Digitaal Motocross Blad

voor algemene onderwerpen die wel iets met motoren te maken hebben, maar die niet in de onderstaande categorieën thuishoren.

Moderator: ghulst

Plaats reactie

gratis motocross blad online:

vettttttttttttt
11
92%
dat word printen op kosten van de baas/school
1
8%
ik kan niet lezen/schrijven
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 12
Rudy
Berichten: 2183
Lid geworden op: do jun 06, 2002 16:54
Locatie: In de buurt van Arnhem
Contacteer:

Van onze collega Mario Marini ontvingen we een e-mail dat hij onlangs een nieuw online motocrossmagazine heeft geopend. Dit magazine is niet zoals vele andere nieuws websites maar op deze website kun je de pagina’s downloaden naar je computer. Een heel nieuw concept dus! Voor het eerste deel kun je je registreren en dan kun je het eerste deel bekijken. Daarna zul je een eigen username en paswoord moeten hebben om het magazine te kunnen lezen.
http://www.motocrossdigital.com

dat is de site van het blad

Ik kan niet anders zeggen dan dat het blad er erg leuk uitziet (meteen al een test tussen de 450 4t's, met vermogensgrafieken etc). Jammer alleen dat het bestand wat je download niet echt spoort (na wat rondkijken had ik een ramgeheugen gebruik van 1500mb (van de 2048mb), wat toch behoorlijk extreem is aangezien de gemiddelde pc gebruiker waarschijnlijk maar 512mb/1024mb ramgeheugen heeft.....)
Sjokske
Berichten: 2930
Lid geworden op: ma mei 05, 2003 07:19
Locatie: The middle of nowhere.NL

Wordt dus :

- Op het werk online bestuderen (jaaaaaaaaa, wij hebben per jaar zo'n 80 uur voor zelfstudie, dus ...........)
- Printen op het werk t.b.v. doorspitten in bed en op de plee :lol:
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
Rudy
Berichten: 2183
Lid geworden op: do jun 06, 2002 16:54
Locatie: In de buurt van Arnhem
Contacteer:

Ik zat te denken aan de printen op school optie, maar het blad is 200 pagina's en we kunnen er maar 20 tegelijk afdrukken :lol:
ooknoppy
Berichten: 17
Lid geworden op: za jan 06, 2007 15:20

Er is weer een nieuw exemplaar uitgekomen met een uitgebreide test van de KTM EXC 300 2- takt met e-start!!!!

Ik ga sparen!!!

Noppy
Plaats reactie