Voor diegene die geen toestemming hadden van het thuisfront om de offroadrit van Westerbork te rijden.
bijgaand een link naar een korte film (7 min) om als nog een indruk te krijgen van deze mooie rit op een mooie zonnige voorjaarsdag.
http://video.google.nl/videoplay?docid= ... 3823331359
groet, mark
Filmpje Westerbork
Moderator: ghulst
Dit is weer een filmpje om van te genieten, SUPER
# 442
-
- Contacteer:
wat is het leven toch mooi
Een beetje tempo mag, maarreh LIB he'
www.lib-enduro.nl
www.lib-enduro.nl
geweldig filmpje wat een mooie hobby hebben we toch he
Waren er ook moeilijke passages ? Of enkel maar wat op veldwegeltjes en maisvelden rondrijden ?
Het lijkt me allemaal nogal "allemaal van hetzelfde"
Jo VdB
Jo VdB
-
De mooie stukken staan er ook net niet op. Er was ook best veel singletrack bij.Jo VdB schreef:Waren er ook moeilijke passages ? Of enkel maar wat op veldwegeltjes en maisvelden rondrijden ?
Jo VdB
| Honda CB350K3 | BMW R1100GS
De single track stukken waren de mooiste van de afgelopen 3 ritten. Voor nederlandse begrippen her en der een heuveltje, lekker gladde wortels en een hoop zwerfhout. Maar Jo heeft wel gelijk er was knap veel mais veld aanwezig.
Leuk filmpje, trouwens
Leuk filmpje, trouwens
-
- Contacteer:
maisveldjes, tja Jo, 't blijft behelpen he'......... maar ik vind het wel fijn om zo af en toe ff los gelaten te worden En zo eenvoudig is het hier nou ook niet om wat te organiseren, maar dat hoef ik niet uit te leggen
Een stukje sturen in het limburgse lijkt me ook wel wat, maarja, onze mileu terroristen hebben daar ook al de overhand (waar niet)
Maarreh... zijn er ook offroadritten in het Belgische werelddeel dan...
Aangezien er gemiddeld zo'n 6 a'700 man/ vrouw op de ritjes afkomt zal het wel te pruimen zijn
Een stukje sturen in het limburgse lijkt me ook wel wat, maarja, onze mileu terroristen hebben daar ook al de overhand (waar niet)
Maarreh... zijn er ook offroadritten in het Belgische werelddeel dan...
Aangezien er gemiddeld zo'n 6 a'700 man/ vrouw op de ritjes afkomt zal het wel te pruimen zijn
Een beetje tempo mag, maarreh LIB he'
www.lib-enduro.nl
www.lib-enduro.nl
en te veel asfalt ...mark20v schreef:De single track stukken waren de mooiste van de afgelopen 3 ritten. Voor nederlandse begrippen her en der een heuveltje, lekker gladde wortels en een hoop zwerfhout. Maar Jo heeft wel gelijk er was knap veel mais veld aanwezig.
Leuk filmpje, trouwens
4 strokes only !!
Valt me ook altijd op bij de DVD's van Handel, de mooiste stukken nemen ze niet opspeedphreax schreef:De mooie stukken staan er ook net niet op. Er was ook best veel singletrack bij.
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
zijn er trouwens nog noppenforummers die ook de laag hangende boom op onzachte wijze zijn tegen gekomen bij de rit in westerbork?
ik moet toegeven dat de boom het won toen ik een poging deed deze weg te koppen
dr stonden (en lagen) in iedergeval meerdere rijders met hetzelfde probleem ,later is een deel van de boom omgezaagt geloof ik .
dr stonden (en lagen) in iedergeval meerdere rijders met hetzelfde probleem ,later is een deel van de boom omgezaagt geloof ik .
4 strokes only !!
Hey JoeBar, volgens mij hadden ze die overliggende boom ook nog speciaal wit gemaakt voor jou (dan kun je hem goed zien) Hij hing idd precies op kophoogte.
ff wat anders, dat stukje door de kerstbomen vlak na die modderpoel. De bomen daar waren finaal aan stront gereden, komt dat door die quads of door ons
ff wat anders, dat stukje door de kerstbomen vlak na die modderpoel. De bomen daar waren finaal aan stront gereden, komt dat door die quads of door ons
JoeBaR schreef:zijn er trouwens nog noppenforummers die ook de laag hangende boom op onzachte wijze zijn tegen gekomen bij de rit in westerbork?
yep ook die boom tegen gekomen, maar ik heb gewonnen en bleef erop zitten alleen de hele dag knallende kop pijn.
gr robert
Tja, het zullen wel afgeschreven bomen zijn anders geeft de eigenaar nooit toestemming om met ze honderden over zijn gewas te rijden.mark20v schreef: ff wat anders, dat stukje door de kerstbomen vlak na die modderpoel. De bomen daar waren finaal aan stront gereden, komt dat door die quads of door ons
# 442
JoeBar, mijn kop poging lukte ook niet, maar bleef er wel net opzitten, alleen reed ik achter de boom de struiken in (koppijn ). Met mijn 1.92 m was ik toch iets te lang om er snel onder door te rijden. Geeft me wel een goed gevoel dat ik niet de enige benJoeBaR schreef:zijn er trouwens nog noppenforummers die ook de laag hangende boom op onzachte wijze zijn tegen gekomen bij de rit in westerbork?
-
Die laaghangende boom heb ik niet geraakt. Daar heb ik wel goed voor uitgekeken. Doet vast zeer en geeft vast ook niets mee.
Dat veldje met kerstbomen was de dag ervoor al naar de knoppen. Ik stond net voor dat veldje met natte electronica dus toen heb ik even met die marshall gepraat die daar stond en die wist me te vertellen dat ze er met de 6x6 doorheen gebaggerd hadden omdat die bomen er toch uit moesten.
Dat veldje met kerstbomen was de dag ervoor al naar de knoppen. Ik stond net voor dat veldje met natte electronica dus toen heb ik even met die marshall gepraat die daar stond en die wist me te vertellen dat ze er met de 6x6 doorheen gebaggerd hadden omdat die bomen er toch uit moesten.
| Honda CB350K3 | BMW R1100GS