Er is mij duidelijk geworden dat de Limbo-rit 2007 samenvalt met het koninginnendag weekend.
Daarnaast wil ik graag nog een rit organiseren in Zuid-Limburg.
Om nu te voorkomen dat ritten samenvallen wil ik vragen of jullie sugesties hebben voor een datum. Mijn bedoeling is eind Mei/ Begin Juni en iig op een zaterdag (ivm wandelaars niet op zondag)
Ik hoor graag van jullie.
Groet,
Jasper Pellekaan
Suggesties datum Mergelland-rit
Moderator: ghulst
Mooi, ben ik de eerste!
Wat dacht je van zaterdag 19 mei??
Ik hoor wel als ik in de prijzen gevallen ben, Jasper
Groeten,
Arnaud.
Wat dacht je van zaterdag 19 mei??
Ik hoor wel als ik in de prijzen gevallen ben, Jasper
Groeten,
Arnaud.
meer plezier NAAST de weg
www.noxian.nl
www.noxian.nl
hey jasper ik rij ook vaker in het mergelland en het zou geweldig zijn alsje er een rittje van kunt maken verder mij maakt de datum niet veel uit. veel succes met de ritjasperpellekaan schreef: Daarnaast wil ik graag nog een rit organiseren in Zuid-Limburg.
Jasper Pellekaan
staatscrossbeheer gaat als een speer
-
Wat is het voor rit,allroad of offroad?
-
Het is wel een all-road rit. Helaas is Zuid-Limburg redelijk bezaaid met verbodsborden op enkele gemeentes na. Het is dus ongeveer 50% off-road. Maar het is wel een mooie rit al zeg ik het zelf. Het heuvelland heeft toch wel iets. En de ondergrond is veel gravel of loss (met droog weer hard en stoffig en met nat weer een spekgladde boel)
-
Zeker. die datum komt mij ook goed uit. ik zal hem vastzetten. voor het inschrijven zal ik morgen wel even een nieuw topic maken met alle info.
groet,
Jasper
groet,
Jasper