Te koop een Gas Gas EC300 van 2005
Dit is een heerlijk sturende en soepel lopend 300 twee takt niet zoveel onderhoud als een 4T enduro en een Gas Gas 2 T is een zeer degelijke en probleem loze motor Wegens vertrek naar America (Seattle) te koop.
HGS enduro uitlaat systeem (Origele uitlaat krijg je er bij)
Alu karter beschermer
Handkappen
Rental twin wall (Orginele Hebo stuur krijg je er bij)
Vraagprijs zonder recluse automatische koppeling en achter rem aan het stuur 3750 Euro
Vraagprijs inclusies Recluse automatische koppeling en achterrem aan het stuur 4259 Euro (Moet je wel snel reageren, anders wordt ie uitgebouwd en mee genomen naar de US voor op de nieuwe Gas Gas)
+0652526358
Te koop Gas Gas EC300 2005
Moderator: ghulst
Jantje go's USA
Rekluse Z-Start "don't get left behind"
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
hoe lang ga je?
-
Ik hoor het al: Het gaat goed met de carriere van Jan. Veel plezier daar!
| Honda CB350K3 | BMW R1100GS
En je had het nog zo over een ............. lichtere blauweJan :) schreef:(Moet je wel snel reageren, anders wordt ie uitgebouwd en mee genomen naar de US voor op de nieuwe Gas Gas)
Gewoon alsnog doen, en die BroemBroem aan je sprookje van 1001 nacht doneren, kun je samen met een leuke smoes de bosjes in
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
Heb tot nu toch nog maar 1 TM dealer kunnen vinden in de USA.Sjokske schreef:En je had het nog zo over een ............. lichtere blauweJan :) schreef:(Moet je wel snel reageren, anders wordt ie uitgebouwd en mee genomen naar de US voor op de nieuwe Gas Gas)
Gewoon alsnog doen, en die BroemBroem aan je sprookje van 1001 nacht doneren, kun je samen met een leuke smoes de bosjes in
http://www.motoxerotica.com/avail.php
Als je er 1 weet in de staat Washington?
Weet je mischien een koper voor de GG die de recluse ook wilt?
De baas betaalt nog een retourtje naar Ankara en een enkeltje vanuit Ankara... Dan ga ik waarschijnlijk begin september "evet" zeggen...
Mazzel,
Jan
Je kan beter HAYIR zeggen ipv EVETJan :) schreef:
De baas betaalt nog een retourtje naar Ankara en een enkeltje vanuit Ankara... Dan ga ik waarschijnlijk begin september "evet" zeggen...
Mazzel,
Jan
Wij hebben ook turken bij ons op het werk
Hihi,adje schreef:Je kan beter HAYIR zeggen ipv EVETJan :) schreef:
Mazzel,
Jan
Wij hebben ook turken bij ons op het werk
Ik hoop dat er iemand EVET (ja) tegen mijn motor zegt
Begrijp ik hieruit dat je gaat .................... trouwen
Niet goed naar Adje geluisterd dus (ikke trouwens ook niet, ben er al 2x ingetuind ).
: Laat haar in ieder geval eerst een proef van bekwaamheid afleggen (motor poetsen, luchtfilter vervangen, banden oppompen, ketting klinken, handboeien omdoen, sportvlekken verwijderen etc. )
Niet goed naar Adje geluisterd dus (ikke trouwens ook niet, ben er al 2x ingetuind ).
: Laat haar in ieder geval eerst een proef van bekwaamheid afleggen (motor poetsen, luchtfilter vervangen, banden oppompen, ketting klinken, handboeien omdoen, sportvlekken verwijderen etc. )
Ik heb alleen maar gevraagd of ze eens "Ootoo" wilde zeggen en of ze goed op d'r knieen kon zitten...
Je moet niet doen, je moet niet laten!
-
"Meloen" toch? In ieder geval geen "Ananas"Hoelio schreef:Ik heb alleen maar gevraagd of ze eens "Ootoo" wilde zeggen en of ze goed op d'r knieen kon zitten...
| Honda CB350K3 | BMW R1100GS
Ook van tevoren beoordelen hoe schoonmoeders is, de bruidjes in spé willen nog wel eens wat streken overnemen (meestal de kwaaie )
En als je dan toch bezig bent, effe kijken hoe schoonvaders door haar behandeld wordt, heb er eentje gehad die op zondagavond met een ieniemienie choteltje pinda's en een glas sinas (wel helemaal vol, maar misschien dan toch weer wel zonder prik) naar Studio Sport mocht kijken omdattie zich de hele week uit de naad had gepeest voor z'n vrouw en jong terwijl hij eigenlijk de moord stikte van de astma (waarvoor hij dan weer wel dank kreeg, inclusief stank).
Kortom : huwelijk #1 was niet zo'n lang leven beschoren (misschien ook wel omdat ik van bitch en tevens zweetkut #1 niet zo verwend werd dat ik kon/mocht brommeren).
Voor de rest wil ik je niet bangmaken of zo hoor, Jan
En als je dan toch bezig bent, effe kijken hoe schoonvaders door haar behandeld wordt, heb er eentje gehad die op zondagavond met een ieniemienie choteltje pinda's en een glas sinas (wel helemaal vol, maar misschien dan toch weer wel zonder prik) naar Studio Sport mocht kijken omdattie zich de hele week uit de naad had gepeest voor z'n vrouw en jong terwijl hij eigenlijk de moord stikte van de astma (waarvoor hij dan weer wel dank kreeg, inclusief stank).
Kortom : huwelijk #1 was niet zo'n lang leven beschoren (misschien ook wel omdat ik van bitch en tevens zweetkut #1 niet zo verwend werd dat ik kon/mocht brommeren).
Uiteindelijk bepaal je natuurlijk toch zelf wat je allemaal wel en niet mag (al dan niet van je "splitje")
Nou nou , dit topic ging toch om de Gas Gas van Jan te verkopen
We raken nu steeds verder off topic
We raken nu steeds verder off topic
Zit wel goedSjokske schreef:Ook van tevoren beoordelen hoe schoonmoeders is, de bruidjes in spé willen nog wel eens wat streken overnemen (meestal de kwaaie )
En de Gas Gas is nog altijd tekoop
Sorry hoor Jan:)
Soms kan ik de uitdaging niet weerstaan
ENORME kick voor (en van) deze schitterende Gas Gas waarop je lekker kunt gas gassen...
Soms kan ik de uitdaging niet weerstaan
ENORME kick voor (en van) deze schitterende Gas Gas waarop je lekker kunt gas gassen...
Nou, tot 1 juli dan ................. oh nee, kut, dan zit ik in .............Jan :) schreef:Zit wel goed
Laatst gewijzigd door Sjokske op ma jun 04, 2007 08:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Juni bedoel je niet juli.... Mocht ....... niet door gaan kan je altijd nog komen BBQenSjokske schreef:Nou, tot 1 juni dan ................. oh nee, kut, dan zit ik in .............Jan :) schreef:Zit wel goed