Kwam een leuke link met iets aparts tegen, denk toch dat mijn Husa beter geschikt is voor ons klimaat
http://www.2moto.net/
Gr Mark
geen noppen meer....
Moderator: ghulst
Mooi apparaat.
Verkopen ze die "velgen" ook los ?
Mooi alternatief voor de sneeuwplank Wel een aanhager mee op wintersport, geen liftpas meer nodig (en dan alleen nog een piste vinden waar het toegelaten is, mooi zou zijn op de boardercrosspiste).
Mooi alternatief voor de sneeuwplank Wel een aanhager mee op wintersport, geen liftpas meer nodig (en dan alleen nog een piste vinden waar het toegelaten is, mooi zou zijn op de boardercrosspiste).
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
Denk als je het andersom bekijkt: die handel die er vanaf komt verkopen ze die ook los? Achteras, naven, remmerij, velgen enz vervangen ze allemaal tijdens de transformatie naar een opgevoerde skiplank. Wat zouden ze ermee doen?...Sjokske schreef:Verkopen ze die "velgen" ook los ?
Ze moeten in de zomer toch ook kunnen rijdenmark20v schreef:Denk als je het andersom bekijkt: die handel die er vanaf komt verkopen ze die ook los? Achteras, naven, remmerij, velgen enz vervangen ze allemaal tijdens de transformatie naar een opgevoerde skiplank. Wat zouden ze ermee doen?...Sjokske schreef:Verkopen ze die "velgen" ook los ?
Honda crf 250
Maar volgens mij niet met deze fiets, kijk maar naar het frame aan de achterzijde. Dit is niet meer orgineel, zo te zien hebben ze een kokerframe gelast om de rups aan te bevestigen. Lijkt me sterk dat ze de complete fiets ombouwen inclusief frame.ktm_gs300 schreef:Ze moeten in de zomer toch ook kunnen rijdenmark20v schreef:Denk als je het andersom bekijkt: die handel die er vanaf komt verkopen ze die ook los? Achteras, naven, remmerij, velgen enz vervangen ze allemaal tijdens de transformatie naar een opgevoerde skiplank. Wat zouden ze ermee doen?...Sjokske schreef:Verkopen ze die "velgen" ook los ?