Ik hoorde in de wandelgangen/sporen in Borculo dat Husqvarna falliet zou zijn?
Weet iemand meer.
Zou zonde zijn voor de liefhebbers van dit merk.
Blijft mooi spul.
Husqvarna falliet?
Moderator: ghulst
-
- Contacteer:
Een beetje tempo mag, maarreh LIB he'
www.lib-enduro.nl
www.lib-enduro.nl
Even met Markelo bellen, weet je het zo of het waar is of niet.
Nee hoor, Rolando, dat gaat niet werken. Als ik nog tientallen motoren te koop heb staan en ze zijn mijn inkomen wil ik ze nog graag verkopen, voordat de roddel waarheid wordt.Rolando schreef:Even met Markelo bellen, weet je het zo of het waar is of niet.
Deze roddel is al vaker gebruikt en geeft aan hoe de verhoudingen in de enduro sport liggen.
Haat en nijd is een mooi iets.....
Btw ik weet niet wie ooit begonnen is met die ellende, maar het heeft wel iets europees, want die jappen worden er nooit bij betrokken. Of zijn er ook voorbeelden dat Honda en Yamaha het niet kunnen vinden met elkaar?
Oooh ja, de wegrace is misschien wel een voorbeeldje van elkaar iets gunnen
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Kan het gekker?
Huskwarna is eigendom van MV Agusta. Schijnt dat BMW met MV aan tafel zit om Huskie te kopen.
wat Echt snel maakt is de behoefde om ergens anders te zijn dan daar waar je net bent
-
- Contacteer:
Ik hoop dat husky blijft bestaan want het is al oranje zat dacht ik zo.
Het mag wel wat spaans roder worden op de velden
www.lib-enduro.nl
www.lib-enduro.nl
een echte italiaan is altijd platzak maar of dat wat uitmaakt?
Kijk dat is nou eens nieuws.Dion schreef:Ik heb wel uit betrouwbare bron gehoord dat de techneuten van Husky in Italie bij TM geweest zijn om te zien hoe echte motoren gebouwd worden , maar of ze platzak zijn
Maar ik ben het er mee eens dat er veel oranje is. Afgelopen enduro van borculo is 80% toch wel KTM. TM's heb ik 3 of 4 gezien. Gasgas ook al meer, mede door mijn clubgenoten van het Gasgas team.
Huskies diversen en natuurlijk yamaha en honda.
-
80% is wel erg veel. Ik kom meestal toch best nog wel wat Honda's en Yamaha's tegen. Maar inderdaad is meer dan 50% KTM.Rolando schreef:Kijk dat is nou eens nieuws.Dion schreef:Ik heb wel uit betrouwbare bron gehoord dat de techneuten van Husky in Italie bij TM geweest zijn om te zien hoe echte motoren gebouwd worden , maar of ze platzak zijn
Maar ik ben het er mee eens dat er veel oranje is. Afgelopen enduro van borculo is 80% toch wel KTM. TM's heb ik 3 of 4 gezien. Gasgas ook al meer, mede door mijn clubgenoten van het Gasgas team.
Huskies diversen en natuurlijk yamaha en honda.
| Honda CB350K3 | BMW R1100GS
Ja ook mee eens.
Zijn mooie motoren en de laatste jaren goed op weg, ook in de MX1. Helaas blijven ze wat achter in de enduro's.
Zijn mooie motoren en de laatste jaren goed op weg, ook in de MX1. Helaas blijven ze wat achter in de enduro's.
De RMZ 450 Enduro.
Is een gehomologeerde RMZ, met verlichting, stille uitlaat en FIM banden.
Jammer dat er enkel een kickstarter is en dat hij maar een vierbak heeft.
Een DRZ is inderdaad een brave motorfiets.
Ikzelf rijd met een DRZ, maar heb de vering laten doen en een andere , stillere, uitlaat en eerlijk gezegd ben ik er nu best tevreden over.
