Kabouterkaarten...

GPS, (detail)kaarten enz.

Moderator: ghulst

taksi

Op Emule is alles te vinden.
Anders via newsbin pro en ftd postsings volgen.
op dit moment loopt duitsland.
Gast

taksi schreef:Op Emule is alles te vinden.
Anders via newsbin pro en ftd postsings volgen.
op dit moment loopt duitsland.
Graag wat meer uitleg,ben maar een leek...
Fr@venture

Op zoek naar kabouterkaarten van Belgie en Frankrijk kwam ik bij dit toppic uit.
Het is me helaas niet duidelijk bij wie ik een PB-tje kan achterlaten om hierover eventueel verder afspraken te maken...
Wie reageert???

Groeten,

Fr@venture
Er komt een tijd
dat iedereen op een Adventure rijdt
Noppy

Reageren is niet zo moeilijk, maar DVD's kan ik helaas niet branden. Ik heb hier de DVD van Nederland.

Indien je daar in geinteresseerd bent én je hebt een DVD-brander in je notebook, feel free om eens langs te wippen.

Take care,

Noppy
:toost:
Houten Klaas

Ik dacht hem ook te kopieren bleek het een dvd te zijn. Brander gekocht, helaas ook geen gemakkelijke opgave, dvd branden, laat staan een filmpje. Erg schokkerige beelden.
Fr@venture

Leuk jongens dat jullie hier op in haken maar ik ben dus op zoek naar de kaarten van Belgie en vooral Frankrijk.
In Nederland ken ik de weg nu wel zo'n beetje..... ahum.

Als iemand dus digitale detail kaarten van Belgie en/of Frankrijk heeft heeft dan wil ik graag wat afspreken.

Groeten,

Fr@dventure
Er komt een tijd
Sjokske

Frankrijk kan ik je niet aan helpen, van België heb ik een CD (en van Nederland drie stuks, Noord, Midden en Zuid) :idea:
En toch ga ik niet op een Adventure rijden :!: :wink:
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
Fr@venture

Hallo Sjoske,
Kijk ff in je PB bakkie.

Groeten,

Fr@venture
Er komt een tijd
Sjokske

Fr@venture schreef:Hallo Sjoske,
Kijk ff in je PB bakkie.

Groeten,

Fr@venture
Jij ook :!:
(mocht het niet gelukt zijn - kreeg de eerste keer een foutmelding - laat het even weten) :idea:
Brum

Ik heb wel emule links voor (1-25000 en/of 1-50000) kaarten van Nederland, Duitsland, Frankrijk, Portugal, Zwitserland, Oostenrijk, Belgie, UK, Ierland.

Van andere landen staan er ook wel kaarten op emule, maar geen idee of deze compleet zijn. Goede zoektermen in emule zijn 'emap','kabouterbond' 'top25' 'top50' 'lutin'(franse kabouter) 'koboltbund' 'goblin union' 'mapas'(voor spaanse kaarten) , 'kartan' (zweedse kaarten).

Ik weet niet of het toegestaan/handig is om de emule links hier te plaatsen dus dat doe ik maar niet. Bron van veel links is dit emule forum en vooral dit topic: goldeselforum, helaas moet je je wel registreren om het topic te kunnen zien.
pHreaC

Wie van jullie kan me aan kaarten van België helpen (vooral vlaanderen). Wil er best wel wat voor betalen en komen halen. Ben benieuwd of er nog wat off-road te rijden valt bij mij in de buurt (Westerlo), of dat alles omgetoverd is tot NO OFF-ROAD ALLOWED(de kl*te groen mannen).
Ben momenteel aan het twijfelen voor een nieuwe motor tussen een exc300(puur offroad) of SMC625(vooral baan met tikkeltje off-road). Afhankelijk van aanbod off-road weggetjes zal ik weer wat dichter bij mijn beslissing zijn.

Indien iemand kaartjes heeft om in een proggie in te laden, had ik ook graag het programma erbij...

grtz en hopelijk tot lezens....

pHreaC
Klx300R

Brum schreef:Ik heb wel emule links voor (1-25000 en/of 1-50000) kaarten van Nederland, Duitsland, Frankrijk, Portugal, Zwitserland, Oostenrijk, Belgie, UK, Ierland.

Van andere landen staan er ook wel kaarten op emule, maar geen idee of deze compleet zijn. Goede zoektermen in emule zijn 'emap','kabouterbond' 'top25' 'top50' 'lutin'(franse kabouter) 'koboltbund' 'goblin union' 'mapas'(voor spaanse kaarten) , 'kartan' (zweedse kaarten).

