alle regen rijders en dr rijders welkom
ga zondag niet zo snel door het zand krijg deze week nieuwe banden.
Wie wil er (meer) activiteit met de BIG?????
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
-
er heerst verwaring denk ik over de regen bestendigheid van een dakar winnaar... zie je zo
zappa
zappa
Hmmm helaas is het weer toch mooier dan verwacht, hier schijnt bijna de hele tijd de zon maar wel met een hoop wolken ertussen. Toch heeft het nog niet geregend. De wind daarintegen is wel flink aanwezig en daarom ben ik toch blij niet op pad te zijn gegaan, omdat de reis erheen toch flink afzien zou zijn geweest op de snelweg.
Graag tot 1 april!
Graag tot 1 april!
Suzuki DR 750SK Big '89
Innovation distinguishes between a leader and a follower.
- de antrapper
Na 12oo u was het redelijk, ben nog even op pad geweest, maar de wegen in de bossen daar liggen nogal wat takken, dat rijd wat onhandig.
Maar 1 april gaan we gewoon
HansD
Maar 1 april gaan we gewoon
HansD
Big Bigger Tiger en weer Big
-
he biggers, na om 08.30 in de regen op m'n BIG gestapt te zijn was ik een uurtje later bij herjo, na wat lekkere koffie heb ik m'n natte winter handschoenen omgeruild voor droge herst handschoenen, en zijn we gaan rijden.
de regen was gestopt en herjo wist de leuke paadjes goed te vinden,
na 20 minuten rijden kwamen we op een leuk zandpad waar herjo zei dat ik maar even los moest gaan aangezien hij met z'n versleten all road banden [waar hij nog best hard mee ging] niet zo hard mee kon als ik met m'n nieuwe T63's.
ik op naar de 130 km/uur en daarna wachten op herjo aan het eind van het pad, waarna hij vroeg of ik het brandend huis had gezien... nee dus
wij terug en de brandweer maar gebeld want er was niemand te zien..
na de brandweer en politie begroet te hebben [die herjo allemaal kenden]
en ons even opgewarmd te hebben zijn we nog zo'n twee uur gaan spelen op bos paaden en kleine wild paadjes.
modderig [vooral ik zonder v-spatbord ] en voldaan terug naar herjo's huis waar er weer goede koffie, vlaai en soep stond te wachten..
daarna met m'n weer drooge pak op de BIG en op naar utercht,
waaide een beetje en iemand gooide voor een minutje of wat kleine koude witte balletjes naar me maar verder een zoonig ritje naar huis..
gaan we nog eens doen hejo want de paadjes bij jou zijn leuker dan bij mij in de buurt..
zie je 1 april en de 22e weer
groeten zappa
de regen was gestopt en herjo wist de leuke paadjes goed te vinden,
na 20 minuten rijden kwamen we op een leuk zandpad waar herjo zei dat ik maar even los moest gaan aangezien hij met z'n versleten all road banden [waar hij nog best hard mee ging] niet zo hard mee kon als ik met m'n nieuwe T63's.
ik op naar de 130 km/uur en daarna wachten op herjo aan het eind van het pad, waarna hij vroeg of ik het brandend huis had gezien... nee dus
wij terug en de brandweer maar gebeld want er was niemand te zien..
na de brandweer en politie begroet te hebben [die herjo allemaal kenden]
en ons even opgewarmd te hebben zijn we nog zo'n twee uur gaan spelen op bos paaden en kleine wild paadjes.
modderig [vooral ik zonder v-spatbord ] en voldaan terug naar herjo's huis waar er weer goede koffie, vlaai en soep stond te wachten..
daarna met m'n weer drooge pak op de BIG en op naar utercht,
waaide een beetje en iemand gooide voor een minutje of wat kleine koude witte balletjes naar me maar verder een zoonig ritje naar huis..
gaan we nog eens doen hejo want de paadjes bij jou zijn leuker dan bij mij in de buurt..
zie je 1 april en de 22e weer
groeten zappa
dr rijders volgende keer wel komen zappa en ik hebben er wel een paar gemist ook jullie hebben leuke momenten en gezellige modder ritje kunnen hebben.
voor meer foto van het brandende huis www.fotoserver.nl
groeten Herjo
voor meer foto van het brandende huis www.fotoserver.nl
groeten Herjo
-
he herjo, heb jij toevallig de voeringen van mijn achter remblokken gevonden?
was gister aan't spelen in het bos en na een uur of wat dee m'n a-rem het niet meer..
zaten er pas 3000km op..
hoe kan dat nou?
groeten zappa
was gister aan't spelen in het bos en na een uur of wat dee m'n a-rem het niet meer..
zaten er pas 3000km op..
hoe kan dat nou?
groeten zappa
Jongens, wanneer is de volgende DR BIG meeting? Antrapper, met dit natte weer is het niet meer zo stoffig, maar wel te druk?
Anders alvast datum prikken voor meeting in het najaar.
Anders alvast datum prikken voor meeting in het najaar.
Suzuki DR 750SK Big '89