Binnenkort ga ik met een paar vrienden naar Bilstain, één van hen heeft geen enduro.
Weten jullie waar die te huur zijn? hoeft niet perse een motor met kenteken te zijn. Heb al her en der geinformeerd maar blijkbaar is er moeilijk aan te komen
Mag dus een ook crosser zijn
Mark
Bilstain
Moderator: ghulst
Ola !
a) heeft die vriend al met een enduro gereden, want Bilstain is niets voor absolute beginners
b) als je ietwat "deftig" gaat enduro rijden in Bilstain, heb je snel gebruikssporen aan de fiets, dus huren voor Bilstain lijkt me geen goede optie...
Jo VdB
a) heeft die vriend al met een enduro gereden, want Bilstain is niets voor absolute beginners
b) als je ietwat "deftig" gaat enduro rijden in Bilstain, heb je snel gebruikssporen aan de fiets, dus huren voor Bilstain lijkt me geen goede optie...
Jo VdB
ik dacht dat je in bilstain een suzuki dr kon huren,anders moet je hun maar es bellen voor inlichtingen.
wat betreft bilstain zelf...indien dit een absolute beginner is zou ik er niet aan beginnen.
greetz
wat betreft bilstain zelf...indien dit een absolute beginner is zou ik er niet aan beginnen.
greetz
gasgas ec300 2005 (nog steeds maar enkel de onderdelen wegens diefstal)
blije eigenaar van een gloednieuwe TM EN300
blije eigenaar van een gloednieuwe TM EN300
Mark laat je niet afschrikken hoor , ze rijden Bilstain zelfs met oude yamaha XT500 fietsen ...
ik zou niet weten waar je een fiets kan huren , ik ben er zelf eens geweest met een stel vrienden waarvan 1 er motorloos was , ik heb toen voor weinig een XR 600 geregelt via marktplaats (precies 1 week voor we erheen gingen), na de rit hebben we die met een kleine winst weer verkocht . misschien een idee?
ik zou niet weten waar je een fiets kan huren , ik ben er zelf eens geweest met een stel vrienden waarvan 1 er motorloos was , ik heb toen voor weinig een XR 600 geregelt via marktplaats (precies 1 week voor we erheen gingen), na de rit hebben we die met een kleine winst weer verkocht . misschien een idee?
4 strokes only !!
@ JoeBar
idd geen slecht idee, ik zal hem eens vragen wat ie wil. Dan kan ik hem meteen vertellen dat hij zijn borst nat kan maken als ie toch gaat
Ik heb er zelf in ieder geval wel zin in, volgens mij is het wel verstandig om een paar reserve onderdelen mee te nemen. Ik hoorde al dat er ook veel rotsachtige stukken zijn.
Mark
idd geen slecht idee, ik zal hem eens vragen wat ie wil. Dan kan ik hem meteen vertellen dat hij zijn borst nat kan maken als ie toch gaat
Ik heb er zelf in ieder geval wel zin in, volgens mij is het wel verstandig om een paar reserve onderdelen mee te nemen. Ik hoorde al dat er ook veel rotsachtige stukken zijn.
Mark
Als je er nog nooit geweest bent, wil ik altijd wel even met je meegaan om je de weg te tonen terplekke.
Bilstain biedt meer dan dat je op het eerste gezicht lijkt !!
Jo VdB
Jo VdB
-
Jo ik zou graag ook een keer van je aanbod gebruik maken,als ik naar Bilstain ga doe ik meestal maar wat. Wanneer je een rondje rijdt is dit veel leuker.
Een idee om dit met paar man te doen.
Een idee om dit met paar man te doen.
-
Mag je daar met een gewone crosser zonder kenteken ook rijden?
Klopt ! Volgend week-end (zondag 01 april) is er de National Cross-Country. Geen vrij rijden dan !Erik V schreef:Als jullie dit weekend naar Bilstain gaan : geen probleem, maar volgend weekend (1 april) vindt er de X-Country plaats en denk ik niet dat je er (vrij) kan rijden.
Als mijn hernia tegen dan in orde is, ga ik er rijden (en anders ook...)
De cross-country is niet overdreven moeilijk. Iedereen die wat ervaring heeft kan hem rijden. Nog kandidaten voor volgende week ?
Jo VdB
Ja, maar de echt moeilijke stukken zijn eruit gelaten nu.Fee schreef:Hi Jo,
net zoiets als de Jambado?
groeten
Fee
Toch nog wel best pittig, maar goed doenbaar ! Ga je mee, Felix ?
Jo VdB
Goed plan, daar hou ik je aan! We gaan eerst een keertje verkennen, als het goed bevalt en we gaan nog een keertje terug dan hoor je het van me.Jo VdB schreef:Als je er nog nooit geweest bent, wil ik altijd wel even met je meegaan om je de weg te tonen terplekke.
Jo VdB
Mark
Ik wil bij jullie 1ste keer ook wel mee, hoor.
Sommigen weten de 1ste keer niet goed wat doen in Bilstain, en dan komt het nogal eens "beperkt" over...
Jo VdB
Sommigen weten de 1ste keer niet goed wat doen in Bilstain, en dan komt het nogal eens "beperkt" over...
Jo VdB
Misschien moet ik ook eens met je mee gaan JoJo VdB schreef:Ik wil bij jullie 1ste keer ook wel mee, hoor.
Jo VdB
Ik ben er zo'n 3 of 4 keer geweest maar heb altijd het idee gevonden dat het maar beperkt was
Rekluse Z-Start "don't get left behind"
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
@ adje en Jo,
jullie zouden toch niet zonder mij gaan zeker??? Nee he, jullie wachten op kleine Hans, toch? Wie moet anders al die bomen knuffelen?
jullie zouden toch niet zonder mij gaan zeker??? Nee he, jullie wachten op kleine Hans, toch? Wie moet anders al die bomen knuffelen?
wat Echt snel maakt is de behoefde om ergens anders te zijn dan daar waar je net bent
-
Ik dacht dat ik hier noppenvrienden had .