Aangezien de meesten het erover eens zijn, inclusief ikzelf;
Zaterdag 19 mei, Mergelland allroad rit
Zoals gezegd is het een rit die ongeveer voor de helft offroad is, door het mooie Zuid-Limburg, en ongeveer 140 km lang.
De start zal waarschijnlijk in Heerlen zijn, maar ik wil dit eerst nog even met de tereinbeheerder bespreken vandaar dat ik dit nog even open wil laten. Op een later tijdstip zal ik hierover nog meer info op dit forum zetten en de personen die zich hebben aangemeld dit via de mail mededelen (evenals de vertrek tijd, die ik voorlopig op 10 uur wil zetten).
Op deze startplaats (motorcamping) kan eventueel ook overnacht worden. Dit echter wel met eigen tent en slaapzak.
De rit gaat zo veel mogelijk over de onverharde paden van Zuid-Limburg die veelal bestaan uit gravel of loss. Er zijn enkele leuke hoogte verschillen en een, wellicht bekende, doorwading van een beek (erg leuk).
In het roadbook zal ik info verwerken voor mensen met een kleine tank. (tankstop op ongeveer 80 km)
Deelname is 15,- euro (roadbook inleveren bij de finish)
Opgeven graag via de mail naar: JPellekaan@gmail.com
(ivm het terugsturen van de startplaats)
Vermeld aub duidelijk voor welke rit je je opgeeft. Dit ivm de Limbo-rit
Met vriendelijke groet,
Jasper Pellekaan
Mergellandrit 19 Mei 2007
Moderator: ghulst
-
Is er rond Valkenburg nog wat te rijden,alleen maar offroad,hoe staat het met de hermandaad?
-
Ja das een goede vraag.
Mario had iig een ongeluk gehad met een auto. Hij is verder in orde en heeft alleen nog wat last van zijn hand.
Verder heb ik van de broeders buntinx niets meer vernomen. Ik heb ze voor het laatst gezien toen ze iemand uit hun groep kwijt waren en daarna niet meer.
Ben toch wel nieuws gierig...
Verder heeft Hans veel pech gehad en brak zijn koppelingskabel waarna hij weinig meer kon.
Mario had iig een ongeluk gehad met een auto. Hij is verder in orde en heeft alleen nog wat last van zijn hand.
Verder heb ik van de broeders buntinx niets meer vernomen. Ik heb ze voor het laatst gezien toen ze iemand uit hun groep kwijt waren en daarna niet meer.
Verder heeft Hans veel pech gehad en brak zijn koppelingskabel waarna hij weinig meer kon.
is deze rit een jaarlijks terugkerend iets of was dit eenmalig?
ik had graag meegereden, maar ik kwam die dag net terug van vakantie.....
ik had graag meegereden, maar ik kwam die dag net terug van vakantie.....
-
De bedoeling is dat hij jaarlijks word.
En volgend jaar wil ik hem helemaal nieuw maken met veel meer offroad.
We vinden steeds stukken bij
En volgend jaar wil ik hem helemaal nieuw maken met veel meer offroad.
We vinden steeds stukken bij
heyjasperpellekaan schreef:
ja vlak daarna hebben we de rit moeten stoppen. de persoon die we kwijt waren had een boutje van de magneten in't vliegwiel los gekregen, en heeft zich dus geblokkeerd. gevolg => ontsteking kapot. we hebben hem dus naar huis moeten slepen.
grtz