ervaring met mikuni tm40 met accelaratie pomp?
Moderator: ghulst
-
heeft er iemand ervaring met zón carb.?Maakt het veel verschil met een standaard carb?Ik wil er 1 onder mijn suz. dr650 se zetten en is 251 euro voor een nieuwe duur?
Drekmaster,
ik ben zelf ook erg benieuwd naar de resutaten van deze carb (zeker bij Hessler?). Wat heb je momenteel reeds aan de inlaat gedaan? Dynojet Stage II kit en de snorkel van je lufihuis eraf?
Blijf posten zodra je wat meer weet, ik wil er misschien ook een op mijn DR.
ik ben zelf ook erg benieuwd naar de resutaten van deze carb (zeker bij Hessler?). Wat heb je momenteel reeds aan de inlaat gedaan? Dynojet Stage II kit en de snorkel van je lufihuis eraf?
Blijf posten zodra je wat meer weet, ik wil er misschien ook een op mijn DR.
-
Kedo heeft de TM40 voor 219 euro (artikelnummer 30264). Dat is alleen de carburateur dus je zult de sproeierbezetting waarschijnlijk nog moeten aanpassen voor jouw dr. Ik weet ook niet of er nog apart aanbouw spul bij moet zitten voor een dr650. Als dat zo is, dan is die 251 waarschijnlijk geen verkeerde prijs.drekmaster schreef:heeft er iemand ervaring met zón carb.?Maakt het veel verschil met een standaard carb?Ik wil er 1 onder mijn suz. dr650 se zetten en is 251 euro voor een nieuwe duur?
Wat ik van de TM weet is dat het een goede carburateur is. Niet zo goed als een Keihin FCR maar de prijs kwaliteit verhouding is zeker goed. Een keihin FCR is maar ietsje beter maar kost heel veel geld meer. Ik zit zelf te denken om een TM36 of missschien wel een TM40 op mijn XT500 te gaan zetten. Samen met een bigbore kit.
Zitten deze carburateurs niet vaak op Husqvarna's? Ik dacht in ieder geval dat Paul van Bon Motoren in Den Bosch ze wel vaak plaatst dus wellicht dat die je wat kan vertellen.
| Honda CB350K3 | BMW R1100GS