honda cr 125

voor algemene onderwerpen die wel iets met motoren te maken hebben, maar die niet in de onderstaande categorieën thuishoren.

Moderator: ghulst

Plaats reactie
arjen osinga

Hee
Ik wou een honda cr 125 kopen van ongeveer 750 tot 900 euro.van het bouwjaar 1990-1993.Nouw mijn vraagen

zijn die honda cr 125ers uit die tijd wel een beetje betrouwbaar(ik bedoel zijn ze vaak kapot of niet). of is het prut?

En wat is het onderhoud van zoon motor?

En zijn er nog onderdelen van te krijgen?

Wie heeft er een en hou bevalt ie?

Alle reacties zijn welkom.

Alvast bedankt Arjen Osinga
JoeBaR

wat verwacht je van een motor in de prijsklasse 750 tot 900 euro?

een nieuwe honda cr 125 is een prima fiets , ook die uit 1990/93
alleen als ie bijvoorbeeld de laatste tien jaar geen onderhoud meer heeft gehad
, kan het een slechte fiets zijn .

de onderhoud is afhankelijk van je rijstijl .. banden slijten sneller op straat , een zuiger gaat bij hobbymatig gebruik misschien wel een heel seizoen mee.kettingen en kettingwielen , en remblokken slijten sneller in de modder . onderhoud is ook alles smeren en reinigen na gebruik , na ELKE rit dus .

belangrijke onderdelen zoals bijvoorbeeld een zuiger van dit type , zijn gewoon nog verkrijgbaar.
BIERTAKT crossen en zuupn 💪🍻✊️
arjen osinga

heej nu heb ik een kawasaki van 1992 op het oog,met een nieuwe zuiger een cilinder en koppelingsplaten.en ook nog nieuwe banden. zijn die types wel goed of niet of licht dat weer aan het onderhoud? want als je ziet wat er allemaal nieuw op is gekomen zou je zeggen dat het wel goed zit met dat onderhoud.

groeten van arjen
boer125
Contacteer:

ja eigenlijk maakt het merk nog niet zo gek veel uit. het gaat vooral om het onderhoud van de machine :!: :!:
ik zou zeggen ga eens kijken en rij er een stukje op om te kijken of hij goed loopt.
staatscrossbeheer gaat als een speer
Plaats reactie