Na een maand afwezigheid zal ik er zondag terug bij zijn....
Iemand info over het parcours zelf?
Club Victory Verlaine
Moderator: ghulst
-
Ik ga er ook niet zijn dit weekend maar in juni ga ik er zeker proberen 2 keer bij zijn.
Ik heb daar vorig jaar voor de eerste keer gereden. Tof parcours
Veel plezier
Josken
Ik heb daar vorig jaar voor de eerste keer gereden. Tof parcours
Veel plezier
Josken
ik ga er ook niet bijzijn dit weekend, de volgende wel... en kosynsky? ga je met die trelleborg ergens geraken denk je? was het dat wat je bedoelde met hogere noppen?
veel plezier in ieder geval de zondag...
ps: die 426 staat wel extreem proper voor zen leeftijd he...heb al andere dinges gezien hoor...
greetz rob
veel plezier in ieder geval de zondag...
ps: die 426 staat wel extreem proper voor zen leeftijd he...heb al andere dinges gezien hoor...
greetz rob
gasgas ec300 2005 (nog steeds maar enkel de onderdelen wegens diefstal)
blije eigenaar van een gloednieuwe TM EN300
kenne wij elkaar?
ik heb hem deze morgen al eens gaan testen en moet zeggen, veel beter gevoel bij dan een Pirelli momenteel....afwachten wat dat zondag geeft. Heb eens gaan zoeken op internet en is niet zo bekend bij ons blijkbaar, weet jij er mij meer over te vertellen?
Die 426 heb ik pas sinds oktober 2006, overgekocht van Botte, u wel gekend waarschijnlijk
ik doe mijn best om hem te onderhouden en hij wijst er mij wel op ook
ik heb hem deze morgen al eens gaan testen en moet zeggen, veel beter gevoel bij dan een Pirelli momenteel....afwachten wat dat zondag geeft. Heb eens gaan zoeken op internet en is niet zo bekend bij ons blijkbaar, weet jij er mij meer over te vertellen?
Die 426 heb ik pas sinds oktober 2006, overgekocht van Botte, u wel gekend waarschijnlijk
kennen elkaar van het zien ik werk bij sds,heb uw bandjes gemonteerd (had uw naam gezien op men werkfiche)... wat ik kan vertellen over trelleborg: harde band die zich in alle omstandigheden weet te weren... ik rij al jaar en dag met trelleborg en is een band die echt veel langer meegaat dan alle andere.Kosynsky schreef:kenne wij elkaar?
we zullen elkaar wel nog tegen het lijf lopen... is het niet op 4uren is het op een zondags ritje
greetz Robby
da was menne co piloot (ook mekanieker bij sds) stonden just achter jo.ik heb ne gele yamaha YZ250 met nummer 85Kosynsky schreef:rijdt jij met witte yamaha, ik denk met nummer 2 op
ik heb je op de eerste afspraak van club victory zien rijden dacht ik ....
weet jij iets meer over Verlaine?
Rijd sinds dit jaar maar bij victory,dus kan je niets meer vertellen
greetz