Ik weet niet of het toegestaan/handig is om de emule links hier te plaatsen dus dat doe ik maar niet. Bron van veel links is dit emule forum en vooral dit topic: goldeselforum, helaas moet je je wel registreren om het topic te kunnen zien.

hey,
zou je mij die links van die kaarten van emule is kunnen bezorgen?
groetjes en alvast bedankt robby
gasgas ec300 2005 (nog steeds maar enkel de onderdelen wegens diefstal)
blije eigenaar van een gloednieuwe TM EN300
mich

hallo allemaal, ik zoek top 25 voor ozie ce duitsland dvd 2 deel 2, gensgebied van mijnweg tot ca. venlo. op de ezel wel te vinden maar loopt niet. wie helpt
in de aanbieding nederland + waterkaarten, belgie, luxemburg. gr mich
WR450 - 08
pruus
Contacteer:

[quote="mich"]hallo allemaal, ik zoek top 25 voor ozie ce duitsland dvd 2 deel 2, gensgebied van mijnweg tot ca. venlo. op de ezel wel te vinden maar loopt niet. wie helpt

Of je boekt pruus, bijgenaamd "schneller Hirsch" voor dit soort stoute plannen :twisted: :twisted: :twisted: haha, doe blauwe sjnol :wink:
wat Echt snel maakt is de behoefde om ergens anders te zijn dan daar waar je net bent
stefaan525
Contacteer:

pHreaC schreef:Wie van jullie kan me aan kaarten van België helpen (vooral vlaanderen). Wil er best wel wat voor betalen en komen halen. Ben benieuwd of er nog wat off-road te rijden valt bij mij in de buurt (Westerlo), of dat alles omgetoverd is tot NO OFF-ROAD ALLOWED(de kl*te groen mannen).
Ben momenteel aan het twijfelen voor een nieuwe motor tussen een exc300(puur offroad) of SMC625(vooral baan met tikkeltje off-road). Afhankelijk van aanbod off-road weggetjes zal ik weer wat dichter bij mijn beslissing zijn.

Indien iemand kaartjes heeft om in een proggie in te laden, had ik ook graag het programma erbij...

grtz en hopelijk tot lezens....

pHreaC
Gewoon den dvd van het ngi aanschaffen,'t kost wel iet maar al vele km extra wegen gevonden :wink:
mich

ha pruus, wie is ut mit dien ribke?
en verder over die boeking kunnen we een keertje keuvelen, heb altijd wel zin om stoute dingen te doen.
WR450 - 08
pruus
Contacteer:

@ mich,
ribkes zeen zo good es nie! Maer sjtuur mich eine pb mit dien meeladres dan kinne veer get aefsjpreake en dan neume veer dich op in ut groate heilige crossadresbook en dan kinnse achteraef leaze watse allemoal heubs oetgevreate...
@ the rest,
is niks sexueels, vervolg ontopic :lol:
wat Echt snel maakt is de behoefde om ergens anders te zijn dan daar waar je net bent
Sjokske

Ge begint al aardig Lets te lullen, Pruus 8)
mich

pruus ok
WR450 - 08
prunie

is die ftp al klaar ?
ik kan er belgie bij opzetten :)
niek_xtz

Kan er niet gewoon iemand ff een linkje op internet knallen waar ik de stafkaarten kan downloaden van Nederland.
Yamaha xtz 750, Yamaha wr450f
Sjokske

Zal morgen op 't werk even navragen, collega X heeft via de blauwe kikker een stafkaartenprogrammaatje van het net af gepulkt. Twijfel er alleen wel aan of die stafkaarten recent zijn.
Houten Klaas

Tegenwoordig kun je ook topokaarten van NL er op zetten.
WaKkO

Ik ben ook geïnteresseerd in recente stafkaarten.

Indien ik die DVD van NGI aanschaf, welke PDA/PocketPC software is in staat deze kaarten te importeren? Of zijn er betere alternatieven?
thx
Wouter Veugelen | Yamaha WR426 | http://www.voipsec.eu
WaKkO

Ik ben ook eens gaan kijken naar de "kabouterkaarten" ondertussen.
Ben ik beter af met de NGI DVD's of zijn de kabouterkaarten voldoende.
Wouter Veugelen | Yamaha WR426 | http://www.voipsec.eu
Plaats reactie