Is nog steeds niet super competitief, maar valt zeker te pruimen.
Is een gehomologeerde RMZ, met verlichting, stille uitlaat en FIM banden.
Jammer dat er enkel een kickstarter is en dat hij maar een vierbak heeft.
Een DRZ is inderdaad een brave motorfiets.
Ikzelf rijd met een DRZ, maar heb de vering laten doen en een andere , stillere, uitlaat en eerlijk gezegd ben ik er nu best tevreden over.
Is nog steeds niet super competitief, maar valt zeker te pruimen.
-
- Contacteer:
Geef die dappere man een sigaar weer een die verleid is door een spaanse schoneTTT schreef:schildertje schreef:Ik hoop dat husky blijft bestaan want het is al oranje zat dacht ik zo.
sinds dinsdag is het oranje in brabant ietsje roder gekleurt
www.lib-enduro.nl
www.lib-enduro.nl
-
zou zonde zijn... ze maken best goede kettingzagen
zover ik weet was er niets aan de hand op het motorenbouwers halletje van husqvarna, maar de zagenhal schijnt samen te gaan werken met Soff-Cut USA.. maar geloof dat het laatst over is gekocht door de bayerische motorwerke.. BMW.. ook goed spul, maar voor noppen? .. ik hoop dat ze alles daar OK houden, en niet gaan "reorganiseren" e.d.
maar enduro cross moet als een zak M&Ms blijven, van alle kleurtjes wat, anders zijn de kroeg discussies slappe hap.. "
al is minder oranje, maar meer groen geen probleem
zover ik weet was er niets aan de hand op het motorenbouwers halletje van husqvarna, maar de zagenhal schijnt samen te gaan werken met Soff-Cut USA.. maar geloof dat het laatst over is gekocht door de bayerische motorwerke.. BMW.. ook goed spul, maar voor noppen? .. ik hoop dat ze alles daar OK houden, en niet gaan "reorganiseren" e.d.
maar enduro cross moet als een zak M&Ms blijven, van alle kleurtjes wat, anders zijn de kroeg discussies slappe hap.. "
al is minder oranje, maar meer groen geen probleem
There's one Lovesong.... That only 2strokes can sing!
Kawasaki KX 250 // HGS bocht // Doma demper // geflowde PWK 39 // YZR getuned // powervalves overleden..
If heaven smells like something, I'm sure it's 2stroke oil..!
Kawasaki KX 250 // HGS bocht // Doma demper // geflowde PWK 39 // YZR getuned // powervalves overleden..
-
ik heb zelf een 2006 husqvarna 455 rancher.. betreft een 2 takt machine, erg leuk spul..
maar weet iemand al hoe het verder zit met husky/bmw? compleet nieuwe modellen? of meer oldskool husky?
maar weet iemand al hoe het verder zit met husky/bmw? compleet nieuwe modellen? of meer oldskool husky?
There's one Lovesong.... That only 2strokes can sing!
-
- Contacteer:
http://www.nu.nl/news/1163095/32/BMW_ko ... varna.html
BMW wil Husqvarna, dat momenteel onderdeel uitmaakt van het Italiaanse concern Agusta, als zelfstandig merk laten doorgaan. Het van oorsprong Zweedse Husqvarna werd in 1986 door de Italianen overgenomen.
BMW wil Husqvarna, dat momenteel onderdeel uitmaakt van het Italiaanse concern Agusta, als zelfstandig merk laten doorgaan. Het van oorsprong Zweedse Husqvarna werd in 1986 door de Italianen overgenomen.
http://www.rw-racing.nl
KTM EXC300
KTM EXC300
Ben van Erp heeft in het gastenboek van www.enduro.nl een tipje van de sluier opgelicht wat de historie en verkopen van husqvarna door de "eeuwen" heen heeft opgeleverd. Ben klinkt niet heel erg happy met de diverse transfers.
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Kan het gekker?