heeft iemand nog een tank+zijschilden en een zadel van een yz 400?
heb zelf een wr 400 98' met de bekende hoge tank wildaarom graag een goed uitziende tank + de rest of als iemand weet waar nieuw en niet te duur te krijgen is ik hoor het graag
jan
regio drenthe
Is Gelukt
Moderator: ghulst
hoi Jan , ik wil je advertentie niet verpesten maareh ..
is het verstandig een cross tank te monteren met minder inhoud?
ik heb op mijn vorige KTM exc enduro een SX cross tankje gehad , en elke enduro en off-road rit strande ik enkele kilometers voor de finish met een lege tank
is het verstandig een cross tank te monteren met minder inhoud?
ik heb op mijn vorige KTM exc enduro een SX cross tankje gehad , en elke enduro en off-road rit strande ik enkele kilometers voor de finish met een lege tank
4 strokes only !!
klopt is veel kleiner wr=12,5 liter yz=6,5 of 8 liter het verbruik van een wr 400 vlt erg mee iets in de buurt van 1 liter op 15/16/17 km
in zwaar omstandigheden en dan is juist de smalle lage tank erg handig want 6 liter maal 15 km is nog 90 km dus voldoende
in zwaar omstandigheden en dan is juist de smalle lage tank erg handig want 6 liter maal 15 km is nog 90 km dus voldoende
Yamaha wr400
Ik denk dat het verbruik onder zware omstandigheden eerder 1 op 8 is en dan kom je niet ver met 6,5 liter.janwr400 schreef:klopt is veel kleiner wr=12,5 liter yz=6,5 of 8 liter het verbruik van een wr 400 vlt erg mee iets in de buurt van 1 liter op 15/16/17 km
oke verbruik afhankelijk van de persoon die er opzit!!????
ik en een paar maatjes houden niet zo van dat plankgas over de brede zandpaden in drenthe wij mogen graag een beetje afzien in de vorm van slootjes omgevallen bomen heuveltjes sloten hebben een paar padjes van ongeveer 30 km met veel bomen gaten sloten en dergelijke en dan is de kleine tank weer een voordeel
maar kan iemand mij precies vertellen wat de inhoud van de yz400 tank is de een zegt 6,5 en een ander 8 liter
groeten
jan
ik en een paar maatjes houden niet zo van dat plankgas over de brede zandpaden in drenthe wij mogen graag een beetje afzien in de vorm van slootjes omgevallen bomen heuveltjes sloten hebben een paar padjes van ongeveer 30 km met veel bomen gaten sloten en dergelijke en dan is de kleine tank weer een voordeel
maar kan iemand mij precies vertellen wat de inhoud van de yz400 tank is de een zegt 6,5 en een ander 8 liter
groeten
jan
Yamaha wr400
YZ450 tank kan 8 liter in dus van een YZ400 zal wel ongeveer hetzelfde zijn.
Rekluse Z-Start "don't get left behind"
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
morgen weet je wat zo een zadeltje in occazie moet kosten... heb op men werk nog eentje liggen.
greetz
greetz
gasgas ec300 2005 (nog steeds maar enkel de onderdelen wegens diefstal)
blije eigenaar van een gloednieuwe TM EN300
blije eigenaar van een gloednieuwe TM EN300