hallo, ik ben op zoek naar een nieuwe ketting (nieuwe tandwielen heb ik al).
dit moet geen o-ring worden. dit is voor een Honda CR250.
nu zat ik op fmxshop te kijken, maar er is daar zoveel keus, daar wordt je niet echt wijzer uit, tenzij je weet wat je exact wilt.
Zijn er hier mensen die hun ervaringen willen delen of tips hebben. want ik weet niet echt welke ik nu moet kiezen.
ik heb wel goede verhalen gehoord over de DID ketting? maar ook hier zijn dus weer meerdere soorten van.
alvast bedankt
type ketting (geen oring)
Moderator: ghulst
verstand op nul en nadenken
ikzelf rij momenteel met RK, goedkoper dan DID en tot nu toe nog geen klachten over, van Regina blijf je best met je handen vanaf (maar dat is enkel mijn mening, ik ken anderen die wel tevreden zijn van Regina)
my 2c
my 2c
o.a. ikpHreaC schreef:ikzelf rij momenteel met RK, goedkoper dan DID en tot nu toe nog geen klachten over, van Regina blijf je best met je handen vanaf (maar dat is enkel mijn mening, ik ken anderen die wel tevreden zijn van Regina)my 2c
De DID 520ERT2 GD is een van de beste cross kettingen.
>reklame modus aan< ... deze verkoop ik ook .... >reklame modus uit<
Rekluse Z-Start "don't get left behind"
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
dag adje, dat klinkt interessant, wat is de prijs bij jou? en is dit een o-ring of niet?
bvd
bvd
Ik ook..adje schreef:De DID 520ERT2 GD is een van de beste cross kettingen.
ik nu ook
Is die DID 520ERT2 GD ook geschikt voor een ktm 520sx, omdat er op de site staat max 250CC.
Ander vraagje:
Wat is een goede ketting voor cross, wel O- of X-ring of gewoon 'normale' ketting?
Heb er nu een O-ring opzitten, maar deze loopt naar mijn mening vrij zwaar..
Ander vraagje:
Wat is een goede ketting voor cross, wel O- of X-ring of gewoon 'normale' ketting?
Heb er nu een O-ring opzitten, maar deze loopt naar mijn mening vrij zwaar..
X-Ring loop lichter.
Daarnaast is er ook een Narrow X-Ring VT-Ring.
Die DID 520ERT2 GD is ook geschikt voor een 520.
Daarnaast is er ook een Narrow X-Ring VT-Ring.
Die DID 520ERT2 GD is ook geschikt voor een 520.
Maar is een enduro-ketting anders dan een crossketting? Omdat deze al apart staan aangegeven op de DID-site.
Maar is een X-ring voor cross sowieso beter dan een 'normale' ketting?
Weet namelijk niet zo goed wat ik nu moet kopen. Wil een sterke en lichtlopende ketting..
Maar is een X-ring voor cross sowieso beter dan een 'normale' ketting?
Weet namelijk niet zo goed wat ik nu moet kopen. Wil een sterke en lichtlopende ketting..