wie kan mij wat informatie geven over bilstain??
En hoe gaat dat met licentie?
Wat kost het daar?
Wat is de moeilijk heisgraad?
Zijn er verschillende route,s
Wie kan er wat over vertellen.
Bilstain
Moderator: ghulst
geen licentie nodig125 EXC schreef:wie kan mij wat informatie geven over bilstain??
En hoe gaat dat met licentie?
Wat kost het daar?
Wat is de moeilijk heisgraad?
Zijn er verschillende route,s
Wie kan er wat over vertellen.
10 euro of zo
net zo moeilijk als je wilt
geen routes, gewoon paden en hellingen naar eigen smaak rijden
smurf.
Van die site word je ook niet veel wijzer. Veel info is er niet. Bvb openingsuren, prijs e.d. ...louise schreef:http://www.rdmcbilstain.be/
DR-Z 400
idd, ga binnenkort eens een mail sturen... wellicht dat mijn vader mee wil, heeft het er wel vaker over!!fazy schreef:
Van die site word je ook niet veel wijzer. Veel info is er niet. Bvb openingsuren, prijs e.d. ...
Ik wil altijd wel als "gids" fungeren in Bilstain.
Je roept maar als je zin hebt ...
Bilstain kost 10€ entree.
Ik kan het aartsmoeilijk maken (dan kijk ik wel toe hoe jij de moeilijkheden pakt) of iets makkelijker (dan rij ik ook mee...)
Jo VdB
Je roept maar als je zin hebt ...
Bilstain kost 10€ entree.
Ik kan het aartsmoeilijk maken (dan kijk ik wel toe hoe jij de moeilijkheden pakt) of iets makkelijker (dan rij ik ook mee...)
Jo VdB
Moet de moto ingeschreven zijn?
Nee. Is een afgeloten terrein dus geen wegcode. Zoon of dochterlief zonder rijbewijs en -21 kan dus ook mee...
Montesa Cota 315R
Klinkt goed dan kijk ik ook wel toe hoe het moeilijke moetJo VdB schreef:Ik kan het aartsmoeilijk maken (dan kijk ik wel toe hoe jij de moeilijkheden pakt) of iets makkelijker (dan rij ik ook mee...)
Misschien idd een goed idee om met een groep te gaan, wij (ik en mijn pa alias crossmaat) komen uit America limburg..
Je kunt op mijn site kijken voor nog wat meer info. Ik organiseer een weekend in mei in Bilstain. Wil je zelf contact opnemen met Bilstain zet dan je beste Franse beente voor. Bilstain is leuk om te rijden maar wel erg stenig en niet ongevaarlijk. Beste motor is een trailmotor.
hey je mag daar dus ook met een gewone crosser knalle. heb je iets nodig van speciale verzekering ofzo en waar ligt het ergens? een vriend had het er laats ook over om te gaan komende week tog vakantie
staatscrossbeheer gaat als een speer
canaval is maar tot dinsdag dus woensdag naar de crossbanen ik heb net eens op google eart gekeken maar vind het niet in welke plaats ligt bilstain of is dat de plaatsnaam?? mag je er met alle crossers rijden maakt niet uit of het 2 of 4takt is??
staatscrossbeheer gaat als een speer
Geen speciale verzekering nodig. Alle moto's zijn toegelaten.
Kijk eens op mappy.com voor de locatie. Ligt voorbij Luik in de Belgische Ardennen...
Kijk eens op mappy.com voor de locatie. Ligt voorbij Luik in de Belgische Ardennen...
Montesa Cota 315R
ik wacht eigenlijk tot het moment dat we weer een noppenforum meeting krijgen aldaar
is iemand deze weekeind in Bilstain? Ik kom uit Kortrijk..
't is even zoeken ....je moet niet de Nederlandse vlag aanklikken, dan kom je bij wedstrijd info. Op een van de foto's staat het ingangsbord, daarop staan de tijden. Verder is het simpel. Stoppen bij de slagboom, binnen melden, 10 uur p.p. en rijden maar.fazy schreef:Van die site word je ook niet veel wijzer. Veel info is er niet. Bvb openingsuren, prijs e.d. ...louise schreef:http://www.rdmcbilstain.be/
Hou ook de agenda in de gaten. Op sommige dagen is het terrein of een deel ervan afgesloten voor wedstrijden.
Oh ja, er is een duitser die cursussen geeft op Bilstain op verschillende niveau's : http://www.enduroschule-nrw.de/stefanst ... /index.htm
(de 'anfaenger-gruppe' die ik gezien heb, waren mensen zonder offroad-ervaring, dus echt beginnners).
Best op voorhand eens bellen om te informeren. Schijnt daar nu één grote vijver te zijn wegens overvloedige regen de laatste dagen...Blubber schreef:is iemand deze weekeind in Bilstain? Ik kom uit Kortrijk..
DR-Z 400
'k zal vannet weekend mijn redelijk mishandelde oude botten weer es gaan testen in Bilstain.
Als we dit jaar weer die wedstrijdjes daar willen meepakken zullen we toch bieteke moeten trainen, he Jo Ga je mee?
Als we dit jaar weer die wedstrijdjes daar willen meepakken zullen we toch bieteke moeten trainen, he Jo Ga je mee?
wat Echt snel maakt is de behoefde om ergens anders te zijn dan daar waar je net bent
btw: waarom zijn eigenlijk al die avatars gesneuveld?
Als mijn bewegende vriendin debet mocht zijn geweest aan problemen op de site, bied ik hiervoor mijn verontschuldiging aan.
Laat anders effe wat weten of ze er weer opmogen.... En nu terug naar Bilstain
Als mijn bewegende vriendin debet mocht zijn geweest aan problemen op de site, bied ik hiervoor mijn verontschuldiging aan.
Laat anders effe wat weten of ze er weer opmogen.... En nu terug naar Bilstain
wat Echt snel maakt is de behoefde om ergens anders te zijn dan daar waar je net bent