BDM in Apeldoorn heeft momenteel vacatures voor:
- Ervaren Chef werkplaats die in staat is een team monteurs aan te sturen, goed met klanten communiceert en resultaat en kwaliteits gericht is.
- Monteur met een passie voor motorfietsen, die goed in een team kan werken en enige jaren ervaring, bijvoorkeur met BMW.
Mensen uit de auto wereld met een (BMW) motor hart kunnen ook reageren. Modelspecifieke opleidingen worden door BMW verzorgd.
Wij loven een beloning uit van 500 euro (tegoedbon) voor degene die de gouden tip geeft welke leidt tot aanstelling van een kandidaat, die ook na de proeftijd nog in dienst is.
Voor meer info kun je met Bert bellen: 055-3668591 of info@bertduursma.nl .
- Contacteer:
Laatst gewijzigd door Bert Duursma op wo jan 17, 2007 20:59, 2 keer totaal gewijzigd.
-
- Contacteer:
1) werk zelf in de vervoerssector en geef leiding aan een ploeg van 27 man (verschillende nationaliteiten)Bert Duursma schreef:Wij hebben in ons BMW Motorrad dealer bedrijf in Apeldoorn momenteel 2 vacatures:
1) Chef werkplaats
2) monteur met enkele jaren ervaring
Mensen uit de autowereld met passie voor motorrijden mogen ook reageren.
Voor meer info: bel even met Bert 055-3668591
2) ben wel monteur maar dan van pneumatische systemen, 21 jaar spuitervaring, electrische opleiding WEB2,dit jaar nog even PLC techniek doen,leidinggeven, sleutel uiteraard aan mijn eigen motoren,en heb een enorme passie voor het motorrijden(on, en off road)
Helaas is Apeldoorn iets te ver weg, ben ik ws te oud/duur met mijn 41 jaar.
Maar man wat heb ik daar een oren naar,en dat zegt iemand die al 25 jaar bij dezelfde baas werkt.
Bikevouwer schreef:
...man wat heb ik daar een oren naar
Ik zeg: bel even met Bert 055-3668591
MOST WANTED: KTM 530 EXC-R
-
- Contacteer:
Ik zou inprincipe best een aardig stuk voldoen aan je eisen, met een mts autotechniek opleiding (gehaald in 2006 te Apeldoorn). Alleen zit ik nu op de HTS autotechniek, wordt niet wat dus .
http://www.rw-racing.nl
KTM EXC300
KTM EXC300
Rudy, ook vor een leuke bijbaan naast de studie even bellen met Bert. Wie weet. Arme studenten moeten wel kunnen blijven crossen!
MOST WANTED: KTM 530 EXC-R
-
- Contacteer:
Wij loven een beloning uit van 500 euro (tegoedbon) voor degene die de gouden tip geeft welke leidt tot aanstelling van een kandidaat, die ook na de proeftijd nog in dienst is.
-
- Contacteer:
Jammer, zie de uitnodiging graag tegemoet!!Zot schreef:Verplaatst naar vraag en aanbod.
Sorry Bert. Een jaar geleden had ik wel oren gehad naar de functie chef werkplaats, maar per 1 Maart open ik mijn eigen motor toko
Ik zal je een uitnodiging sturen.