koppeling probleem

Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki

tyler99

BIG88 schreef:bij de koppelings is het vaste prik dat er vocht in de laatste bocht blijft staan (laagste punt) dat levert dan weer roest op waardoor hij zwaar gaat lopen
soms als je de kabel los haalt gaat het zo zwaar dat je hem met de hand niet meer in beweging krijgt , en je afvraagt hoe het nog heeft kunnen werken

Klopt als een bus!!!zat echt vast!!(in de laatste bocht) :shock:
veni,vidi,vaginalis (ik kwam en zag dat het kut was)
zappa.suzuki

yip yip, heeft 5 uur geduurd maar... gaskabels vervangen,kleppen gesteld, balansketting goed gespannen olie+filter ververst en... de koppeling uit elkaar gehaald, bussen+ringen vervangen... tanden van de koppelingsplaten hadden zich in het koppelingshuls en huis gevreten.. heb alles glad geschuurd. heb net een uurtje langs de lek geblazen en voeld weer goed aan :D morgen uitgebreid testen[werd donker]. blok is ook weer fluister stil :toost:
hou ze heel zappa
tyler99

Mooi werk Zappa.......Ik vind dat nog best snel...5 uurtjes!!Voor wat je er aan gedaan hebt. :D

Kan je daar een beetje behoorlijk bij komen,bij de kleppen?(Om te stellen?)
Bij mijn gixxer had ik het hele blok eruit gebonjourd..om de kleppen te verwijderen en te polijsten in de kop. :roll:
veni,vidi,vaginalis (ik kwam en zag dat het kut was)
zappa.suzuki

schoot lekker op ja, maar was de 3e keer in een jaar dat ie aan de beurt toe was, word je er handig in :D schuuren nam veel tijd in beslag.
je komt over al goed bij, tank kappen +tank er af en sleutelen maar, kleppen alleen gecontroleerd, stonden nog goed...
MAAR EEN KOPPEL IN EENS :twisted: scheur de straat echt open, liep niet slecht maar dit is pas echt trekken, komt denk ik door dat de balansasketting eindelijk correct gespannen is.
had de vorige keren gedaan zoals in duitse boek waarbij de veer het werk moet doen maar dat werkt dus niet goed :evil:
Plaats reactie