Hallo,
Heb gemerkt dat er nogal wat interesse is voor Tuareg en/of El Chott rally.
Ik overweeg ook om één van de twee te doen en een paar van mijn vrienden hebben al ervaring in Marokko en Tunesië en willen ons met hun Toyota Land Cruiser Wagon assistentie verlenen. De 4x4 wagens zijn volledig uitgerust voor de woestijn, kunnen een massa onderdelen, eten en drank meenemen (het zien er haast halve tanks uit). In totaal zijn er zeker 3 identieke wagens beschikbaar.
Ze kunnen bovendien op de aanhangwagen de moto's en/of quads meenemen tot aan de overzet. Zelf kun je met het vliegtuig tot aan de boot vliegen en zo zelf verder rijden. Men vraagt enkel dat de deelnemers die een beroep doen op de assistentie de inschrijvingskosten van de servicewagen betalen (of we moeten een sponsor vinden die hiervoor wil opdraaien). Zij zouden zelf instaan voor het brandstofverbruik.
Mocht je interesse hebben, laat dan iets weten.
Assistentie jeep beschikbaar voor El Chott en Tuareg rally !
Moderator: ghulst
-
- Contacteer:
No LImit Grizzly : Go Big of Go Home !
Ik heb wel belangstelling. De bedoeling is om de Tuareg 2004 te rijden. We gaan met minimaal vijf motorrijders. ElChott heb ik al 2x gereden dus die sla ik nu over.
slecht weer bestaat niet, wel slechte kleding....
-
- Contacteer:
Heb intussen al een e-mailtje gekregen van Airhead. Ik hou jullie zeker op de hoogte hoe het verder loopt. Nog even afwachten of er nog interesse is en dan komen we wel eens samen.
Ik doe eind mei nog Malgré Tout in Frankrijk en vraag daar nog eens of er interesse is.
Ik doe eind mei nog Malgré Tout in Frankrijk en vraag daar nog eens of er interesse is.
-
- Contacteer:
Nog even terug komen op het onderwerp. Zijn er mensen die meerijden in de El Chott 2003 ?
Mijn reis naar Roemenië in september gaat niet door, de club heeft beslist om naar Spanje te gaan ipv Roemenië wegens te weinig interesse voor Roemenië, maar ik ga deze zomer al naar Spanje. En twee keer naar 't zelfde is voor mij geen optie.
Dus wordt het El Chott 2003 of Tuareg 2004. Liefst zo vlug mogelijk want mijn vrouwtje begint stilaan het kinderloos bestaan moe te geraken en eens ze zwanger is denk ik dat ik geen toelating meer krijg voor zo'n evenement.
Mijn reis naar Roemenië in september gaat niet door, de club heeft beslist om naar Spanje te gaan ipv Roemenië wegens te weinig interesse voor Roemenië, maar ik ga deze zomer al naar Spanje. En twee keer naar 't zelfde is voor mij geen optie.
Dus wordt het El Chott 2003 of Tuareg 2004. Liefst zo vlug mogelijk want mijn vrouwtje begint stilaan het kinderloos bestaan moe te geraken en eens ze zwanger is denk ik dat ik geen toelating meer krijg voor zo'n evenement.
gaan de grizzly's kleine beertjes maken? Merde, weeral ne reden om ne party te geven!
-
- Contacteer:
Heb een mailtje gestuurd naar Rob, maar krijg niet direct reactie.
In slaap gevallen of op verlof ?
Beide een beetje.....Ik was even een week er tussenuit om een andere hobby te doen.........morgen ga ik emails beantwoorden, je hoort nog van me.....nu wel even bijslapen......No Limit Grizzly schreef:Heb een mailtje gestuurd naar Rob, maar krijg niet direct reactie.
groet
Rob
slecht weer bestaat niet, wel slechte kleding....