Voor wie naar Ruinen gaat.
Dit staat op hun website :
LET OP!!
De off-road op 11 maart 2007 GAAT WEL DOOR!
In verband met de hevige regenval van de laatste tijd is de starlocatie van de off-road rit op 11 maart 2007 gewijzigd!
De start is aan de Achterma nr. 22 te 7963 PM RUINEN.
Volg de pijlen.
Ruinen
Moderator: ghulst
Rekluse Z-Start "don't get left behind"
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )

http://www.rekluse.com/
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )

http://www.rekluse.com/
Als opwarmertje voor Emmeloord(rally) komend weekend en duits autofestival dat weekend er op in Assen(tt circuit) heb ik vandaag foto's gemaakt van de jaarlijkse offroad rit van de motorclub MC80 te ruinen.
En uiteraard wou ik er een paar aan jullie laten zien. Heb ff zitten zoeken naar een motorsport forum, want zit eigenlijk meer op de autosport fora's.

Deze was eigenlijk van te ver, maar vond het zonde om hem weg te gooien

Lucky shot deze, hi res is ie erg onduidelijk.
Meer foto's staan op kellyracingteam.nl
groeten Gerben Kelly
En uiteraard wou ik er een paar aan jullie laten zien. Heb ff zitten zoeken naar een motorsport forum, want zit eigenlijk meer op de autosport fora's.
Deze was eigenlijk van te ver, maar vond het zonde om hem weg te gooien

Lucky shot deze, hi res is ie erg onduidelijk.
Meer foto's staan op kellyracingteam.nl
groeten Gerben Kelly
-
- Contacteer:

Een beetje tempo mag, maarreh LIB he'
www.lib-enduro.nl
www.lib-enduro.nl
was een leuke rit , de diepe sporen waren het leukst , daar was ik op mn best
....
maar wat was mn fiets weer smerig , moeilijk weg te krijgen die Ruinense klei
jammer dat mn bougie dop stuk ging (vraag me niet hoe) gelukkig kon ik terplekke een reparatie doen met gebogen sleutelringetje van mn sleutelbos

maar wat was mn fiets weer smerig , moeilijk weg te krijgen die Ruinense klei

jammer dat mn bougie dop stuk ging (vraag me niet hoe) gelukkig kon ik terplekke een reparatie doen met gebogen sleutelringetje van mn sleutelbos

-
- Contacteer:

Nu nog de fijn tuning.
Ff vast gezeten, niet erg maar toch (bedankt degene die me ff geholpen heeft)

Zelf ook nog even de waterkwaliteit van een sloot gecontroleerd ( Koud en riekt nogal)

En helaas een zware valpartij gezien, althans het resultaat. Na verluid is een rijder overgestoken terwijl er iemand anders aan kwam denderen (zei althans een toeschouwer). Er lag teminste wel iemand akelig roerloos stil welke ook geen reacties gaf

Weet iemand hoe het is afgelopen?
Zijn toch de vervelende zaken die je niet wil meemaken.

www.lib-enduro.nl
www.lib-enduro.nl
Ik heb geen echte ongelukken gezien. Alleen bij dat speeltuintje/dierentuin (?) zat er een KTM voor me die voorover kuukelde en vol met zijn rug in de blubber lag. Natuurlijk zaten er een man of 20 op hun tuinstoeltje te wachten op dat moment
Handje geholpen en weer op weg
Iemand van hier geweest?
Voor de rest wast het gaaf, was mijn eerste rit. Toch wel wat moeite met sommige spoorvorming. Als ik de fotos bekijk heb ik het meeste gewicht op het voorwiel op de maisplakken. Volgens mij iets te veel op het voorwiel
Resultaat is dat de motor een beetje doet wat ie zelf wil
Leuke stuiter gemaakt in de blub, doet het goed op de foto's
Bospaadjes bleven volgens mij nog goed begaanbaar, alleen op de maisplakken was het verradelijk, niet verkeerd om de meteen de eerste keer goede kant te pakken
Zondag maar weer ff oefenen in drenthe

Voor de rest wast het gaaf, was mijn eerste rit. Toch wel wat moeite met sommige spoorvorming. Als ik de fotos bekijk heb ik het meeste gewicht op het voorwiel op de maisplakken. Volgens mij iets te veel op het voorwiel

