Wegens aanschaf van komplete kofferset voor mijn BIG, heb ik nu een Givi topkoffer met grondplaat en sleutel.De koffer is waterdicht.
Het ding is in goede staat.Er staat easybox op.
De inhoud van de koffer weet ik niet, maar er past met gemak een helm en nog wat andere spullen in.
Prijs : tegen elk AANNEMELIJK bod
Zal nog wel een foto maken...van de easybox en van de big in vol ornaat met de kofferset....(zie je trouwens niet zo vaak,een big met 3 koffers )
greetzzzz tyler
Topkoffer Te Koop
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
voutje als "niet meer tekoop" of voutje als in "verkeerde topic" ?
Als ie nog tekoop is ... wat voor richtprijs heb je en kan je me een foto mailen?
cheers,
Dennis
Als ie nog tekoop is ... wat voor richtprijs heb je en kan je me een foto mailen?
cheers,
Dennis
voutje als....foto proberen te posten,maar bestand te groot...
Topkoffer wel te koop...tja richtprijs...komen we toch weer op vraagprijs uit,he...Ik zou echt niet weten wat zoiets moet kosten...tientje of 3?
moet de foto nog ff resizen,hoor...
Topkoffer wel te koop...tja richtprijs...komen we toch weer op vraagprijs uit,he...Ik zou echt niet weten wat zoiets moet kosten...tientje of 3?
moet de foto nog ff resizen,hoor...
veni,vidi,vaginalis (ik kwam en zag dat het kut was)
resizen hoeft niet hoor ... je kan 'm gewoon mailen naar camokat<at>motorized.nl
'k kan nog niet over de prijs onderhandellen omdat ik niet weet hoe die d'r uitziet.
misschien vind ik 't nix of misschien is het precies wat ik zoek.
cheers,
Dennis
'k kan nog niet over de prijs onderhandellen omdat ik niet weet hoe die d'r uitziet.
misschien vind ik 't nix of misschien is het precies wat ik zoek.
cheers,
Dennis
'k heb nog geen mail ontvangen
1tje van de bips zo als ie nu is.....(bips???zeg maar reet!!)
de topkoffer is wel megagroot en gaat er alleen maar op als ik op vakantie ga.....dit is trouwens niet de koffer die te koop is..!!!!
de topkoffer is wel megagroot en gaat er alleen maar op als ik op vakantie ga.....dit is trouwens niet de koffer die te koop is..!!!!
- de antrapper
maar toch bedankt dat je hier begint,
gr Hans
Big Bigger Tiger en weer Big
Ik las dat je er al 1 kon bemachtigen voor nop??tis wel het noppenforum
Als je hem nog nodig hebt,hoor ik het wel...ligt bij mij niet in de weg.
greetingzzzzzz
Als je hem nog nodig hebt,hoor ik het wel...ligt bij mij niet in de weg.
greetingzzzzzz
-
Ik heb ook nog een topkoffer liggen. Ik hou niet zo van een pizzakoerierbox op een DR maar zat erbij toen ik hem kocht.
Het is een Givi easybox, model E 38 (38 liter inhoud neem ik aan) en het uiterlijk is niet mooi (verschoten kleur).
De liefhebber mag hem hebben voor een fles goede rode wijn en/of een doos dikke sigaren en mag hem komen afhalen.
Ik woon in zuid limburg, is meteen een leuke rit.
Het is een Givi easybox, model E 38 (38 liter inhoud neem ik aan) en het uiterlijk is niet mooi (verschoten kleur).
De liefhebber mag hem hebben voor een fles goede rode wijn en/of een doos dikke sigaren en mag hem komen afhalen.
Ik woon in zuid limburg, is meteen een leuke rit.