Ik snap het niet.Ik krijg de mijne met gemak op het achterwiel.(wel met koppeling)..moet zelfs uitkijken dat ie niet achterover slaat.. .originele tandwielen..
Moet met die van jullie ook geen probleem zijn denk ik....
Tussendemper verwijderen
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
Ja precies met koppeling. Ik heb mn BIG nog niet zo lang, ik moet daar nog ff met oefenen.
Ik heb nu een kettingset gekocht met achter 50 tanden en voor gewoon de standaard 15. De oude waren versleten. €117,- mag de nieuwe set kosten. (D.I.D ketting met X-ring)
Dan trekt ie net ff makkelijker dat wieltje van der grond!
Ik heb nu een kettingset gekocht met achter 50 tanden en voor gewoon de standaard 15. De oude waren versleten. €117,- mag de nieuwe set kosten. (D.I.D ketting met X-ring)
Dan trekt ie net ff makkelijker dat wieltje van der grond!
*****
Hoihoi,
Wat betreft de produro van Laser. Ik heb 'm er ook onder zitten, ding maakt een ongans lawaai... De vorige eigenaar heeft het bedrijf dat de uitlaat leverde een DB Killer laten maken. Die ga ik er morgen in zetten (hang je erin en zet je met schroefje vast).
Ik zal morgen even posten of 't scheelt... Mijn fiets staat in een woonwijk, dus als ik 'm een minuut laat warmdraaien met zonder DB Killer heb ik de hele buurt om me heen staan... En dan zijn ze niet vriendelijk vrees ik...
JB
Wat betreft de produro van Laser. Ik heb 'm er ook onder zitten, ding maakt een ongans lawaai... De vorige eigenaar heeft het bedrijf dat de uitlaat leverde een DB Killer laten maken. Die ga ik er morgen in zetten (hang je erin en zet je met schroefje vast).
Ik zal morgen even posten of 't scheelt... Mijn fiets staat in een woonwijk, dus als ik 'm een minuut laat warmdraaien met zonder DB Killer heb ik de hele buurt om me heen staan... En dan zijn ze niet vriendelijk vrees ik...
JB
interessant! ik wil namelijk ook wat meer geluid, maar het moet wel binnen de perken blijven.
*****
-
- Berichten: 8370
- Lid geworden op: do apr 06, 2006 11:32
- Locatie: Bij Utreg
als ik rustig in z'n 1 rij en dan een dot gas geef komt ie zeker goed omhoog, ook als ik een sprint trek en naar z'n 2 ga komt ie los maar lange wheely's kan je denk ik wel vergeten.. maar ik probeer het niet echt..
leun meestal naar voren bij het weg rijden om zo snel weg te zijn
leun meestal naar voren bij het weg rijden om zo snel weg te zijn
Dan heeft mijn motor iets minder vermogen. Orginele dempers he! Maar binnenkort als mijn kettingset binnen is en ik mijn dempers ook even heb losgehaald wordt het feest!
*****
Ik heb vanochtend de DB Killer erin gezet... Dat scheelt behoorlijk. Hij klinkt nog steeds goed, alleen de uitschieters zijn weg.
Hij valt helemaal weg in de uitlaat, je ziet er niks van. Zit vast met een inbus en is er vrij snel in/uit te zetten.
Aanrader!
De DB Killer is gemaakt bij van Dijk Bike Services (http://www.bikeservicesvandijk.eu/)
JB
Hij valt helemaal weg in de uitlaat, je ziet er niks van. Zit vast met een inbus en is er vrij snel in/uit te zetten.
Aanrader!
De DB Killer is gemaakt bij van Dijk Bike Services (http://www.bikeservicesvandijk.eu/)
JB
-
- Berichten: 38
- Lid geworden op: do nov 10, 2005 13:19
- Locatie: Leuven
Heb zelf eens een 14 vooraan gestoken een de orginele achter (49?) maar ik vond dat het wat tegenviel omdat het "relatief enorme" koppel van de big alles trekt, en met de brullende motor op 120 per uur, denk ik er toch aan dringend terug een 15 te plaatsen.blonkie schreef:Ja precies met koppeling. Ik heb mn BIG nog niet zo lang, ik moet daar nog ff met oefenen.
Ik heb nu een kettingset gekocht met achter 50 tanden en voor gewoon de standaard 15. De oude waren versleten. €117,- mag de nieuwe set kosten. (D.I.D ketting met X-ring)
Dan trekt ie net ff makkelijker dat wieltje van der grond!
Wat de demper betreft, ik heb ook en Y gelast wegens een rotte tussendemper maar ook daar merk ik ni echt veel van, alleen de goedkoop...
47 tands achter is standaard. Ik heb achter iets groter gekozen hoofdzakelijk omdat hij bij lage toere net ff te snel schokt.
Het Y-stuk kan naar mijn idee meer vermogen leveren als de afstelling goed is. Bij mij merk ik dat de motor een dip heeft, jammer genoeg. (ik heb mn tussendemper ook opgelapt dus die kan ik er altijd nog tussen zetten)
Het Y-stuk kan naar mijn idee meer vermogen leveren als de afstelling goed is. Bij mij merk ik dat de motor een dip heeft, jammer genoeg. (ik heb mn tussendemper ook opgelapt dus die kan ik er altijd nog tussen zetten)
*****
-
- Berichten: 440
- Lid geworden op: wo mar 14, 2007 18:34
- Locatie: Uden
Hallo,
ik heb alles verwijderd en er een Ducati Monster einddemper op gemonteerd. Met een beetje aanpassen is het prima te maken.
ik heb alles verwijderd en er een Ducati Monster einddemper op gemonteerd. Met een beetje aanpassen is het prima te maken.