Sinds gisteren zijn de inschrijvingen begonnen van de 'Red Bull Knock Out Strandrace 2007'.
zie website www.redbullknockout.nl
de strandrace zal plaatsvinden op zondag 18 november 2007
de inschrijvingen lopen van 26 juni t/m 31 juli 2007.
kosten: 69 euries
Inschrijvingen gestart 'Red Bull Knock Out Strandrace 2007'
Moderator: ghulst
Het lijkt mij ook wel wat, wel zwaar om door dat mulle zand te boenderen.
Ik heb er totaal geen ervaring mee, vorig jaar deed Marc de Reuver mee das alles wat ik ervan weet.
Ik heb er totaal geen ervaring mee, vorig jaar deed Marc de Reuver mee das alles wat ik ervan weet.
# 442
ja lijkt me leuk. nee ik doe niet mee.
Ik zou heeeeeeel graag willen maar eerst morgen ff het ziekenhuis in voor een hernia reparatie....
Dan zie ik wel....
Dan zie ik wel....
Heel veel sterkte morgen!!Wortel schreef:Ik zou heeeeeeel graag willen maar eerst morgen ff het ziekenhuis in voor een hernia reparatie....
Dan zie ik wel....
# 442
Kijken wat het dit jaar kost. € 69,=
Scheelt toch weer met vorig jaar.
Ik heb de laatste Veronica's strandrace in Scheveningen van 1991 meegereden. Ik weet wel dat het losse zand erg zwaar wordt op het einde van de dag.
En de beelde van afgelopen jaar, gaven dat ook wel aan.
Scheelt toch weer met vorig jaar.
Ik heb de laatste Veronica's strandrace in Scheveningen van 1991 meegereden. Ik weet wel dat het losse zand erg zwaar wordt op het einde van de dag.
En de beelde van afgelopen jaar, gaven dat ook wel aan.
misschien ga ik kijken , vorig jaar vond ik het iniedergeval helemaal niks
- het weer , in november meestal regen en storm , zo ook vorig jaar.
- het overdreven ophemelen van Marc de Reuver , alsof alleen hij de strandrace reed ... daar komt bij dat in mijn opinie de wedstrijd al beslist was voordat de race gereden was ... Steve Ramon die vlak voor de finish een stuurfoutje maakt waardoor de Reuver toch nog de leiding pakt , was voor mij wel allemaal heel erg toevallig .
- het veel te dure inschrijfgeld , gerekend was op meer dan 1000 deelnemers , toen bleek dat de meeste rijders het daarom lieten afweten , werd het bedrag verlaagt , ik geloof zelfs dat motorclubs zijn aangeschreven om alstublieft deel te nemen aan deze race.
-deze "knock out race" is in geen geval te vergelijken met de oude Veronica strandrace , waarbij de race en het vermaken van het publiek het belangrijkste was , de nieuwe strand race is meer een commerciele bedoening,en mist gewoon de sfeer van toen....
-nog meer gezeik vroeger was de strandrace van het begin tot het eind LIVE te volgen op televisie , nu kregen we een samenvatting van een samenvatting van een samenvatting , waarbij voornamelijk weer Marc de Reuver in beeld was.
- het weer , in november meestal regen en storm , zo ook vorig jaar.
- het overdreven ophemelen van Marc de Reuver , alsof alleen hij de strandrace reed ... daar komt bij dat in mijn opinie de wedstrijd al beslist was voordat de race gereden was ... Steve Ramon die vlak voor de finish een stuurfoutje maakt waardoor de Reuver toch nog de leiding pakt , was voor mij wel allemaal heel erg toevallig .
- het veel te dure inschrijfgeld , gerekend was op meer dan 1000 deelnemers , toen bleek dat de meeste rijders het daarom lieten afweten , werd het bedrag verlaagt , ik geloof zelfs dat motorclubs zijn aangeschreven om alstublieft deel te nemen aan deze race.
-deze "knock out race" is in geen geval te vergelijken met de oude Veronica strandrace , waarbij de race en het vermaken van het publiek het belangrijkste was , de nieuwe strand race is meer een commerciele bedoening,en mist gewoon de sfeer van toen....
-nog meer gezeik vroeger was de strandrace van het begin tot het eind LIVE te volgen op televisie , nu kregen we een samenvatting van een samenvatting van een samenvatting , waarbij voornamelijk weer Marc de Reuver in beeld was.
4 strokes only !!
Punt was dat ook de Reuver vorig seizoen voor het KTM team reed, dat gesponsord wordt door Red Bull. Dat hij toen op een Yamaha verscheen was denk ik al een doorn in het oog, maar ja.
vreet dat zeewater niet je hele motor op. ik heb een keer meegekregen dat het zeewater slecht is voor je motor. is dit waar of is het onzin
staatscrossbeheer gaat als een speer
Dat is inderdaad waar.boer125 schreef:vreet dat zeewater niet je hele motor op. ik heb een keer meegekregen dat het zeewater slecht is voor je motor. is dit waar of is het onzin
Daarom doe ik ook niet mee met zo'n evenement omdat het mij niet waard is om mijn motor door dat zout aan te laten vreten.
