Jah, ik kom met wat vragen af omdat ik vrij veel de grond kus
Volgens ik hoor vertellen is het de bedoeling tijdens enduroritjes dat je met je knieen je zadel omklemt..... wel dan heb ik een probleem omdat men knieen hoger komen dan men zadel omdat ik zo groot ben.
Dit zou al de éérste reden kunnen zijn.
Als dat nu zo is dan moet er een verhoogd zadel op en ook zeker een zwaardere veer om dat ik ook geen japannerken ben van 60 kilo nat
Zijn hier nog WR rijders die dit ondervinden?
Ik heb eens op een andere (oudere ) endure gezeten gisteren en die zadel was toch veel beter te omknellen met de knieën dan men WR.
+1.92m en WR450 Yam
Moderator: ghulst
klopt een motor is een standaard product en als jij niet binnen de standaard maatvoering past moet je aanpassingen maken,ben zelf 1,91m dus ook niet standaard
En wat heb jij dan zoal aangepast?henk-v schreef:klopt een motor is een standaard product en als jij niet binnen de standaard maatvoering past moet je aanpassingen maken,ben zelf 1,91m dus ook niet standaard
DR-Z 400
Ik heb zelf een WR426 en ben 1.92mtr lang. Veerring voor en achter
is aangepast naar mijn gewicht(ben ook geen 60kg) en rijstijl.
Verder heb ik het stuur 25mm hoger op gezet.
Ik was nog van plan om het zadel te verhogen, maar na deze
aanpassingen kan ik prettig rond crossen dus heb ik het zadel maar
zo gelaten.
is aangepast naar mijn gewicht(ben ook geen 60kg) en rijstijl.
Verder heb ik het stuur 25mm hoger op gezet.
Ik was nog van plan om het zadel te verhogen, maar na deze
aanpassingen kan ik prettig rond crossen dus heb ik het zadel maar
zo gelaten.
vering is aangepast en het stuur is hoger voor een betere houding als je staat,daarnaast een iets korter gearing omdat mijn eigen soortelijk gewicht ook vrij hoog is