Zijn er al forum rijders die al ingeschreven hebben voor Enter.
Het is daar euuhhh vochtig echt enduro weer
Enter Enduro 13 januari
Moderator: ghulst
-
- Berichten: 654
- Lid geworden op: wo sep 27, 2006 20:52
- Locatie: gelderland offroadland
- Contacteer:
Een beetje tempo mag, maarreh LIB he'
www.lib-enduro.nl
www.lib-enduro.nl
-
- Berichten: 1655
- Lid geworden op: vr okt 29, 2004 22:59
- Locatie: Veluwse bossen
Ja
-
- Berichten: 654
- Lid geworden op: wo sep 27, 2006 20:52
- Locatie: gelderland offroadland
- Contacteer:
das snel
Denk dat ik morgenmiddag maar ff gaat ploeteren op Hummelo
Denk dat ik morgenmiddag maar ff gaat ploeteren op Hummelo
Een beetje tempo mag, maarreh LIB he'
www.lib-enduro.nl
www.lib-enduro.nl
Yezzzz, hebt er weer zin in
Welk rijnummer heb jij Klaas? Klasse F toch?
Welk rijnummer heb jij Klaas? Klasse F toch?
# 442
Klaas rijdt met startnummer 650 in de G klasse dacht ikSanne schreef:Yezzzz, hebt er weer zin in
Welk rijnummer heb jij Klaas? Klasse F toch?
-
- Berichten: 1655
- Lid geworden op: vr okt 29, 2004 22:59
- Locatie: Veluwse bossen
650 in F,eerste jaars
André toch, zo oud ben ik nog niet.
André toch, zo oud ben ik nog niet.
Snorry, maakt toch niet uit, daar kom je ook in de top 10...
-
- Berichten: 654
- Lid geworden op: wo sep 27, 2006 20:52
- Locatie: gelderland offroadland
- Contacteer:
klasse G nr. 716 en ik ga voor het ultieme lib gevoel.
Een beetje tempo mag, maarreh LIB he'
www.lib-enduro.nl
www.lib-enduro.nl
schildertje schreef: klasse G nr. 716 en ik ga voor het ultieme lib gevoel.
Heb je lic aangevraagd. SUPER
Hoofdsponser schilderbedrijf en de bandenman?
-
- Berichten: 654
- Lid geworden op: wo sep 27, 2006 20:52
- Locatie: gelderland offroadland
- Contacteer:
Inderdaad de hoofdspons het Schildersbedrijf (uiteindelijk ikzelf dus)van Wim Boks krijg ik gewoon hele goede service die iedereen krijgt, en dat is onbetaalbaaroossie schreef:schildertje schreef: klasse G nr. 716 en ik ga voor het ultieme lib gevoel.
Heb je lic aangevraagd. SUPER
Hoofdsponser schilderbedrijf en de bandenman?
Een beetje tempo mag, maarreh LIB he'
www.lib-enduro.nl
www.lib-enduro.nl
De route is ongeveer 80 kilometer.
De inters 3 ronden –de nationalen 2 ½ ronden en de eendagslicenties doen 2 ronden.
De tijden voor de route komen op vrijdag 12 januari tegen ongeveer 18.00 uur op de site van de EMC en op het gastenboek van enduro.nl te staan.
Start/Finish bij het clubhuis.
Ja, zelf heb ik ook ingeschreven.
De inters 3 ronden –de nationalen 2 ½ ronden en de eendagslicenties doen 2 ronden.
De tijden voor de route komen op vrijdag 12 januari tegen ongeveer 18.00 uur op de site van de EMC en op het gastenboek van enduro.nl te staan.
Start/Finish bij het clubhuis.
Ja, zelf heb ik ook ingeschreven.
-
- Berichten: 107
- Lid geworden op: ma jan 23, 2006 19:45
Zaterdag wil ik mijn eerste enduro gaan rijden. Ik heb al offroadervaring.
Ik zal dus starten met een daglicentie.
Nu heb ik de regelementen doorgespit en ook"beginnen met enduro" op www.enduro.nl heeft me al een beeld gegeven van het endurorijden.
Nu zit ik nog met een vraag over het inschrijven/keuring vd motor.
Moet ik eerst inschrijven en vervolgens de motor keuren? Bij het inschrijven krijg je de startnummers, echter als deze in het parc ferme staat mag je er niet meer aanzitten. Het kan dan alleen in de sleutel ruimte tussen parc ferme en de start, als ik het regelement goed begrijp.
Als je motor word afgekeurd na het inschrijven ben je dus je inschrijfgeld kwijt. Bij de offroadritten laat je immers eerst je motor keuren alvorens in te schrijven.
Voor het wegbrengen van de benzine heb ik een helper dus dat zit wel snor. Volgens enduro .nl kom je 2 keer langs dezelfde tankstop. Betekent dit dat er bij start/finish geen tankstop is?
Alvast bedankt voor de reacties.
Ik zal dus starten met een daglicentie.
Nu heb ik de regelementen doorgespit en ook"beginnen met enduro" op www.enduro.nl heeft me al een beeld gegeven van het endurorijden.
Nu zit ik nog met een vraag over het inschrijven/keuring vd motor.