Honda is heel veel aluminium
Rekluse Z-Start "don't get left behind"
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
Na afloop van de race afspuiten en er is helemaal niets aan de hand Ik heb in 1982 al meegereden op een Kramer Rotax en na afspuiten was er echt niets zichtbaar van corrosie schade aan de motor. Het kan natuurlijk zo zijn dat Adje's Honda wat harder roestboer125 schreef:vreet dat zeewater niet je hele motor op. ik heb een keer meegekregen dat het zeewater slecht is voor je motor. is dit waar of is het onzin
Inderdaad goed wassen, poetsen en nieuw vet. Geen problemen.Joop schreef:Na afloop van de race afspuiten en er is helemaal niets aan de hand Ik heb in 1982 al meegereden op een Kramer Rotax en na afspuiten was er echt niets zichtbaar van corrosie schade aan de motor. Het kan natuurlijk zo zijn dat Adje's Honda wat harder roestboer125 schreef:vreet dat zeewater niet je hele motor op. ik heb een keer meegekregen dat het zeewater slecht is voor je motor. is dit waar of is het onzin
@Joop , er zit aan een Honda weinig aan wat kan gaan roesten
Ik vind het alleen zonde dat de hele motor uit elkaar moet om alle lagers en keerringen goed schoon te maken en in te vetten als je maar 1 middag hebt gereden.
Of het moet zijn dat die toch net aan een grondige schoonmaak beurt toe zijn.
Misschien stelt er wel iemand een motor beschikbaar voor mij zodat ik nergens naar hoef te kijken ( een KTM ofzo )
Ik vind het alleen zonde dat de hele motor uit elkaar moet om alle lagers en keerringen goed schoon te maken en in te vetten als je maar 1 middag hebt gereden.
Of het moet zijn dat die toch net aan een grondige schoonmaak beurt toe zijn.
Misschien stelt er wel iemand een motor beschikbaar voor mij zodat ik nergens naar hoef te kijken ( een KTM ofzo )
Rekluse Z-Start "don't get left behind"
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
-
- Berichten: 1680
- Lid geworden op: ma mar 03, 2003 10:34
- Locatie: N52 00.692 E5 34.350
Ik weet het goed gemaakt: Als je wint dan maak ik hem zelf wel schoon maar anders moet jij het doen Vooruit... minimaal een podiumplaatsadje schreef:Misschien stelt er wel iemand een motor beschikbaar voor mij zodat ik nergens naar hoef te kijken ( een KTM ofzo )
| Honda CB350K3 | BMW R1100GS
Maar dan rij ik wel mee bij de beginners klassespeedphreax schreef:Ik weet het goed gemaakt: Als je wint dan maak ik hem zelf wel schoon maar anders moet jij het doen Vooruit... minimaal een podiumplaatsadje schreef:Misschien stelt er wel iemand een motor beschikbaar voor mij zodat ik nergens naar hoef te kijken ( een KTM ofzo )
Rekluse Z-Start "don't get left behind"
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
-
- Berichten: 133
- Lid geworden op: wo jul 18, 2007 01:59
- Locatie: Ehv
hmm knmv licentie vereist, of FIM / UEM erkend licentie..
iemand enig idee of MON wordt erkend?
edit: kan inderdaad gewoon inschrijven met MON..
echter die transponder.. Arr! bij MON wedstrijden tellen ze gewoon je rondjes dmv. startnummers opschrijven!..
maarja, zal zeker moeilijk gaan met 500 deelnemers..
maar wat ik er van snap.. alles start tegelijk, en mx2 krijgt een voorsprong?!.. beetje soep al zeg ik het zelf..
iemand enig idee of MON wordt erkend?
edit: kan inderdaad gewoon inschrijven met MON..
echter die transponder.. Arr! bij MON wedstrijden tellen ze gewoon je rondjes dmv. startnummers opschrijven!..
maarja, zal zeker moeilijk gaan met 500 deelnemers..
maar wat ik er van snap.. alles start tegelijk, en mx2 krijgt een voorsprong?!.. beetje soep al zeg ik het zelf..
There's one Lovesong.... That only 2strokes can sing!
Kawasaki KX 250 // HGS bocht // Doma demper // geflowde PWK 39 // YZR getuned // powervalves overleden..
If heaven smells like something, I'm sure it's 2stroke oil..!
Kawasaki KX 250 // HGS bocht // Doma demper // geflowde PWK 39 // YZR getuned // powervalves overleden..
If heaven smells like something, I'm sure it's 2stroke oil..!
Ik heb ingeschreven, en krijg volgende maand bericht of ik mee "mag" doen
In het formulier moet je invullen MX1, 2, of 3.
Ik heb maar 3 ingevuld, omdat je IETS in moest vullen
Ben niet zo thuis in het crosswereldje, (rij met OTR- licentie op een enduromotor)
Heeft dit met startrij te maken of zo?? of zou het niet zo veel uitmaken wat je invult?