Leuke stuiter gemaakt in de blub, doet het goed op de foto's

-
Helaas heb ik mijn hand gebroken na een overstekende boom. Wat er precies gebeurde geen idee. Ik kon in iedergeval niet meer insturen. Het was een hard pad met daarin een bocht.Aan het eind van dit pad een modderplek in een bos.
Het was een leuk ritje en het ging weer veel beter als tijdens de laatste enduro's.
Het was een leuk ritje en het ging weer veel beter als tijdens de laatste enduro's.
mark20v schreef:Ik heb geen echte ongelukken gezien. Alleen bij dat speeltuintje/dierentuin (?) zat er een KTM voor me die voorover kuukelde en vol met zijn rug in de blubber lag. Natuurlijk zaten er een man of 20 op hun tuinstoeltje te wachten op dat momentHandje geholpen en weer op weg
Iemand van hier geweest?
Voor de rest wast het gaaf, was mijn eerste rit. Toch wel wat moeite met sommige spoorvorming. Als ik de fotos bekijk heb ik het meeste gewicht op het voorwiel op de maisplakken. Volgens mij iets te veel op het voorwielResultaat is dat de motor een beetje doet wat ie zelf wil
![]()
Leuke stuiter gemaakt in de blub, doet het goed op de foto'sBospaadjes bleven volgens mij nog goed begaanbaar, alleen op de maisplakken was het verradelijk, niet verkeerd om de meteen de eerste keer goede kant te pakken
op de maisplakken , das een kwestie van flink gas erop houden , een tandje terug in de versnelling en een goede achterband is vrij belangrijk , ik had het gevoel alsof ik er doorheen vloog toen ik de anderen allemaal vast zag staan

-
Mijn hand lijkt nu op die van de klokkenluider van de Notre Dam.
Ze hebben een gipsen spalk gezet,deze wordt volgende week in geruild voor oranje gips.
Ze hebben een gipsen spalk gezet,deze wordt volgende week in geruild voor oranje gips.

Dan zul je mij ook wel voorbij gevlogen zijnJoeBaR schreef: op de maisplakken , das een kwestie van flink gas erop houden , een tandje terug in de versnelling en een goede achterband is vrij belangrijk , ik had het gevoel alsof ik er doorheen vloog toen ik de anderen allemaal vast zag staan

Jouw achterband is op die foto idd niet verkeerd

Probeer a.s. zondag toch nog een keertje met deze, blijf een hollander he

Viel volgens mij nog wel mee met de drukte of niet? We waren met zijn tweeen om half negen aanwezig en stonden 10 meter van de start met de aanhangwagen.
Gr Mark
ha wij waren met zn tweetjes om kwart over negen en we konden nergens meer parkeren , nee het was behoorlijk druk ...kan ik me wel voorstellen ook , de eerste offroad rit van het jaar , iedereen stond te popelen natuurlijk 

De man die was aangereden was een Duitser van 71 jaar, die is overleden aan zijn verwoningen, ik zal het nieuwsbericht even opzoeken.schildertje schreef: En helaas een zware valpartij gezien, althans het resultaat. Na verluid is een rijder overgestoken terwijl er iemand anders aan kwam denderen (zei althans een toeschouwer). Er lag teminste wel iemand akelig roerloos stil welke ook geen reacties gaf![]()
Motorrijder raakt ernstig gewond (update)
Ruinen - Bij een ongeval tijdens een off-the-roadrit aan de Noordharen zijn twee deelnemers gewond geraakt. Een 71-jarige man uit Duitsland, woonplaats onbekend, werd, nadat hij van zijn motor was gestapt, aangereden door een 30-jarige man uit Valkenswaard. De aangereden motorcrosser was even daarvoor zelf over een haas gereden. Terwijl hij stopte om de evt. schade aan zijn motor te bekijken zag zijn sportgenoot dit over het hoofd.
De man uit Duitsland is met borst- en hersenletsel naar het UMC Groningen gebracht door de traumaheli. De andere gewonde is naar het ziekenhuis in Zwolle gebracht.
Video en Foto's: Alex Wever
Bron: regiomeppel.nl[/i]
-
- Contacteer:

-------------------------------------------------------------------------------
Klaas, beterschap.

