![Kwaadaardig of Boos/Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
hoi
ik ben net gestart met motorcross en weet niks van het onderhoud af van mijn Honda CR250.
Wil iemand mij wat algemene info geven?????????
B.V.D.
Moderator: ghulst
Kort van stof door de lengte van de minirok ?????de ex zot schreef:Ik ken geen enkele echte vrouw die zo kort van stof is.
die handleidingen zijn echt verrekte handige dingen (staat echt alles in)Jo VdB schreef:Kort van stof door de lengte van de minirok ?????de ex zot schreef:Ik ken geen enkele echte vrouw die zo kort van stof is.
Is niet sexistisch bedoeld, maar ik kon het niet laten![]()
@ Anita,
wat wil je weten ? Heb je het handboek van je CR ? Welk bouwjaar ? Ga je zelf eraan sleutelen ? Of wil je weten om de hoeveel tijd je een zuiger dient te vervangen? Of welke naald te gebruiken ?
Iets specifieker a.u.b.
Jo
Je heb dr weggepest met je lompe opmerkingde ex zot schreef:Waar is "Anita" gebleven vraag ik me dan af.
huskie schreef:Rudy, kan jij haar ? niet achterhalen met je inside info als moderatorDit kunnen we niet laten lopen
hans hans kalm aan , slecht voor je hartAnonymous schreef:ANITA KOM NOU TERUG IK VIND HET WEL LEUK EEN VROUWELIJKE CROSSER ONDER DE MANNEN EN JONGENSGETUIGT IN IEDER GEVAL VAN HEEL WAT LEF!!!!!!!!!!!!!!!!!!! .
groetjes hans (cr fanatic die nog steeds niet is ingelogd)
Rudy schreef:hans hans kalm aan , slecht voor je hartAnonymous schreef:ANITA KOM NOU TERUG IK VIND HET WEL LEUK EEN VROUWELIJKE CROSSER ONDER DE MANNEN EN JONGENSGETUIGT IN IEDER GEVAL VAN HEEL WAT LEF!!!!!!!!!!!!!!!!!!! .
groetjes hans (cr fanatic die nog steeds niet is ingelogd)