Moet ik eerst inschrijven en vervolgens de motor keuren? Bij het inschrijven krijg je de startnummers, echter als deze in het parc ferme staat mag je er niet meer aanzitten. Het kan dan alleen in de sleutel ruimte tussen parc ferme en de start, als ik het regelement goed begrijp.
Als je motor word afgekeurd na het inschrijven ben je dus je inschrijfgeld kwijt. Bij de offroadritten laat je immers eerst je motor keuren alvorens in te schrijven.
Voor het wegbrengen van de benzine heb ik een helper dus dat zit wel snor. Volgens enduro .nl kom je 2 keer langs dezelfde tankstop. Betekent dit dat er bij start/finish geen tankstop is?
Alvast bedankt voor de reacties.
ktm300mxc
-
- Berichten: 1655
- Lid geworden op: vr okt 29, 2004 22:59
- Locatie: Veluwse bossen
Bij aankomst laat je eerst je motor keuren,met de goedkeuring ga je naar de inschrijving. Hier krijg je je nummers die je op de motor mag plakken in parc fermé. Nu kun je je omkleden. Je moet 10 minuten voor je starttijd je motor op gaan halen uit ht parc fermé met kenteken.
Het is makkelijk wanneer je de tussentijden op plakkertje schrijft en deze op je motor aanbrengt. Het is ook makkelijk als je precieze tijd hebt op de servicepunten. Precies op de aangegeven tijd ga je door de klok.
Je gaat van de Start/Finish(TC2) naar TC 1 daarna naar TC2 voor de volgende ronde en wat ik gelezen heb kom je dan weer langs TC1 voor wat peut omdat ze bang zijn dat je tekort komt om TC 2 te halen.
Het is makkelijk wanneer je de tussentijden op plakkertje schrijft en deze op je motor aanbrengt. Het is ook makkelijk als je precieze tijd hebt op de servicepunten. Precies op de aangegeven tijd ga je door de klok.
Je gaat van de Start/Finish(TC2) naar TC 1 daarna naar TC2 voor de volgende ronde en wat ik gelezen heb kom je dan weer langs TC1 voor wat peut omdat ze bang zijn dat je tekort komt om TC 2 te halen.
-
- Berichten: 1655
- Lid geworden op: vr okt 29, 2004 22:59
- Locatie: Veluwse bossen
Zowel bij TC1 als bij TC2 staat brandstof
Extra vraagje:
Ik heb mijn motor inmiddels al omgebouwd en netjes vastgezet voor de Touareg rally dus er zit een roadbook op.
Weet iemand of ze daar moeilijk over doen als je daarmee bij de keuring komt in Enter?
Enter leek me namelijk een perfecte gelegenheid om de motor in deze setting te testen.
Ik heb mijn motor inmiddels al omgebouwd en netjes vastgezet voor de Touareg rally dus er zit een roadbook op.
Weet iemand of ze daar moeilijk over doen als je daarmee bij de keuring komt in Enter?
Enter leek me namelijk een perfecte gelegenheid om de motor in deze setting te testen.
-
- Berichten: 1655
- Lid geworden op: vr okt 29, 2004 22:59
- Locatie: Veluwse bossen
Net hoe de pet staat, ik weet dat vorig jaar een aantal rijders met de opbouw hebben gereden.Wortel schreef:Extra vraagje:
Ik heb mijn motor inmiddels al omgebouwd en netjes vastgezet voor de Touareg rally dus er zit een roadbook op.
Weet iemand of ze daar moeilijk over doen als je daarmee bij de keuring komt in Enter?
Enter leek me namelijk een perfecte gelegenheid om de motor in deze setting te testen.
-
- Berichten: 1655
- Lid geworden op: vr okt 29, 2004 22:59
- Locatie: Veluwse bossen
Dat spreekt toch voor zichzelf.
TC1 en TC2 is dezelfde, TC1 is met klok, TC is voor de terug weg zonder klok, mag je aleen tanken, dit in verband met de lange route.
TC3 is Start en finish.
Zie ook http://www.enduro.nl
Groeten JE
TC3 is Start en finish.
Zie ook http://www.enduro.nl
Groeten JE
Geen probleem uit eigen ervaring.Wortel schreef:Extra vraagje:
Ik heb mijn motor inmiddels al omgebouwd en netjes vastgezet voor de Touareg rally dus er zit een roadbook op.
Weet iemand of ze daar moeilijk over doen als je daarmee bij de keuring komt in Enter?
Enter leek me namelijk een perfecte gelegenheid om de motor in deze setting te testen.
Maar hoeveel moeite is het om je roadbook houder eraf te halen.
Ik heb namelijk spijt gehad dat ik hem er niet afgehaald had om de volgende redenen:
- Ruitje kwijtgeraakt gevolg: veel stof en andere rommel in het systeem
- tijdens het rijden zit het in de weg omdat je er met je buik tegen aankomt, je rijdt gewoon veel fanatieker tijdens een enduro dan met een roadbookrit/rally.
- Tijdens het tanken zit de "brooddoos" wel heeeeel erg in de weg, want je bent met een trechter en een kannetje bezig.
- eraf halen was uiteindelijk niet meer dan 10 minuten werk
# 442