Hallo, heb hier een honda 400 EX, staan met een zelfde goede motor van de 400R. Honda heeft hiervoor een kit met hogedrukpiston, kleppen, nokkenas, ... Andere uitlaat full system van Yoshimura en K&N zitten er al op.
Heeft iemand hier goede of slechte ervaringen mee ?
Hoeveel kosten alle stukken ?
Waar kan ik er voordeligst aan geraken ?
Alvast bedankt voor de hulp !
Honda Racing Kit (HRC) voor 400 R of 400 EX, ja of nee ?
Moderator: ghulst
-
- Contacteer:
No LImit Grizzly : Go Big of Go Home !
-
- Contacteer:
Niemand info ?
Er stond eens een test over dachti k in of motorweek of in motorrijder... niet heel zeker, motorweek gaat nu door onder de nieuwe naam : motorwereld en op hun site (www.motorwereld.be ) kan je ook dacht ik de onderwerpen van alle boekskes van de laatste paar jaar nachecken...
-
- Contacteer:
Vind het niet terug met de zoek functie. Heeft iemand het artikel en kan die mij dat mailen ?
Alvast bedankt !
Alvast bedankt !
-
- Contacteer:
Heeft iemand dit nummer liggen ?
ik heb een dr350 gehad met een 440 kit motorich net zo sterk als een xr 600 ik heb wel de kompressie iets verlaagt door een dubbele voetpakking om de betrouwbaarheid te vergroten
de kit voor een xr kan je kopen bij xr only of withe brothers of truhper racing in amerika gewoon met credit card betalen en een week later ligt het er
volgens mij levert muldermotors deze kit ook
je meot wel als je effect wil hebben ook de inlaat en de uitlaat aanpassen
b.v. flakschuif mikuni met acceleratie pomp en een dike voorpijp demper standaard laten loopt hij goed en een beschaafd geluid
de kit voor een xr kan je kopen bij xr only of withe brothers of truhper racing in amerika gewoon met credit card betalen en een week later ligt het er
volgens mij levert muldermotors deze kit ook
je meot wel als je effect wil hebben ook de inlaat en de uitlaat aanpassen
b.v. flakschuif mikuni met acceleratie pomp en een dike voorpijp demper standaard laten loopt hij goed en een beschaafd geluid
moest fff zoeken, maar ik heb een testje uit Motorrijder, een artikeltje uit Noppennieuws en een test uit Dirt Bike gevonden.
Nu nog een mailadres om ze naar te mailen
Nu nog een mailadres om ze naar te mailen
-
- Contacteer:
Je bent alvast van harte bedankt ! Je hebt een pint van me tegoed ! nikolas@dejonckheere.be
TIP : Kon je ook vinden met het knopje e-mail onderaan mijn bericht
Weet er soms toevallig iemand waar ik goedkoopst aan zo'n kit kan geraken of heeft er iemand nog eentje op stock liggen voor een zacht prijsje ?
TIP : Kon je ook vinden met het knopje e-mail onderaan mijn bericht
Weet er soms toevallig iemand waar ik goedkoopst aan zo'n kit kan geraken of heeft er iemand nog eentje op stock liggen voor een zacht prijsje ?