heeft iemand een goede cilinderkop voor een XR 250 R liggen?
gr A
Gezocht kop XR 250
Moderator: ghulst
Wat is er mis met het kopje? KLepgeleidertjes en zittingen kan je altijd goed reviseren, en dan weet je zeker dat je weer nieuw spul hebt.?
Volgens mij is een bekend euvel dat hij scheurt bij oude xr-tjes. Dat is toch wat moeilijker te reviseren, maar mischien niet onmogelijk als alles weer goed geflakt wordt?
Suzuki DR 750SK Big '89
Innovation distinguishes between a leader and a follower.
Innovation distinguishes between a leader and a follower.
Dit euvel ken ik wle van de OUDERE XR/XL koppen (<90).
Echter: Dit is geen doorlopende scheur in de kop, alleen rond de klepzitting. Resultaat is dat de klepzittingen loskomen.
Hier is evt wel een redleijke oplossing voor. Daarom vroeg ik.
Echter: Dit is geen doorlopende scheur in de kop, alleen rond de klepzitting. Resultaat is dat de klepzittingen loskomen.
Hier is evt wel een redleijke oplossing voor. Daarom vroeg ik.
Ze scheuren ook weleens van een uitlaat klep gat naar het bougiedraad. Dat komt doordat de bougie dan veeeelste vast is gedraaid.
In Vaassen (bij Apeldoorn) zit een zaak die offroad motoren sloopt en in onderdelen verkoopt. Streppel heten ze, en die heeft zeker nog een aantal kopjes liggen.
Heb wel goede ervaring met die man, alleen hij weet wel wat van prijzen
In Vaassen (bij Apeldoorn) zit een zaak die offroad motoren sloopt en in onderdelen verkoopt. Streppel heten ze, en die heeft zeker nog een aantal kopjes liggen.
Heb wel goede ervaring met die man, alleen hij weet wel wat van prijzen
Honda xr250r '88