de blans ketting gespannen deksel weer gemonteerd.
nu loopt de startmotor wast.
wie weet hoe die 2 ringen gemonteerd moeten worden .
ga nu 4dagen weg en ga dan op het forum kijken.
groeten herjo
dinamo deksel
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
-
- Berichten: 38
- Lid geworden op: do nov 10, 2005 12:19
- Locatie: Leuven
haha, ik heb 5 dagen geleden net hetzelfde meegemaakt, heb een dik uur alle mogelijke combinaties uitgeprobeerd en teneinde raad 1 rondel er tussenuit gelaten... maar zo kan het niet, ik zou ook wel een een (vergrote) micro fiche van de motor willen zien, vooral van het startmechanisme.
volgens mij ligt het aan het lange asje met de 2 tanswielen erop...
Heb ineens ook de torkbegrenzer (ziet eruit als een minikoppeling met minikoppelingsplaatjes, echt schattig) uit elkaar gehaald en gekuist, waardoor het terugslaggeluid wat ik een paar topics geleden beschreef bijna volledig verdwenen is...
volgens mij ligt het aan het lange asje met de 2 tanswielen erop...
Heb ineens ook de torkbegrenzer (ziet eruit als een minikoppeling met minikoppelingsplaatjes, echt schattig) uit elkaar gehaald en gekuist, waardoor het terugslaggeluid wat ik een paar topics geleden beschreef bijna volledig verdwenen is...
-
- Berichten: 38
- Lid geworden op: do nov 10, 2005 12:19
- Locatie: Leuven
http://www.pieces-suzuki.com/suzuki-rec ... -2434.html
heb ondertussen zelf de oplossing gevonden, de twee ringen moeten dus aan de torkbegrenzer...
dat ik daar zelf niet opgekomen ben...
interessante site trouwens, niet?
heb ondertussen zelf de oplossing gevonden, de twee ringen moeten dus aan de torkbegrenzer...
dat ik daar zelf niet opgekomen ben...
interessante site trouwens, niet?
-
- Berichten: 38
- Lid geworden op: do nov 10, 2005 12:19
- Locatie: Leuven
http://www.pieces-suzuki.com/suzuki-rec ... -2434.html
heb ondertussen zelf de oplossing gevonden, de twee ringen moeten dus aan de torkbegrenzer...
dat ik daar zelf niet opgekomen ben...
interessante site trouwens, niet?
heb ondertussen zelf de oplossing gevonden, de twee ringen moeten dus aan de torkbegrenzer...
dat ik daar zelf niet opgekomen ben...
interessante site trouwens, niet?
-
- Berichten: 8372
- Lid geworden op: do apr 06, 2006 11:32
- Locatie: Bij Utreg
de twee ringen moeten aan weerzijde van het bovenste [grootste ]tandwiel..
deze site is in engels;
DR 750 http://www.cmsnl.com/suzuki-dr750-1989- ... partslist/
DR 800 http://www.cmsnl.com/suzuki-dr800-1993- ... partslist/
nog niet iets bij besteld maar wel handig dat je gelijk de bestel nummers er bij staan..
deze site is in engels;
DR 750 http://www.cmsnl.com/suzuki-dr750-1989- ... partslist/
DR 800 http://www.cmsnl.com/suzuki-dr800-1993- ... partslist/
nog niet iets bij besteld maar wel handig dat je gelijk de bestel nummers er bij staan..
-
- Berichten: 8372
- Lid geworden op: do apr 06, 2006 11:32
- Locatie: Bij Utreg
ps, kijk hier maar
http://www.cmsnl.com/suzuki-dr800-1993- ... IG-06.html.
link werkt niet.. tik de dr 800 site van eerdere bericht aan en ga dan naar STARTER CLUTCH DR800 1993 (SP) parts list fiche
succes herjo, was je nog off road gegaan de 22e??
http://www.cmsnl.com/suzuki-dr800-1993- ... IG-06.html.
link werkt niet.. tik de dr 800 site van eerdere bericht aan en ga dan naar STARTER CLUTCH DR800 1993 (SP) parts list fiche
succes herjo, was je nog off road gegaan de 22e??