Hallo
Ik heb een uur geleden een Honda XR 250 gekocht. ik heb hem 20 kilometer naar huis gereden, en ik kwam erachter dat hij niet zo mooi liep.
Hij knalt flink uit de uitlaat bij opschakelen, terugschakelen en bij gas terugnemen.
Dit is niet het grootste probleem, hij slaat ook af bij gas terugnemen.
De carburateur is schoongemaakt maar daar ligt het niet aan.
Zou het kunnen omdat ik 95 getankt heb en dat er 98 in moet?
Verder zit er een nieuwe K&N luchtfilter in. Zou dat er wat mee te maken kunnen hebben?
Groeten en alvast bedankt,
Joost
knallen uit uitlaat
Moderator: ghulst
-
Heb je de carburateur ook afgesteld?
| Honda CB350K3 | BMW R1100GS
Staat waarschijnlijk veel te arm afgesteld, zou idd kunnen dat dat K&N filter daar wat mee te maken heeft.
de carburateur is schoongemaakt, maar afgesteld niet voor zover ik weet.
Toen ik hem kocht liep hij al niet zo mooi, de vorige eigenaar heeft toen wel wat gedraaid aan de carburateur.
Zelf heb ik wat gedraaid aan de stationairstelschroef.
ik heb verschillende standen geprobeerd maar toen ging hij heel hoog in de toeren lopen.
Toen ik hem kocht liep hij al niet zo mooi, de vorige eigenaar heeft toen wel wat gedraaid aan de carburateur.
Zelf heb ik wat gedraaid aan de stationairstelschroef.
ik heb verschillende standen geprobeerd maar toen ging hij heel hoog in de toeren lopen.
God shave the queen
-
Probeer eerst eens een nieuwe bougie, denk dat het dan opgelost is.
-
knalende uitlaat komt bij m'n BIG door een te arm mengsel, K&N filter laat meer lucht door dus zal er meer benzine bij moeten..
bij stellen met lucht schroef of/en sproeiers/gas naald stand veranderen..
maak het vies
zappa
bij stellen met lucht schroef of/en sproeiers/gas naald stand veranderen..
maak het vies
zappa
knallen uit de uitlaat kunnen ook vaak aangeven dat de uitlaatpakking versleten is of uitlaat niet zo goed vast zit aan de cilinder.waardoor er lucht in kan en dan zo ploft.
kijk dat ook even na
reining dat filter even en olie hem even in.
nieuwe bougie en kijken wat dat geeft
kijk dat ook even na
reining dat filter even en olie hem even in.
nieuwe bougie en kijken wat dat geeft
yamaha yz 125
Had ik kunnen denken van die mengselschroef die verloren was.
Dit heb ik ook al eens meegemaakt met de zelfde verschijnselen als je aan het begin van dit topic vertelde.
Alleen ik ben er toen meteen achter gekomen dat die schroef weg was want er zat zo'n schroef in die je met de hand kan verstellen.
Dit heb ik ook al eens meegemaakt met de zelfde verschijnselen als je aan het begin van dit topic vertelde.
Alleen ik ben er toen meteen achter gekomen dat die schroef weg was want er zat zo'n schroef in die je met de hand kan verstellen.
Rekluse Z-Start "don't get left behind"
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/