vandaag op teletekst bij omroep brabant gelezen dat er een meldlijn is geopend voor wildcrossers in brabant
johan
meldlijn wildcrossers
Moderator: ghulst
Geef het nummer hier eens door svp.
Als we met zijn allen een keer of 50 gebeld hebben op één dag dan zullen ze hem vanzelf wel weer sluiten
Noppy
Edit: http://www.brabantsdagblad.nl/brabant/a ... 494816.ece
Als we met zijn allen een keer of 50 gebeld hebben op één dag dan zullen ze hem vanzelf wel weer sluiten
Noppy
Edit: http://www.brabantsdagblad.nl/brabant/a ... 494816.ece
-
waneer zullen we gaan bellen?? kent iemand vandaar wat namen van bossen??
"illegale motorgeweld" gaat vast over een BIG
"illegale motorgeweld" gaat vast over een BIG
Ik zag twee mannen op oranje crossers. Kentekenplaat heb ik niet gezien. Sorry. Hoe hard ze reden? Stapvoets. Ze zeiden zelfs vriendelijk gedag. Kunt u ze pakken, meneer de provincie? Het is werkelijk een schande. Mijn tekkel is nu nog overstuur...
van de omroep brabant site geplukt:Geef het nummer hier eens door svp.
Noppy
DEN BOSCH - Vanaf donderdag kan de milieuklachtenlijn van de provincie Noord-Brabant ook gebeld worden voor meldingen van overlast door wildcrossers.
Het gaat hierbij om mensen die op zogeheten off-the-roadmotoren herrie en schade veroorzaken in de bossen en andere natuurgebieden in Brabant. Dergelijke motorrijders bezorgen die overlast al lange tijd.
De Brabantse Milieu Federatie zag in die overlast onlangs aanleiding om bij de provincie te pleiten voor een meldpunt.
Het nummer van de milieuklachtenlijn van de provincie is 073-6812821.
donderdag 7 juni 2007
-
Hier lees ik dus weer dat er geen speciale lijn geopend is. Er is GEPLEIT voor een meldpunt maar dat nummer is het algemene milieuklachten-nummer van de provincie wat nu ook gebeld mag worden voor wildcrossers.
Laatst gewijzigd door speedphreax op vr jun 08, 2007 23:45, 1 keer totaal gewijzigd.
| Honda CB350K3 | BMW R1100GS
Goh, hier schrik ik (al 15 jaar) van!
maken jullie me ff wakker als er weer zo'n "dreigend" bericht in de krant staat?
Ik ben nl m'n schijthuis aan het behangen met dit soort knipsels....
maken jullie me ff wakker als er weer zo'n "dreigend" bericht in de krant staat?
Ik ben nl m'n schijthuis aan het behangen met dit soort knipsels....
Ik heb die al eens gebeld ivm wild-storters. Ik zou er niet zoveel van verwachten...speedphreax schreef:Hier lees ik dus weer dat er geen speciale lijn geopend is. Er is GEPLEIT voor een meldpunt maar dat nummer is het algemene milieuklachten-nummer van de provincie wat nu ook gebeld mag worden voor wildcrossers.
Wij kwamen vandaag in Noord-Brabant en Duitsland ook weer vele oranje KTM-rijders tegen.
De kans dat je de *ul bent op een oranje motor is het grootst: signalement "een oranje motor". De opvolging van zo'n melding is dusdanig traag en de kans dat jij en je vrienden, die net warm gaan rijden, opgepakt worden voor iemand anders overtreding is groot!
Daarom kan je maar beter geel of groen rijden;-)
De kans dat je de *ul bent op een oranje motor is het grootst: signalement "een oranje motor". De opvolging van zo'n melding is dusdanig traag en de kans dat jij en je vrienden, die net warm gaan rijden, opgepakt worden voor iemand anders overtreding is groot!
Daarom kan je maar beter geel of groen rijden;-)
-
Wanneer je geel of groen rijdt,is je kans weer groter. Ze zijn namelijk vele malen langzamer dan de oranje ktm goden.
Hiero ook rood
Rekluse Z-Start "don't get left behind"
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
-
Oranje was altijd al mijn lievelingskleur en ik kan je vertellen dat dat als voetbal hater erg zwaar is. Ook heb ik niet veel met het koningshuis... Maar nu is er gelukkig KTM! En geel is natuurlijk gewoon een wijven kleur
| Honda CB350K3 | BMW R1100GS
lievelingskleur? voetbalhater?speedphreax schreef:Oranje was altijd al mijn lievelingskleur en ik kan je vertellen dat dat als voetbal hater erg zwaar is. En geel is natuurlijk gewoon een wijven kleur
Misschien toch maar een gele motor voor jou dan?
Lichtblauw welteverstaan .............. en dan niet op straat maar in de rimboe.mich schreef:daar kan ik maar 1 ding op zeggen, er moet meer blauw op straat komen
En oranje is inderdaad voor op voetbalvelden (zul je mij dus ook nooit aantreffen, hooguit bij vrouwenvoetbal vanwege blauwe-ogen-veroorzakende contragewichten aan voorgevels).
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
Zondagochtend 9:00 allemaal bellen dat er in Reusel gecrossed wordt!!
Moet je de humor van inzien. Er is in Reuzel een motorcross gepland!!folie schreef:Rolando schreef:Zondagochtend 9:00 allemaal bellen dat er in Reusel gecrossed wordt!!