En voor de rest van de bevolking hier, laat je niet verassen door de komende rit in de wijk.
Vorig jaar zijn er daar langs het kanaal ook een paar zwaar gevallen.
Het lijkt weliswaar droog te blijven , maar er zullen vast nog wat euhhh vochtige plekken overblijven.
De eerste ronde ff het baantje verkennen.

www.lib-enduro.nl
www.lib-enduro.nl
-
Dat weet ik inderdaad nog wel. Het was toen op een paar plekken heel onverwacht spekglad.schildertje schreef: Vorig jaar zijn er daar langs het kanaal ook een paar zwaar gevallen.
Het lijkt weliswaar droog te blijven , maar er zullen vast nog wat euhhh vochtige plekken overblijven.
De eerste ronde ff het baantje verkennen.
Klaas, hoe lang denk je dat je onder de pannen bent met die hand?
| 1972 Honda CB350K3 | 2017 KTM 1290 Super Adventure S
-
Met 2 maanden moet alles toch wel weer achter de rug zijn.
-

Hier was alles nog jofel.
-
Normaal gesproken wel. Ik ga er alles aan doen,2 maanden geen sex. Hand stil houden.
Nou. Voor sex heb ik toch geen handen nodig hoor
Voor de was te doen echter wel
. Vervelend, net nu de ene hand genezen is, ligt de andere alweer in het gips.
Maar gelukkig heb ik nog een lieve echtgenoot rondlopen. We zullen het wel op een akkoordje kunnen gooien

Voor de was te doen echter wel

Maar gelukkig heb ik nog een lieve echtgenoot rondlopen. We zullen het wel op een akkoordje kunnen gooien

Beter een slecht karakter dan geen karakter
-
Ik wel,elke dag onder de douche.Tis nu net of ik vreemd ga,en dat geritsel van die vuilniszak onder de douche. 

Gadverdamme zeg ,heb em nog even kort gesproken bij de inschrijvingGK schreef:De man die was aangereden was een Duitser van 71 jaar, die is overleden aan zijn verwoningen, ik zal het nieuwsbericht even opzoeken.schildertje schreef: En helaas een zware valpartij gezien, althans het resultaat. Na verluid is een rijder overgestoken terwijl er iemand anders aan kwam denderen (zei althans een toeschouwer). Er lag teminste wel iemand akelig roerloos stil welke ook geen reacties gaf![]()
Motorrijder raakt ernstig gewond (update)
Ruinen - Bij een ongeval tijdens een off-the-roadrit aan de Noordharen zijn twee deelnemers gewond geraakt. Een 71-jarige man uit Duitsland, woonplaats onbekend, werd, nadat hij van zijn motor was gestapt, aangereden door een 30-jarige man uit Valkenswaard. De aangereden motorcrosser was even daarvoor zelf over een haas gereden. Terwijl hij stopte om de evt. schade aan zijn motor te bekijken zag zijn sportgenoot dit over het hoofd.
De man uit Duitsland is met borst- en hersenletsel naar het UMC Groningen gebracht door de traumaheli. De andere gewonde is naar het ziekenhuis in Zwolle gebracht.
Video en Foto's: Alex Wever
Bron: regiomeppel.nl[/i]
en natuurlijk nog tegen mn maten gezegd dat t een gezegend man was om op die leeftijd nog lekker te kunnen off roaden

Ik heb misschien uit mn wegrace tijd(knmv cup)wel een overdreven angst opgelopen voor plots afslaande rijders;die terwijl je er vol zes buiten onheengaat;even de pitsstraat in willen.
Maar ook nu zie je maar weer ,wijk je van t pad af zorg dat t gezien wordt anders maar n paar meter later dan (tenzij die stuk is...)
Vond t ook een leuke rit jammer dat er door de nattigheid wat stukken uit waren gehaald en dat t parkeer terrein een modderpoel was,aan twee kanten in de berm was ook niet alles maar ja .
Volgens mij wel door t oog van de naald gekropen toen ik met 80-100km/h op een redelijk hard pad een enorm gat (modder?)inreeden mn laars van de voetsteun af werd getrokken.
Heb er wel een wat dikke knie en enkel aan overgehouden maar de eerste gedachte aan een stel braces zijn wel geboren ja.

Als t allemaal een beetje wil zondag naar De wijk

Husky 450 injezzione
Blaffende husky's bijten toch!!
Blaffende husky's bijten toch!!
Ik heb vanavond van een van de jongens van de MC80 gehoord dat de 71 jarige Duitser niet is overleden. Hij heeft echter wel zware verwondingen aan borstkas en hoofd.
Geruchten doen erg snel ronde in een klein dorpje als Ruinen
Owjah nog toevallige bijzaak, ik hoorde het vanavond op EHBO
Geruchten doen erg snel ronde in een klein dorpje als Ruinen

Owjah nog toevallige bijzaak, ik hoorde het vanavond op EHBO