Hoi,
Wie kan me vertellen wat een KTM Factory meer/beter heeft dan een gewone EXC ?
Xander
KTM EXC versus Factory
Moderator: ghulst
Kijk hier --> http://www.ktm-sommer.de/Seiten_07/f_modell_exc_07.html
Zeker de moeite, gezien de SXS-vering ! (en de rest)
Jo VdB
Zeker de moeite, gezien de SXS-vering ! (en de rest)
Jo VdB
Die SXS-vering is dezelfde als de standaard vering, maar de legering van de onderbuis is anders(harder). Voor de rest steken er dezelfde onderdelen in als de standaard upsd-vork. Althans, dat is wat ik erover gehoord heb.Jo VdB schreef:Kijk hier --> http://www.ktm-sommer.de/Seiten_07/f_modell_exc_07.html
Zeker de moeite, gezien de SXS-vering ! (en de rest)
Jo VdB
Een SXS vering heeft toch wel een iets ander binnenwerk en een andere shimstack. Zo was het toch bij de Six Days-modellen. Dus ik ga ervan uit dat dit bij deze einde-reeks modellen hetzelfde is.
Anders even de specificaties vergelijken bij je dealer of bij ktminfo.com
Jo VdB
Anders even de specificaties vergelijken bij je dealer of bij ktminfo.com
Jo VdB
-
- Berichten: 1680
- Lid geworden op: ma mar 03, 2003 10:34
- Locatie: N52 00.692 E5 34.350
Volgens mij heeft een SXS PDS veer meer instellingen.
| Honda CB350K3 | BMW R1100GS
door de band genomen is een SXS nog harder dan de gewone standaard vering
en, SXS=$$$$ !!!
SXS wisselstukken zijn pakken duurder dan de standaard onderdelen
Gery
en, SXS=$$$$ !!!
SXS wisselstukken zijn pakken duurder dan de standaard onderdelen
Gery
'12 250 EXC-F 6 Days
'99 200 EXC (uit nostalgie...)
Ride it like you stole it!
'99 200 EXC (uit nostalgie...)
Ride it like you stole it!
Hallo heb zelf een ktm 450 exc factory inderdaad de stickerset de kroonplaat is gefreest inplaats van gegoten er zitten snelontluchters op de voorvorkpoten handkappen carterplaat oranje ketting en achtertandwiel andere achtervering stuur watin rubbers zit voor meer opvangen van de klappen beschermplaat bij de uitlaat andere uitlaat ander zaal met logo en vakje voor roadboek of stempelkaart.dus nogal wat extra,s is alleen de vraag of je hiervoor meer wilt betalen dan een standaard exc.Hoop dat je hieraan genoeg info hebt wheely
14:50xander schreef:Dank u, leuke info, maar hoe zit het met de wielnaven, zijn die niet voorzien van snelsluitingen.
Welke tandwielverhoudingen dienen er op te staan?
Xander
-
- Berichten: 1655
- Lid geworden op: vr okt 29, 2004 22:59
- Locatie: Veluwse bossen
Hoe zien snelsluitingen er dan uit?
-
- Berichten: 4
- Lid geworden op: di mar 22, 2005 21:55
De snelsluitingen zijn voor op de remklauw en de vering is van een crosser. Voordeel hiervan is dat je de veerspanning van de voorvering vanaf buiten kunt stellen ipv met plastic bussen plaatsen waar je de boel voor uit elkaar dient te halen. De pomp heeft een hi en low speed verstelling zodat die ook beter op de omstandigheden kan worden aangepast.Houten Klaas schreef:Hoe zien snelsluitingen er dan uit?
Heeft niet elke schokdemper daterik wichertjes schreef: De pomp heeft een hi en low speed verstelling zodat die ook beter op de omstandigheden kan worden aangepast.
Ik heb een "lullige" boge sachs met hi lo instellingen
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Kan het gekker?