Nu nog mooi weer !
Jo VdB
Moderator: ghulst
Ge meug ga euk nen (gekoelden!) bak Jupkes meebrengen zenne !!!dennis blue magic schreef:@sjikkentip. zet al maar ne bak juppekes meer in uw camionet.
inschrijving voltooid.
ps . ter info het regelment gelezen artikel 7.![]()
pneus FIM avant et arriére ( pou ètre en règle au regard de la loi)
Hey ouwe viking! Dat wordt leuk daar stroomopwaartsErik V schreef:Ook ingeschreven met 3 andere leden van onze club, daarjuist nog 9 plaatsen over...
Voor mij graag eerst een paar dagen regen, en dan het weekend mooi weer. De vorige edities waren net wat te stoffig naar mijn goestingJo VdB schreef:Nu nog mooi weer !
Beschikbaar voor mijJo VdB schreef: dat er na 60 uren nog steeds 2 plaatsen beschikbaar zijn voor Fransen zelf...
Jo VdB
Hoe weten die fransooze eigelijk dat je schizofreen bent..?Jo VdB schreef:Eigenlijk best grappig dat de inschrijvingen voor Belgen en Nederlanders na 12 uren volboekt waren, en dat er na 60 uren nog steeds 2 plaatsen beschikbaar zijn voor Fransen zelf...
Jo VdB
Schizofreen ?? wat is datpruus schreef:
Hoe weten die fransooze eigelijk dat je schizofreen bent..?![]()
Trouwens onder welke naam reed je in Dour? Vind je niet terug in de uitslag van de proeven. Had je toch wel vooraan verwacht...
Shit Felix, ik had je moeten waarschuwen.Fee schreef:Hi,
't is gvd goes kl*** dat ik er niet bij kan zijn.... Ik wens iedereen die de TA gaat doen heel erg veel plezier en een behouden vaart!!
Cheers
Felix
PS bij die ene hele grote leemput het RECHTER spoor pakken