Amsterdammer in Rotterdam?

Oeverloos ouwehoeren of gewoon napraten over de laatste rit kan hier. (zelf voor het bier zorgen)

Moderator: ghulst

Plaats reactie
huskie
Berichten: 4047
Lid geworden op: vr jun 14, 2002 20:05
Locatie: op stand

Ik kijk naar de proef en denk er het mijne van. Veel te mul dat zand, maar ik kan nu niet meer terug. Belofte gedaan dat ik er zou zijn, maar die belofte had ik gedaan op noppenforum, ongeveer 2 maanden geleden. Wist ik veel, dat die dag er ooit zou komen :o Maar ik sta daar dus nu. Aan de oevers van de nieuwe waterweg, ergens in de buurt van Rotterdam. Een geboren Amsterdammer met een huskie, die nog nooit een behendigheidswedstrijd gereden heeft. Een trial wedstrijd dus eigenlijk met een een enduro/offroad motor. Ze zijn gek daar in Rotterdam. Afijn, mijn beurt komt en ik moet er aan geloven. Ik duik tussen de pijltjes naar beneden< best wel steil, en moet dan weer steil omhoog, door mul zand, over een knikje op top, andere kant met een bochtje weer naar beneden. Rondje draaien, boomstammetje over. Nog een stukje omhoog, dan weer naar beneden en dan ben ik er. Zonder voetjes, dat is de bedoeling.
Nou, het vorige deden de meeste, nu hoe ik het deed. Ik kijk het gat in waar m'n voorwiel in verdwijnt en mijn hart begint over te slaan. Door de angst geef ik teveel gas en spin net voor de top onderuit. Maximale punten gescoord: een 10. Prettig begin :(
Achteraf gezien was deze het makkelijkst :evil:
Wat nog volgende waren de chocotoff, rondje rijden in een kom baan. Je moest zo snel mogelijk 4 ronden afleggen. En als je eruit kwam was je dus draaierig.
8-jes rijden. ook op tijd.
Een cross proef, dat ging al wat beter :)
Nog een trial proef :cry:
Een slalom proef :x :cry:
Wat een dag en wat een mannen.
Echte liefhebbers die op hun mannier het motorrijden beleven op een wel heel originele mannier. Een voorbeeld voor andere clubs.
En wat ik geleerd heb, trial rijden op een offroad motor kan. Ze hebben het bewezen en ik ben blij dat ik mee mocht doen.
Bedankt
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Rudy
Berichten: 2183
Lid geworden op: do jun 06, 2002 16:54
Locatie: In de buurt van Arnhem
Contacteer:

Succes met het verwerk van je verdriet...... :mrgreen:

Trouwens heb je Drova vandaag al uitgelaten of heeft hij je geholpen met de trail (motor de bult op trekken :slaan: )
huskie
Berichten: 4047
Lid geworden op: vr jun 14, 2002 20:05
Locatie: op stand

O o Rudy, je maakt een grote fout. trial is het, geen trail
Jullie crossers ook :twisted:
4 man hielpen me de bult op, kwam geen hond aan te pas :lol:
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
krijn

Huskie ;de uitvinder van de houten voorrem,leg dat maar eens uit hier...
Was weer een leuke wedstrijd vandaag en leuk dat je gekomen was!
ik vond dat je bijzonder goed rond ging en snelle tijden hebt neergezet!
Misschien een leuk idee om ook zoiets bij jullie op te zetten?
komen wij een keertje gastrijden bij jou !
Hang-Loose en Noppengroet .

Krijn die vind heel veel fijn!
krijn

Huskie kijk eens snel op de site van The Wheelie,het verslag met foto`s staat er nu op! en er staat een leuke actiefoto van jou bij!

Krijn die vind heel veel fijn!
Rudy
Berichten: 2183
Lid geworden op: do jun 06, 2002 16:54
Locatie: In de buurt van Arnhem
Contacteer:

krijn schreef:Huskie kijk eens snel op de site van The Wheelie,het verslag met foto`s staat er nu op! en er staat een leuke actiefoto van jou bij!

Krijn die vind heel veel fijn!
En wat is de link¿

edit: google is overbelast door mijn zoekactie's :mrgreen:
maar volgens mij heb ik wat gevonden:
Afbeelding
krijn

http://home.wanadoo.nl/boing/ is de plaats waar je huskie bij onze club in actie kunt zien! die groene die daar plat ligt ben ik.......

Krijn die vind heel veel fijn!
Rudy
Berichten: 2183
Lid geworden op: do jun 06, 2002 16:54
Locatie: In de buurt van Arnhem
Contacteer:

Afbeelding

Drova was er wel Huskie :twisted:
huskie
Berichten: 4047
Lid geworden op: vr jun 14, 2002 20:05
Locatie: op stand

Wat een stijl heeft die man :lol:
Toen ging het nog goed :wink:
Nou hoorde ik dat Bilstain nog erger is, dus als dat weekend doorgaat dan kunnen we onze lol op daar :twisted:
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Plaats reactie