Nieuwe noppenfiets!

Oeverloos ouwehoeren of gewoon napraten over de laatste rit kan hier. (zelf voor het bier zorgen)

Moderator: ghulst

Plaats reactie
JBassie
Contacteer:

Ik laat weer even van me horen :D
Tijdje geleden alweer, maar de meesten weten waarom.

Heb geprobeerd het bij elkaar te krijgen maar heb nu de keuze gemaakt om naar een andere (iets betaalbaarder) hobby te gaan en dat is Freeride/-mtb-en geworden.

Zo kan ik toch weer mijn ei kwijt met een noppenfiets :!: Maar zonder motortje.

Zie hier mijn nieuwe speeltje 8)

Afbeelding
huskie

:lol: Hoi Jbassie,

dat is zeker weer even geleden, dat jij op het forum zat.
Maar, ik als ex-prof ATB-er :oops: , verklaar hierbij, dat je voor dat geld ook wel weer een crossertje had kunnen kopen :wink:

Veel plezier ermee. Je kunt in iedergeval iets stiller door het bos rijden, alhoewel ATB-ers ook niet erg geliefd zijn :cry: :x
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Guillaume

Kijk, da's nog eens een mooi fietsje, maar ik ben het wel met je eens dat het wel wat goedkoper is ja, ben zelf ook maar een student dus ken het wel. :)

Ik doe zelf ook nog wat aan mountainbiken maar da's veel meer om de conditie weer een beetje in orde te brengen. Heb dan ook maar een simpele Giant, maar ik kan het er mee doen. Maar veel succes met je ATB en laat nog maar eens wat foto's in actie zien, want als ex crosser moet je toch wel een beetje kunnen springen met zo'n ding! 8)
Sanne
Contacteer:

Heee, LEKKERDING... euhh die fiets :P
# 442
Fox-kid
Contacteer:

Gave fiets! (verkeerde forum :arrow: Toch maar een blokje er onder knopen?)

1 tip: verkoop al je crossgear niet. De stap terug wordt dan (financieel) steeds groter. Die crosslaarzen en helm moeten je blijven prikkelen om zegmaar ergens in 2008 weer aan het MX-en te slaan!
MOST WANTED: KTM 530 EXC-R
Plaats reactie