Hoi Bigbek,
Mag ik als x-bigger ook een ritje organiseren voor de (x)drbigclubrijders of is je oproep meer als bigonly bedoeld ?
LEO
Wie wil er (meer) activiteit met de BIG?????
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
biggers,
ik stel een een verlengd weekend in juni voor,een soort benelux toer ,het gedeelte ardennnen kan ik wel uitstippelen.ken daar ook een leuke camping. iemand sugesties?
ik stel een een verlengd weekend in juni voor,een soort benelux toer ,het gedeelte ardennnen kan ik wel uitstippelen.ken daar ook een leuke camping. iemand sugesties?
Wees niet te voorzichtig want durf is veiliger !
-
he biggers, grapig, wou dit jaar voor een weekend naar de ardennen, bij deze dus, graag wel wat mooier weer dan in meldersloo...
zal in het voorjaar een oproep doen voor een lek-waal rit, alleen bij mooi weer voor het betere bochten werk.. vooral het stuk wijk bij duurstede-schoonhoven leent zich daar ERG goed voor
ps unieke ervaring gehad, heb de legende HANS H gezien in BURGER KLOFFIE.. reed IN EEN VOLVO.. schokkend..
hou ze heel tot de volgende rit
zappa
zal in het voorjaar een oproep doen voor een lek-waal rit, alleen bij mooi weer voor het betere bochten werk.. vooral het stuk wijk bij duurstede-schoonhoven leent zich daar ERG goed voor
ps unieke ervaring gehad, heb de legende HANS H gezien in BURGER KLOFFIE.. reed IN EEN VOLVO.. schokkend..
hou ze heel tot de volgende rit
zappa
-
En mag ik als liefhebber dan meedoen ..... Leo's ritjes gaan toch vooral off-roadLeo schreef:Hoi Bigbek,
Mag ik als x-bigger ook een ritje organiseren voor de (x)drbigclubrijders of is je oproep meer als bigonly bedoeld ?
LEO
-
muddy, je moet mee.
en laten we stellen dat iedereen mee kan zolang het nog iets weg heeft
van een allroad
en van bier houd
en laten we stellen dat iedereen mee kan zolang het nog iets weg heeft
van een allroad
en van bier houd
Die tijd is voorbij Muddy.MuddyWater schreef:..... Leo's ritjes gaan toch vooral off-road....
Bigbek,
Ik ga even kijken hoe de 2007 agenda van de DRBIGclub gevuld gaat worden door de leden zelf en dan prik ik op een open plaatsje nog iets er tussen.
LEO
BTW: op 17 feb start een DRGrijder voor zijn A `dam - Dakar rit. Misschien leuk om hem met de club een hart onder de riem te steken door hem "uit te zwaaien".
-
baas boven baas
ps doe je het ook weleens anders om..? en heb je daar ook een foto
van..?
van..?
van..?
ja zeker , met een mercedes
en toen...........................
werd ik met lampjes en toeters opgehaald en niemand stuurde me een foto
van..?
ja zeker , met een mercedes
en toen...........................
werd ik met lampjes en toeters opgehaald en niemand stuurde me een foto
have BIG fun
D.F.M.T.
D.F.M.T.
-
had het graag gezien
-
ai, op die fiets..
Je oproep heeft zijn uitwerking niet gemist Bigbek.
Er waren dus meer rijders die het zelfde dachten als jij.
De agenda voor 2007 zal voller zijn als in menig voorgaand jaar
Iets kompleet anders even tussendoor:
Heeft iemand nog iets van Bas Gort vernomen na de Melderslo meeting 2006 ?
LEO
Er waren dus meer rijders die het zelfde dachten als jij.
De agenda voor 2007 zal voller zijn als in menig voorgaand jaar
Iets kompleet anders even tussendoor:
Heeft iemand nog iets van Bas Gort vernomen na de Melderslo meeting 2006 ?
LEO
biggers,
volgens wat ik hier lees willen er wel meer big's wat toeren in de ardennen, ik stel een weekendje ardennen voor begin juni ,verzamelen op de camping in Heerlen op een vrijdagavond.
zaterdag via vlaams limburg de ardennen in om s'avonds te ariveren in Bohan aan de semois ten zuiden van Belgie.(leuk dorpje en goede camping)
zondag terug richting Heerlen langs de oostkantons .
Iemand sugesties,ervaringen
groeten,johan.
volgens wat ik hier lees willen er wel meer big's wat toeren in de ardennen, ik stel een weekendje ardennen voor begin juni ,verzamelen op de camping in Heerlen op een vrijdagavond.
zaterdag via vlaams limburg de ardennen in om s'avonds te ariveren in Bohan aan de semois ten zuiden van Belgie.(leuk dorpje en goede camping)
zondag terug richting Heerlen langs de oostkantons .
Iemand sugesties,ervaringen
groeten,johan.
Hallo,
Ik ben nog geen BIG bezitter maar ik ben wel aan het rond kijken naar een BIG.
Maar het klinkt hier alvast gezellig. Mocht ik voor de drielanden punt meeting mijn BIG hebben dan kan ik wellicht een overnachting regelen in ons familie huis in Ardennen, Durbuy, bohon. Hierbij hebben wij studio's te huur dus die zouden tegen een leuke korting gehuurd kunnen worden.
http://www.travel.to/domaineecureuil
Tevens is dit wellicht een leuke bestemming initiatieven waar ik niet aan mee doe. De prijzen zijn laag voor de kleine studio's en evt is er een garage (overdekt) ter beschikking.
Gegroet
Shifty
Ik ben nog geen BIG bezitter maar ik ben wel aan het rond kijken naar een BIG.
Maar het klinkt hier alvast gezellig. Mocht ik voor de drielanden punt meeting mijn BIG hebben dan kan ik wellicht een overnachting regelen in ons familie huis in Ardennen, Durbuy, bohon. Hierbij hebben wij studio's te huur dus die zouden tegen een leuke korting gehuurd kunnen worden.
http://www.travel.to/domaineecureuil
Tevens is dit wellicht een leuke bestemming initiatieven waar ik niet aan mee doe. De prijzen zijn laag voor de kleine studio's en evt is er een garage (overdekt) ter beschikking.
Gegroet
Shifty
geachte biggers,
heb zo wat zitten denken,is het logistiek niet veel interesanter om Heerlen als vaste uitvalsbasis te gebruiken. 1dagje ardennen +vl.limburg en 1 dag eifel.
T'is veel leuker rijden zonder bagage en lijkt me wel te doen,hoe meer tijd we uitsparen met in en uitpakken hoe meer we kunnen rijden (en dan heb ik de biertjes nog ni geteld!)
Iedereen akkoord met we. 2 en 3 juni 07?
heb zo wat zitten denken,is het logistiek niet veel interesanter om Heerlen als vaste uitvalsbasis te gebruiken. 1dagje ardennen +vl.limburg en 1 dag eifel.
T'is veel leuker rijden zonder bagage en lijkt me wel te doen,hoe meer tijd we uitsparen met in en uitpakken hoe meer we kunnen rijden (en dan heb ik de biertjes nog ni geteld!)
Iedereen akkoord met we. 2 en 3 juni 07?
-
meer tijd voor rijden en biertjes? das pas wijsheid
weet je zeker dat het dan droog is?
weet je zeker dat het dan droog is?