iemand die al beslist heeft of hij gaat?
Ik ben aanwezig....
greetz
kosynsky en wheeling jo zin om ergens af te spreken zodat we samen kunnen staan? moet wel in huizingen co-piloot gaan oppikken.
club victory Houmart
Moderator: ghulst
ok zal naar jo is bellen of smsen,zal wss vrijdag zijn dat ik ook weet waneer ik vertrek, moet 1st nog afspreken om welk uur ik bij men nieuwe co-piloot moet zijn.
Dirk zal niet aanwezig zijn, zijn machine is nog steeds stuk en ziet het momenteel niet zitten om te rapareren.
hopelijk houd het weer stand,maar heb alvast andere bandjes gestoken.
greetz
Dirk zal niet aanwezig zijn, zijn machine is nog steeds stuk en ziet het momenteel niet zitten om te rapareren.
greetz
gasgas ec300 2005 (nog steeds maar enkel de onderdelen wegens diefstal)
blije eigenaar van een gloednieuwe TM EN300
-
Ik ga niet meekunnen omdat aan nog aan een ombouw moet beginnen van SM naar Enduro (zal voor de laatste keer zijn want kga mijn SM gerief verkopen)Klx300R schreef:ok zal naar jo is bellen of smsen,zal wss vrijdag zijn dat ik ook weet waneer ik vertrek, moet 1st nog afspreken om welk uur ik bij men nieuwe co-piloot moet zijn.
greetz
Zal voor volgende keer zijn
Josken
inderdaadKosynsky schreef:mijn trelleborg zal zijn werk kunnen doen
heb me een mt 320 gestoken en vooraan ne scorpion... welliswaar al eens gereden maar scherp genoeg voor het snijden, en anders zul je me wel ergens zien liggen.
alle jo... nu het lekker vettig gaat liggen...
Hoe vettiger hoe prettiger toch?
greetz
gasgas ec300 2005 (nog steeds maar enkel de onderdelen wegens diefstal)