Kyoto crossbanden
Moderator: ghulst
-
- Berichten: 1680
- Lid geworden op: ma mar 03, 2003 10:34
- Locatie: N52 00.692 E5 34.350
Je zou ook zelf op dit forum kunnen zoeken...125 EXC schreef:heeft hier iemand ervaring met kyoto crossbanden??
http://alpha.messageboard.nl/182/viewto ... ight=kyoto
http://alpha.messageboard.nl/182/viewto ... ight=kyoto
| Honda CB350K3 | BMW R1100GS
Je bent opzoek naar een goedkope band?PowerPlus Tools heeft ook crossbanden in de verkoop á 40 euro p.s!Ik verwacht dat dit goede banden zijn, echter voor harde ondergrond zou ik het niet weten!
Ikzelf zie het zo: de hoeveelheid dat je in NL op harde ondergrond rijdt in minimaal dus zou ik zelf altijd banden als Kyoto en die banden van PowerPlus eronder leggen!Van grip verschil tussen bijv. een Michilin/Pirelli en zo'n goedkope band voel je als pure hobbyist toch niet!
Ikzelf zie het zo: de hoeveelheid dat je in NL op harde ondergrond rijdt in minimaal dus zou ik zelf altijd banden als Kyoto en die banden van PowerPlus eronder leggen!Van grip verschil tussen bijv. een Michilin/Pirelli en zo'n goedkope band voel je als pure hobbyist toch niet!
Kenda voldoet ook goed als "goedkope" crossband
ik heb net een setje kyoto's laten plaatsen.
daarvoor had ik pirelli MT 21 opliggen.
een hemelsbreed verschil: in de modder valt het allemaal wel mee maar op de baan zijn ze ronduit gevaarlijk.
ik raad ze aan niemand aan tenzij je er echt uitsluitend onverhard mee gaat rijden.
daarvoor had ik pirelli MT 21 opliggen.
een hemelsbreed verschil: in de modder valt het allemaal wel mee maar op de baan zijn ze ronduit gevaarlijk.
ik raad ze aan niemand aan tenzij je er echt uitsluitend onverhard mee gaat rijden.
Dat is een vergelijking die er eigenlijk geen is...petrol schreef:ik heb net een setje kyoto's laten plaatsen.
daarvoor had ik pirelli MT 21 opliggen.
een hemelsbreed verschil: in de modder valt het allemaal wel mee maar op de baan zijn ze ronduit gevaarlijk.
ik raad ze aan niemand aan tenzij je er echt uitsluitend onverhard mee gaat rijden.
MT21 is toch een band, toegespitst op ON-road gebruik, Kyoto is toegespitst op OFF-road.
Elke crossband zal "slecht" scoren op "de baan". Maakt de meesten niet uit voor die paar kilometers die er op de verharde weg gereden mee moet worden. (Als all-round band prefereer ik de Michelin S12)
Jo VdB
my mistake guys
voor de kyoto's lagen er pirelli MT32 ipv MT21 op.
de kyoto's heb ik inderdaad gekocht met in het achterhoofd de gedachte dat ik er toch nauwelijks asfalt mee zou rijden.
ik moet hier echter in de buurt af en toe wel eens over een spoorweg of over een stuk kasei en daar wringt het schoentje:
levensgevaarlijk, ik blijf erbij.
geluk bij een ongeluk: ze verslijten redelijk vlot dus lang zal ik er niet mee hoeven rond te rijden
voor de kyoto's lagen er pirelli MT32 ipv MT21 op.
de kyoto's heb ik inderdaad gekocht met in het achterhoofd de gedachte dat ik er toch nauwelijks asfalt mee zou rijden.
ik moet hier echter in de buurt af en toe wel eens over een spoorweg of over een stuk kasei en daar wringt het schoentje:
levensgevaarlijk, ik blijf erbij.
geluk bij een ongeluk: ze verslijten redelijk vlot dus lang zal ik er niet mee hoeven rond te rijden
Helemaal mee eens. Trackmaster en de Milville van Kenda ook.Kees schreef:Kyoto bevalt niet zo best als het hard en droog is.
Power plus is ronduit waardeloos
Kenda trackmaster geeft nog het beste reseltaat onder div. omstandigheden.