125 cc full cross

voor algemene onderwerpen die wel iets met motoren te maken hebben, maar die niet in de onderstaande categorieën thuishoren.

Moderator: ghulst

Plaats reactie
arjen osinga

heej
ik ben van plan een 125cc full cross te gaan kopen uit het bouwjaar 1991-1996.nouw mijn vraag. is er vaak iets kapot met zulk soort motoren. of hang dat van jezelf af.wat is het onderhoud. waar moet ik zoal op letten bij de aankoop van een 125cc.voorkeur merk, zijn er nog onderdelen voor te krijgen. en in welke prijs moet ik ongeveer een van kopen dat je een hebt daar niet al te vaak iets mee is motorich dan he.(ik bedoel dat een 125cc van 400 euro dat dat niet veel kan zijn. ik zat te denken aan een prijs ongeveer 1100 euro). en als je over je eigen verteld dan er graag ook ff bij zetten welk merk en welk bouwjaar.

alvast bedankt alle reacties zijn welkom.

groeten van arjen osinga
speedphreax

| Honda CB350K3 | BMW R1100GS
TTT

arjen osinga schreef:heej
en in welke prijs moet ik ongeveer een van kopen dat je een hebt daar niet al te vaak iets mee is motorich dan he.
Bijzonder proza Arjen.
Vooral bovenstaande zin getuigt van veel orginaliteit.

Tip: lees de tekst eens terug voordat je publiceert, en gebruik hoofdletters, komma's en punten om het voor een ander ook prettig leesbaar te maken.

Helaas heb ik geen informatie over een 125 cc crosser voor je.
smurf.
boer125
Contacteer:

ik heb momenteel nog een suzuki rm 125 uit 2000 staan. als je intressehebt mail dan ff naar, zupaboeruh@hotmail.com
verder schijnt het dat de honda's goede crossers zijn voor een betaalbare prijs. kun je wat meer gerichte vragen stellen dan kunnen we ook fatsoenlijk antwoord geven.
staatscrossbeheer gaat als een speer
Noppy

Toine,

Stop, your killin' me :D :shock: :D :P

Ik rol hier echt van de bank af van het lachen; de MSN-generatie vs. oudere rijders 1:1.

Noppy
Ik geloof dat eergisteren 25% van de 1e jaars PABO'ers een schop onder hun hol gekregen hebben omdat ze niet konden rekenen. Hoe kunnen ze dan jouw kinderen leren rekenen? Terechte conclusie...
:toost:
Sjokske

Kinderen (meiden/vrouwen althans) hoeven niet te leren rekenen, als het over geld gaat snappen ze alles !
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
Rolando
Contacteer:

Sjokske schreef:Kinderen (meiden/vrouwen althans) hoeven niet te leren rekenen, als het over geld gaat snappen ze alles !
Hoe ze het moeten uitgeven wel, ja!!
nessuno attacca noi senza essere punito
http://www.jamopa.com
http://www.roland-jansen.com
Plaats reactie