blessure leed

voor algemene onderwerpen die wel iets met motoren te maken hebben, maar die niet in de onderstaande categorieën thuishoren.

Moderator: ghulst

Plaats reactie
huskie

Ik vroeg me af hoe andere offroaders, motorcrossers met dit onderwerp omgaan.
Het is nu een kleine maand geleden dat ik een highsider kreeg, maar echt opschieten met die blessure, hoo maar.
Misschien moet ik mijn fysiotherapeut ontslaan, of moet ik een lekkere masseuse dag en nacht naast mijn zijde hebben. Wat ik wel weet is, dat ik nu wel erg depressief wordt van de tijd die het me kost om te herstellen. Volgens mij ging dat vroeger, toen ik nog piep was, veel sneller. Gaan de jaartjes dan toch echt tellen????
Vreemd eigenlijk want ik heb dat offroaden pas op latere leeftijd ontdekt, waardoor ik dus eigenlijk nog maar een broekie ben(op de motor, dus).
Ik had dus vroeger moeten beginnen, want dan komt een blessure nog niet zo hard aan. Had ik nog gekkere dingen kunnen doen. Zoals motorcrossen.
In ieder geval baal ik nu, en wacht op de dag dat mijn lichaam weer het oke geeft. Voor alle geblesseerde rijders, life sucks!!!! :(
Voor alle niet geblesseerde rijders, ik hoop dat het slecht weer wordt totdat ik weer kan rijden. :twisted:
de ex zot

Geef mij inderdaad maar regen. Ik hou niet van stof, maar van modder.

Sterkte

Ro.
Rudy
Contacteer:

Ik heb zelf een 4 maanden geleden mijn arm gebroken met crossen.
Zit een plaat in (omdat ze heb niet zo gezet kregen) plaat is er ondertussen al weer uit en als het goed is kan ik zo weer gaan rijden.
Afbeelding
huskie

Ben blij dat er geen kinderen en vrouwen op dit forum komen.
Gelukkig hebben we de foto's nog. :lol:
Gast

Quote Huski "ben blij dat er geen vrouwen op dit forum zijn"
Pardon??? Volgens mij moeten jullie er nog even aan wennen dat er wel degelijk motorcrossende, off-road rit rijdende vrouwen zijn... :D
Rudy
Contacteer:

huskie schreef:Ben blij dat er geen kinderen en vrouwen op dit forum komen.
Gelukkig hebben we de foto's nog. :lol:
Vraagje waar slaat dat op???? :twisted: :twisted:
huskie

Nou Rudy, als je vraagje de vrouwen en kinderen betreft:Ik kan natuurlijk niet via internet zien of weten dat Rudy een vrouw of een kind is! :D
Als het slaat op de foto, dat die dus niet geschikt is voor vrouwen en kinderen. Ik ben een nogal gevoelig type en ik was ook net iets aan het eten. Toen ik je foto zag, had ik plots geen honger meer.
Maar verder is het natuurlijk een hele mooie foto, waar je trots op kunt zijn. En ik hoop dat je zeer binnenkort weer kunt crossen.
Gast

ach echt trots ik baal er eigenlijk meer van :cry:
maar ik kan denk ik volgende week wel weer rijden :D
vrouw

Anonymous schreef:ach echt trots ik baal er eigenlijk meer van :cry:
maar ik kan denk ik volgende week wel weer rijden :D
:shock:

Nou meid, das erg fijn voor je. Leuk dat je dit deelt met ons.
Plaats reactie