Betrouwbaarheid motorzaak

voor algemene onderwerpen die wel iets met motoren te maken hebben, maar die niet in de onderstaande categorieën thuishoren.

Moderator: ghulst

Plaats reactie
Edwin64

Bestaat er een site waar motorzaken worden geregistreerd en waarop je een beoordeling kunt geven? Soms heeft iemand een ervaring die zo slecht is dat je hem eigenlijk met anderen moet delen.
Al is het maar om je frustratie even van je af te schrijven. En.....om andere potentiële klanten te waarschuwen natuurlijk.
speedphreax

Er is wel zo'n site maart die wordt niet echt meer bijgehouden. Ik zie er trouwens het nut niet van in. Elke motorzaak heeft wel een paar ontevreden klanten en klagers zijn altijd erg actief in het spuien van hun mening. Het resultaat is dan een site vol gezeur en verhalen die je maar van 1 kant hoort.
| Honda CB350K3 | BMW R1100GS
Edwin64

Je hebt eigenlijk wel gelijk Speedphreax. Maar vaak is het zo dat geen bericht, goed bericht is. En als meerdere mensen eenzelfde ervaring met een bepaalde zaak hebben dan zal er wel een kern van waarheid in zitten toch? :)
Noppy

www.motordealer.info , dacht ik zo uit mijn hoofd.

Noppy
:toost:
Jo VdB

Edwin64 schreef:En als meerdere mensen eenzelfde ervaring met een bepaalde zaak hebben dan zal er wel een kern van waarheid in zitten toch? :)
ZEER gevaarlijke stelling om vanuit te gaan ! En dan zeker in de anonimiteit van Internet.

Stel : iemand verklaart dat jij een pedofiel bent, en 10 anderen verklaren hetzelfde om wie-weet-welke-reden (en dat kunnen veel redenen zijn ! ) --> er zal dus wel een kern van waarheid inzitten, dus jij bent zeker op een verkeerde manier met kinderen bezig :evil:

Nee nee, opletten met zo'n overhaaste conclusies, temeer daar je maar 1 kant van het (subjectieve) verhaal hoort

Ik persoonlijk neem enkel voor waar aan hetgeen ikzelf empirisch ondervind. Al de rest ZOU kunnen, maar ZOU ook NIET kunnen....

Jo VdB
Noppy

Klopt, maar op motordealer.info wordt de dealer altijd uitgenodigd om een weerwoord te geven, zodat niet een té eenzijdig beeld geschetst wordt.

Maar deze site is volgens mij een beetje in slaap gesukkeld, dus het nadeel hier is weer dat de beelden heel oud zijn.

Noppy
:toost:
Plaats reactie