Hey,
naart schijnt bestaat er pasta waarmee je hitteverkleuring blijvend kan wegpoetsen, want die paarse uitlaat trekt echt nergens op. heeft er iemand en idee hoe dat noemt?
Matt
verkleurde inox van uitlaat
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
Ik heb een aftermarket-inox-DAM-uitlaat en heb er geen last van. Op de einddemper wel te verstaan. De voorbochten zijn wel helemaal goud-bruin verkleurd, en dat is er idd niet meer uit te krijgen. Hoeft ook niet, eigenlijk is het niet lelijk.
Keep on smiling!
Suzuki DR 750SK Big '89
Innovation distinguishes between a leader and a follower.
Vandaag bij de lokale motorboer langsgeweest, blue-job was helaas uitverkocht maar ze hadden een flinke tube van het merk:
www.s100.nl Hoogglans polish
De verkoper vertelde dat je hiermee 50% van je kleur kan herstellen maar de tube was maar 6 euro dus ik wilde het wel proberen.
Nou het resultaat mag er wezen, ik schat dat mijn uitlaat weer 80 - 90% van zijn originele zilveren rvs kleur terug heeft. Het is wel even flink boenen maar het resultaat mag er wezen.
www.s100.nl Hoogglans polish
De verkoper vertelde dat je hiermee 50% van je kleur kan herstellen maar de tube was maar 6 euro dus ik wilde het wel proberen.
Nou het resultaat mag er wezen, ik schat dat mijn uitlaat weer 80 - 90% van zijn originele zilveren rvs kleur terug heeft. Het is wel even flink boenen maar het resultaat mag er wezen.
Succes!Verwijdert corrosiesporen, vlekken enz. van aluminium en chroom. Perfect om dof geworden, zwarte motordelen weer tot nieuw leven te brengen. Voorkomt corrosie en geeft een prachtige hoogglans.
"Verwijderd zelfs de blauwe verkleuring van edelstaal-uitlaatsystemen" (Johann Zach, uitlaatsystemen).
Suzuki DR 750SK Big '89
-
mooi zo, willen jullie ook nog laten weten of het een blijvend resultaat is of dat het al na de eerste rit terug blue is?...
Ik heb mijn laser produro uitlaat ermee gepoetst, deze was goud uitgeslagen en hij is nu weer zilver.
Mijn uitlaatbocht is zwart en het stukje wat ik daarop had gepoetst deed daar niets aan.
Heb jij een blauw uitgeslagen demper of bocht?
Mijn uitlaatbocht is zwart en het stukje wat ik daarop had gepoetst deed daar niets aan.
Heb jij een blauw uitgeslagen demper of bocht?
Suzuki DR 750SK Big '89
-
enkel de bocht...