roadboek/rijtips gezocht voor vlaamse ardennen

OTR-ritten, enduro's, crosswedstijden, roadbookritten, reizen, enz.

Moderator: ghulst

Plaats reactie
Mc B

Hoi,

Ik ben een endurorit aan 't organiseren in de vlaamse ardennen met als vertrekpunt sint-lievens-houtem (slh). Het zal een gezapige rit zijn, bedoeld voor zware all-roads voorzien van bvb. TKC's. Het mag dus behoorlijk ruig/moeilijk/bemodderd zijn. Echt technisch moeilijke parcours waar je enkel met een lichte 250cc doorheen kunt zijn helaas te hoog gegrepen voor onze zwaargewichten. Hornet911 kan bevestigen dat mijn GS zeker zijn mannetje kan staan (in de Vogezen bvb...) maar dat hij ook inderdaad zijn grenzen heeft. 8)

Nu weet ik mijn off-roadweg behoorlijk goed hier in SLH maar zo ter hoogte van Oombergen en Herzele wordt het Terra Incognito.

Is er hier op dit forum iemand die me rijtips kan verschaffen of misschien zelfs roadbooks?

greetz,

Paul
volle.gas

Hey Mc B,

Ik ben zelf van Herzele en we zijn ook met paar maten min of meer een ritje in elkaar aan het steken.
We rijden wel met zuivere enduro, van 250 2T tot 510 4T, dus sommige stukken zijn mss niet zo interessant voor je GS maar wie weet zit er wel iets tussen dat je aanstaat, als is het maar als verbindingsstuk ofzo!

Dus laat maar iets weten mss kunnen we dan eens samen gaan bollen!
we gaan wel niet elke week rijden want hebben allemaal nog 35 andere hobbies :lol:

Greetz
Blubber
Contacteer:

volle.gas schreef:Hey Mc B,

Ik ben zelf van Herzele en we zijn ook met paar maten min of meer een ritje in elkaar aan het steken.
We rijden wel met zuivere enduro, van 250 2T tot 510 4T, dus sommige stukken zijn mss niet zo interessant voor je GS maar wie weet zit er wel iets tussen dat je aanstaat, als is het maar als verbindingsstuk ofzo!

we gaan wel niet elke week rijden want hebben allemaal nog 35 andere hobbies :lol:

Greetz
Hoi

ik ben ook interessiert....... Heb een KTM 950 en een KTM 450 EXC...

Greetz Marco
Plaats reactie