Groet Daan
In het formulier moet je invullen MX1, 2, of 3.
Ik heb maar 3 ingevuld, omdat je IETS in moest vullen
Ben niet zo thuis in het crosswereldje, (rij met OTR- licentie op een enduromotor)
Heeft dit met startrij te maken of zo?? of zou het niet zo veel uitmaken wat je invult?
Groet Daan
-
- Berichten: 133
- Lid geworden op: wo jul 18, 2007 01:59
- Locatie: Ehv
MX1 2 en 3 zijn de klasses
MX1 = tot max. 250cc 2takt en tot max 450cc 4takten
MX2 = tot max 125cc 2takt en tot max 250cc 4takten
MX3 = tot max 500cc 2takt, en tot max 650cc 4takt..
MX1 = tot max. 250cc 2takt en tot max 450cc 4takten
MX2 = tot max 125cc 2takt en tot max 250cc 4takten
MX3 = tot max 500cc 2takt, en tot max 650cc 4takt..
There's one Lovesong.... That only 2strokes can sing!
Kawasaki KX 250 // HGS bocht // Doma demper // geflowde PWK 39 // YZR getuned // powervalves overleden..
If heaven smells like something, I'm sure it's 2stroke oil..!
Kawasaki KX 250 // HGS bocht // Doma demper // geflowde PWK 39 // YZR getuned // powervalves overleden..
If heaven smells like something, I'm sure it's 2stroke oil..!
Heb ik het per ongeluk nog goed ingevuld ookAcid Burns schreef:MX1 2 en 3 zijn de klasses
MX1 = tot max. 250cc 2takt en tot max 450cc 4takten
MX2 = tot max 125cc 2takt en tot max 250cc 4takten
MX3 = tot max 500cc 2takt, en tot max 650cc 4takt..
(rij met een EXC-520)
-
- Berichten: 133
- Lid geworden op: wo jul 18, 2007 01:59
- Locatie: Ehv
is iets van de crosswereld, wat over is gewaaid naar enduro en sm motorsporten..
dat hadden ze vroeger geloof ik nog niet, iig het heet zo pas sinds pakweg 2002 of 2003 ofzo geloof ik ..
dat hadden ze vroeger geloof ik nog niet, iig het heet zo pas sinds pakweg 2002 of 2003 ofzo geloof ik ..
There's one Lovesong.... That only 2strokes can sing!
Kawasaki KX 250 // HGS bocht // Doma demper // geflowde PWK 39 // YZR getuned // powervalves overleden..
If heaven smells like something, I'm sure it's 2stroke oil..!
Kawasaki KX 250 // HGS bocht // Doma demper // geflowde PWK 39 // YZR getuned // powervalves overleden..
If heaven smells like something, I'm sure it's 2stroke oil..!
-
- Berichten: 83
- Lid geworden op: zo apr 30, 2006 14:02
- Locatie: Twente
Ik rij ook weer mee...
Vorig jaar ging het lekker, en is goed te doen hoor, behalve de 'sledge hammer', das een hel van gaten, paar 100 meter lang.
Rechte stuk is zo gááf, voluit met de 500 op 15/42.... Bláááp...
Ik heb nog geen bericht, maar heb als 1 van de eersten ingeschreven, dus 'keeping my fingers crossed'...
Zijn we trouwens allemaal verliefd op onze motoren?
Het zijn werkpaarden, gáán moeten ze...
Alle OTR ritten in het voorjaar,baggeren en zandhappen, door de dikke blubber heen, najaar, zand happen door het stof, en dan gaan klagen over een laagje zout in de lagers?
Vlak voor de redbull race inspuiten met plantenspuit, en dieselolie, en geen centje pijn.. Als zand ergens wil komen, komt het er toch wel.. En toch einde seizoen, dus toch onderhoud plegen...
Kom nou....
En ja, een uur strand rijden is zwaar...
Vorig jaar ging het lekker, en is goed te doen hoor, behalve de 'sledge hammer', das een hel van gaten, paar 100 meter lang.
Rechte stuk is zo gááf, voluit met de 500 op 15/42.... Bláááp...
Ik heb nog geen bericht, maar heb als 1 van de eersten ingeschreven, dus 'keeping my fingers crossed'...
Zijn we trouwens allemaal verliefd op onze motoren?
Het zijn werkpaarden, gáán moeten ze...
Alle OTR ritten in het voorjaar,baggeren en zandhappen, door de dikke blubber heen, najaar, zand happen door het stof, en dan gaan klagen over een laagje zout in de lagers?
Vlak voor de redbull race inspuiten met plantenspuit, en dieselolie, en geen centje pijn.. Als zand ergens wil komen, komt het er toch wel.. En toch einde seizoen, dus toch onderhoud plegen...
Kom nou....
En ja, een uur strand rijden is zwaar...
Yes! A CR500 is fast, and No! You can't ride it!