Korte beentjes

Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki

Plaats reactie
Joris

Ik had een topic gepost waarop geen antwoord kwam, daarom nog maar een keer in een ander jasje.
Over een paar maanden verloopt mijn beperkt rijbewijs, en nu gaat mijn voorkeur uit naar een Big vanaf ± '92. Ik heb er al eens op gezeten, en met mijn lengte (1.75m) vond ik hem een pietsie te hoog.
Zijn er binnen jullie club ook kleine mensen en ondervinden jullie hinder van de hoogte vd Big?
De man vd winkel zei dat ik hem wel kon hebben, maar ja dat is een verkoper.
Gast

Joris schreef: De man vd winkel zei dat ik hem wel kon hebben, ........
Hoi Joris,
Weet je zeker dat je je oproep in het juiste forum geplaatst hebt :lol: :lol:

FF serieus: ik stuur je oproepje per mail door naar het kleinste vrouwelijke lid :twisted: van de bigclub met het vriendelijke verzoek jou een antwoord te geven op je vraag.

Groeten,
LEO
WhirlyGirlToBe
Berichten: 13
Lid geworden op: do nov 28, 2002 23:07
Locatie: Amsterdam

En daar is ze dan...... 1.68 hoog geloof ik. Rij al jaaaaaren Big met heel veel plezier. En wat is nu leuker dan op zo'n stoere, coole, grote Big te rijden. In de kenteken papieren staat bij de opmerkingen: 'betreft zware motorfiets'. Niets mis mee, verhoogt alleen maar het stoerheidniveau! Hahaha...lijkt wel een reclamecampagne voor de Big!
Het is even wennen aan de hoogte, maar daarna kun je alles met de Big! Wel opletten bij stoplichten dat je je voet niet in zo'n diepe vrachtwagengeul zet, dat zijn soms belangrijke centimeters die je dan ineens mist. En wat dan weer een swiiiing van je andere been de lucht in oplevert. Verder ben ik maar een maal omgevallen (met beleid hoor) en ook Leo kent dit verhaal (remember Leo?!) Dat gebeurde doordat ik de stoep afreed en plots moest remmen voor een auto. Waardoor mijn achterband nog op de stoep stond en mijn voorband reeds op de weg. Tja, dan heb je dus de stoephoogte als extra hoogteverschil! En hing mijn been vrolijk te hangen en was niet eens in de buurt van de grond. Maar goed, dat doe je ook een keer en daarna nooooit meer natuurlijk.
Verder zet je toch vaak een voet aan de grond, dus kun je een beetje smokkelen en je zitvlak wat verschuiven naar een kant. Wat dan natuurlijk wel inhoudt dat je met die ander voet niet meer bij de grond komt (da's bij mij het geval). Maar je schreef dat je 1.75 hoog bent, dus volgens kunnen jij en de Big een prima match worden! Doen dus!

Prettige kilometers!

Cia for now, Chantal
WhirlyGirlToBe
Berichten: 13
Lid geworden op: do nov 28, 2002 23:07
Locatie: Amsterdam

[/quote] FF serieus: ik stuur je oproepje per mail door naar het kleinste vrouwelijke lid :twisted: van de bigclub met het vriendelijke verzoek jou een antwoord te geven op je vraag.

Groeten,
LEO[/quote]

Leo, wat doet dat duivels poppetje daar bij mijn beschrijving???????????
Pas op hoor! Ik kan bijten!

Hahahahhaha....moet toch eens uitvogelen hoe ik zulke dingen toe kan voegen. Ik ga op zoek naar een speciaaltje voor jou!

I'll be back

Ciao,

Chantal
BIG88
Berichten: 1702
Lid geworden op: di okt 29, 2002 22:41
Locatie: Limboland

aan het poppetje te zien had hij al door dat je tandjes had :angel:
(voor de veiligheid maar een andere gebruikt :fadein: )

CU hans
have BIG fun

D.F.M.T.
Plaats reactie