ktm 125 sx VS honda 500 2-takt enduro

Oeverloos ouwehoeren of gewoon napraten over de laatste rit kan hier. (zelf voor het bier zorgen)

Moderator: ghulst

Plaats reactie
toby ktm 125 sx ''03

hey noppers!!..,
we waren zondag met paar jongens van de keet maisland en knollenland aan het om ploegen paar maatjes op wat oudere honda's meeste 250 cc 2-takt uit 85 -90 en mijn ktm 125 sx komt uit 2003 (2004 model!). Wat later kwamen er 3 oudere jongens bij met die 500cc 2-takt enduro.., toen tegen alle 3 sprintjes getrokken op maisland maar teon viel het me op dan ik niet zo heel veel onder doe, na 300 meter lag ik een meter of 30 achter .,. liepen die honda's zo slecht of is dat normaal?? wat trouwens wel vet is aan die dingen met een gangetje van 80 / 100 dikke wheele van paar honder meter trekken 8) 8)
groetjes!!

oja p.s. tis natuurlijk wel een honda he! :wink: grapje!
Klx300R

ligt aan degene die erop zit he... een ouwe motor en een nieuwe(re) kan je moeilijk vergelijken...
gasgas ec300 2005 (nog steeds maar enkel de onderdelen wegens diefstal)
blije eigenaar van een gloednieuwe TM EN300
Wortel
Contacteer:

Liepen die honda's zo slecht??? Die CR500's waren/zijn gewoon kanonnen waar qua motorvermogen nog maar heel weinig moderne motors aan kunnen tippen. vanwege het explosieve inkomen van dat vermogen zijn er ook maar erg weinig rijders die ze kunnen temmen... Het zijn net aan/uit schakelaars.

Heb nou niet het idee dat je dingen met je brommertje bij kan houden als ze in orde zijn, iemand eropzit die ermee gas durft te geven en grip heeft.
boer125
Contacteer:

zal zeker wel flink nat zijn geweest he zodat ze alleen maar aan het spinne ware :P zo kan ik ze ook bijhouden :lol:
staatscrossbeheer gaat als een speer
lar

toby ktm 125 sx ''03 schreef:hey noppers!!..,
we waren zondag met paar jongens van de keet maisland en knollenland aan het om ploegen paar maatjes op wat oudere honda's meeste 250 cc 2-takt uit 85 -90 en mijn ktm 125 sx komt uit 2003 (2004 model!). Wat later kwamen er 3 oudere jongens bij met die 500cc 2-takt enduro.., toen tegen alle 3 sprintjes getrokken op maisland maar teon viel het me op dan ik niet zo heel veel onder doe, na 300 meter lag ik een meter of 30 achter .,. liepen die honda's zo slecht of is dat normaal?? wat trouwens wel vet is aan die dingen met een gangetje van 80 / 100 dikke wheele van paar honder meter trekken 8) 8)
groetjes!!

oja p.s. tis natuurlijk wel een honda he! :wink: grapje!

Denk maar ,

Ze wilden mij niet helemaal zoek rijden.
Dat is karakter. :D

ps: cr500 is en blijft het snelst [eg waar] :wink:
Rudy
Contacteer:

Vaak kun je het vermogen niet benutten of het achterwiel nu heel hard slipt of extreem echt sneller ga ej er niet door. Dat is een beetje het effect van een 500 op veel ondergronden.
lar

Rudy schreef:Vaak kun je het vermogen niet benutten of het achterwiel nu heel hard slipt of extreem echt sneller ga ej er niet door. Dat is een beetje het effect van een 500 op veel ondergronden.

Klopt ook :D
Plaats reactie