Hallo,
Ik zoek een oude crosser of enduro om op te knappen, mag defect zijn en zonder papieren.Ik heb maar een beperkt budget dus niet te duur aub. Graag reageren via gilbertbrugmans1@hotmail.com
Mvg,
Gilbert
gevraagd : oude crosser of enduro om op te knappen.
Moderator: ghulst
Hoe oud en hoeveel?
Met een beperkt budget een crosser opknappen zal niet meevallen.
Zuigertje €100 en hohnen €50,- excl pakkingen.
Nieuwe nicasilwand (ipv hohnen) €200 , zuigertje 100.
En dit zijn vaak de eerste kosten, laat staan veerring en versnellingsbakdelen. enz enz enz.
En als je voor een echte oude gaat, moet je dit minimaal met 2 vermenigvuldigen.
En dit zijn vaak de eerste kosten, laat staan veerring en versnellingsbakdelen. enz enz enz.
En als je voor een echte oude gaat, moet je dit minimaal met 2 vermenigvuldigen.
Wegen? Waar wij gaan zijn geen wegen!
EXC450-R / KLX250
EXC450-R / KLX250
op www.motor-forum.nl staat er een voor 200 euro...xr250r
maar dan moet je wel snel zijn denk ik
er staat er ook nog een voor 1000 euro, maar dat is VEEL TE VEEL want in een ander topic staat dat hij die voor 150 euro gekocht heeft...
maar dan moet je wel snel zijn denk ik
er staat er ook nog een voor 1000 euro, maar dat is VEEL TE VEEL want in een ander topic staat dat hij die voor 150 euro gekocht heeft...
God shave the queen
Nou en wat dan nog , dus volgens jou mag je voor iets dat 2000 euro waard is en dat je zelf voor 1000 euro kan kopen nooit meer voor vragen dan 1000 euro omdat je het zelf toevallig zo goedkoop hebt kunnen kopenjootman schreef:
Dat heet nou handelen.
Rekluse Z-Start "don't get left behind"
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
Met alle respect maar die xr is echt geen 1000 euro waard...
Die zijn bij de dealer voor 1250 euro te koop in veel betere staat en van een veel jonger bouwjaar...
Dat heet nou handelen, dat hoef je mij niet te vertellen hoor, handelen is ook bij inkoop realistisch zijn en te dure dingen laten staan......
Die zijn bij de dealer voor 1250 euro te koop in veel betere staat en van een veel jonger bouwjaar...
Dat heet nou handelen, dat hoef je mij niet te vertellen hoor, handelen is ook bij inkoop realistisch zijn en te dure dingen laten staan......
God shave the queen
Daar heb je ook weer gelijk injootman schreef:
Rekluse Z-Start "don't get left behind"
-
Met deze mogelijke kosten heb ik rekening gehouden hoor, vandaar dat ik iets zoek wat in aanschaf niet te duur is. Welke motor het ook zal worden, kosten heb je er toch aan.gassen schreef:Hoe oud en hoeveel?
-
als iemand mog zoiets als die xr weet staan hoor ik het graag!!
-
nou, wat is een normaal budget? Hangt ervan af hoe je het bekijkt.
Ik wil vooral wat van de techniek leren, daarom zoek ik dus iets om aan te sleutelen. een dure motor die in orde staat is wel fijn maar dat zoek ik dus niet. Als je iets weet staan laat het maar horen!
Ik wil vooral wat van de techniek leren, daarom zoek ik dus iets om aan te sleutelen. een dure motor die in orde staat is wel fijn maar dat zoek ik dus niet. Als je iets weet staan laat het maar horen!
-
niemand iets in de aanbieding???
-
hoi GorilaZz, wat moet je er nog voor hebben?
-
waarom dan de moeite doen om hem aan te bieden???
Maar ik snap wel da je hem ni wil missen.
Nog iemand iets in de aanbieding?
Maar ik snap wel da je hem ni wil missen.
Nog iemand iets in de aanbieding?
Zoek eens op marktplaats naar yamaha dt 125's...staan zat oude op waar geen kenteken meer op zit, gaan vaak voor onder de 400 weg.
Suzuki DR 750SK Big '89
Innovation distinguishes between a leader and a follower.
Innovation distinguishes between a leader and a follower.
-
Ik heb een complete honda xl 500 R 1982.
Hij ligt dus wel 100% in onderdelen.
Blok is goed, start goed.
Het geheel is ook compleet.
Ik doe het weg omdat ik m'n goede xl ook weg doe en een xr/wr/lc4 ga kopen.
Hij ligt dus wel 100% in onderdelen.
Blok is goed, start goed.
Het geheel is ook compleet.
Ik doe het weg omdat ik m'n goede xl ook weg doe en een xr/wr/lc4 ga kopen.
-
- Contacteer:
en ik heb eventueel nog een xl250 van honda staan, met een klein beetje verlichtings werk eraan banden en ketting zijn prima van deze
hey, is deze nog tekoop? eventueel een foto?Joop schreef:Bel voor een KTM LC4 met kenteken maar eens naar het volgend nummer. De prijs is 200-250 euro. Ik heb de motor gezien en het lijkt best nog wel een redelijke KTM. Tel. 06 53 659 579.
pHine, voor zover ik weet is die nog steeds te koop, maar bel het tel nummer maar even en je bent weer helemaal op de hoogte;Tel. 06 53 659 579pHino schreef:hey, is deze nog tekoop? eventueel een foto?Joop schreef:Bel voor een KTM LC4 met kenteken maar eens naar het volgend nummer. De prijs is 200-250 euro. Ik heb de motor gezien en het lijkt best nog wel een redelijke KTM. Tel. 06 53 659 579.
Hoi,
Ik heb miss wel wat voor je. Een xr250r '88 waarvan sowieso het bigend lager vervangen moet worden en de nokkenasketting. Kop, nokkenas en dingen zijn nog goed. Frame kan ook wel een kwastje gebruiken. Is verder wel kompleet en redelijk goed. Ligt wel volledig uit elkaar. Prijs: 350e.
Groeten,
Laurens
Ik heb miss wel wat voor je. Een xr250r '88 waarvan sowieso het bigend lager vervangen moet worden en de nokkenasketting. Kop, nokkenas en dingen zijn nog goed. Frame kan ook wel een kwastje gebruiken. Is verder wel kompleet en redelijk goed. Ligt wel volledig uit elkaar. Prijs: 350e.
Groeten,
Laurens