Heeswijk verslag

Oeverloos ouwehoeren of gewoon napraten over de laatste rit kan hier. (zelf voor het bier zorgen)

Moderator: ghulst

Plaats reactie
adje

ik heb net naar de uitslagen van heeswijk gekeken op de site van henkzelf en ik zag dat ik helemaal als laatste geklasseerd ben :evil:
ik heb zogenaamd 4 routecontrole's gemist.
oorzaak hiervan is ik 2 maal mijn controle kaartje ben verloren ( door de wind van mijn stuur gewaaid )
toen ik bij zo'n controle vroeg wat de gevolgen daarvan waren zeiden ze dat het niet erg was omdat ze ook nog elk startnummer die bij hun stopte opschreven.
dat dit nu net bij mijn eerste enduro moet gebeuren :(
verder ging het rijden wel goed afgezien van het feit dat mijn automatische koppeling het soms liet afweten ( in elke proef wel 1 of meer keer motor afgeslagen )
als ik mijn proeftijden bij elkaar optel kom ik uit op plaats 11 :) ( van de
+_ 65 deelnemers toch nog niet zo slecht he' )
ik ben nog een aantal forumleden tegengekomen oa wopke - huskie - peewee en pruus.

wopke, hoe is het afgelopen met de geluidskeuring :?:
Rekluse Z-Start "don't get left behind"

www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )

Afbeelding Afbeelding

http://www.rekluse.com/
huskie

Ja ja Ad, dat zijn mooie tijden, gefeliciteerd.
Alleen balen van die knipkaart.
Je ging gewoon te hard voor die ty-rip :lol: , die hield het niet.
Daar heb ik nooit last van.
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Wopke

:(

Zoals je in de uitslag op www.enduro.nl kunt zien kreeg ik 60 strafpunten vanwege te hoog geluidsnivo gemeten na de wedstrijd.
Scheelt me ongeveer 5 plaatsen schat ik in, maar ja, of ik nu 23e word of 28e, ik doe mee voor de hobby en mijn eigen plezier in deze sport...
Ik werd gemeten op 100 dB, terwijl ik eind vorig seizoen keurig ben gemeten op 94 dB. Moet er maar weer eens wat nieuwe pakking ateriaal bij stoppen denk ik...

Groeten,

Wopke
KTM530 EXCR 2009
#338 EV 40+
Plaats reactie