Polen, Jelenia Gora, wie wil er mee??

OTR-ritten, enduro's, crosswedstijden, roadbookritten, reizen, enz.

Moderator: ghulst

Plaats reactie
jwrtuning
Contacteer:

Van 14 t/m 18 juni gaan wij voor de tweede keer naar Polen, onder begeleiding van Euro Offroad Trips. Het is een 3 daagse trip, dus 15, 16 en 17 juni wordt er de hele dag gereden in het prachtige enduro gebied Jelenia Gora. Jelenia Gora staat ook wel bekend als het 6-daagse (ISDE) gebied. Prachtige route's dus! Er is voor elk wat wils. Fantastische afdalingen en hillclimbs (die je ook kunt overslaan als het je te gek wordt), prachtige bospaden met bomen die tot aan de hemel rijken, zandwegen, rivieren..teveel om op te noemen! Ook voor de MX-liefhebber is er de mogelijkheid om een middagje zich uit te leven op een echte Poolse wedstrijdbaan!

Evenals vorig jaar zijn er dit jaar helaas weer wat mensen die moesten afhaken... Er zijn tot nu toe nog 2 plaatsen vrij!!

Er is de mogelijkheid om met de touringcar van Euro Offroad Trips naar Polen te reizen, of om met eigen vervoer te gaan.
Dit jaar is de opzet iets anders dan vorig jaar. Nu rijden we de 14e 's morgens naar het (prachtige!) hotel waar tevens een crossbaan naast ligt. De 15e gaan we uitgerust beginnen met de 1e dag rijden. Onderweg zal er genoeg tijd zijn om te tanken en voor een hapje en drankje. De 16e en 17e wordt er ook gereden en de 18e kom je weer thuis. Na elke dag rijden kan iedereen nog zo lang als hij zin heeft op de crossbaan van het hotel zichzelf moe maken, als je dat al niet bent dan...

Het belooft in ieder geval weer een geweldig weekend te worden. Voor mij is dit de 2e keer maar het staat vast dat ik elk jaar weer ga zo lang het nog kan in Polen.
Dit jaar gaan er nog 3 forum-genoten mee die vorig jaar ook zijn geweest: Redski, Hendrik de Hoog en Roy Lassche.
Vorig jaar ging Folie (Wilbert) ook mee na eenzelfde oproep van mij op dit forum. Voor een uitgebreid verslag van onze trip toen moet je maar even in zijn berichten lezen.

Dus, als er dit jaar weer mensen zijn die met ons mee willen? Laat het aub zo snel mogelijk weten want vol=vol!!

Je kunt mij mailen op jwrtuning@gmail.com
Of, bel naar John Hoekstra van Euro Offroad Trips: 0592-398714
folie

John H

Voor diegene die eens willen kijken hoe het daar is wil ik jullie door verwijzen naar het filmpje op de site van mc the wheelie, gemaakt door janneman (ook op dit forum aktief nogmaals bedankt).

http://www.mcthewheelie.nl/Off%20road/o ... dindex.htm
daarna wedstrijden aanklikken en bij 2006 staat polen vermeld
eerst het geschreven verslag en onderaan staat vermeld video, aanklikken en 10 min plezier.

Op de video staat overigens nog de oude bus en inmiddels is er een nieuwe luxe touringcar, die inmiddels bijna klaar is. Morgen (3/3) naar de spuiterij en dan reclame aanbrengen en hopenlijk voor de rit in de Wijk klaar.

Ik weet dat er al heel veel van dit forum inmiddels mee zijn geweest maar er zullen ongetwijfeld er nog wel 2 zijn die zo iets nog niet mee hebben gemaakt.

http://www.euro-offroad-trips.tk

groeten john
Tim2712

Hey John,

Ik heb wel interesse om met jullie eens mee te gaan naar Polen mocht er nog plaats zijn. Ben der al eens een keertje geweest met de DRZ400 met een Belgische organisatie en dat was me al reuze meegevallen.
Ikzelf woon tegen Antwerpen.
Kan je me de exacte verrekdata/plaats etc eens doormailen/bellen en de kosten.

mvg,

Tim Hendrickx
+32 477387812
FITengineering@skynet.be
Suzuki DRZ400 en Yamaha FJR1300ABS
jwrtuning
Contacteer:

Er hebben zich inmiddels 2 personen aangemeld dus ik vrees dat het vol is!!
De bus is nu in ieder geval vol geboekt. Misschien bestaat er nog de mogelijkheid om met eigen vervoer naar Polen te reizen mits er nog plaats in het hotel is. Ook weet ik niet hoe de organisatie er over denkt om de groep nog groter te maken, we zijn nu met 10. Dus voor degenen die nog mee willen: Neem even telefonisch contact op met John Hoekstra.

Groeten Jan-Willem
Plaats reactie