oossie schreef:trouwens Sjokske in Drenthe heb je ook heel wat paden om af te raggen
Bek in toun.
Waren we afgelopen dagen over de bomen aan het wandelen (ja, je leest het goed, ik aan het wandelen, doe ik normaal alleen naar de auto of naar de schuur om de brommert te pakken
) over het een of ander boomkroonpad en toen hoorde ik me daar in de Drentse wouden toch een rustiek in de natuur passend geluid ................. jawel, de onvervalste viertakt (kleur onbekend vanwege afstand te groot tot object), en daarna ook nog ten overvloede een echte tweetakt
. Die waren daar ter plaatse waarschijnlijk hun territorium aan het afbakenen tegen de plaag der voetgangers.
Vreselijk asociaal gewoon van die gasten (want ik stond zonder brommert langs de kant bijna te janken omdat ik te voet verder moest en dus niet kon inhaken. Dat die gasten geen rekening kunnen houden met mensen die daar zonder tweewieler mee naar toe moeten
)
Verder ook nog mooie springschansen gezien van op elkaar gestapelde stenen (schijnt dat ze daar vroeger dooie boswachters onder begroeven, een traditie die wat mij betreft zo weer opgepakt kan worden).
@ Schildertje : Heeeeeel mooi filmpke, vanwege die ene (lichtblauwe) motor die ver voor die andere (ietwat oranjere) rijdt