rijden in Limburg (Belgie)

Oeverloos ouwehoeren of gewoon napraten over de laatste rit kan hier. (zelf voor het bier zorgen)

Moderator: ghulst

Plaats reactie
FastR

Hoi , ik heb net een crf 450 gekocht met kenteken en nu zou ik graag eens met een groep in de buurt van Maasmechelen , Genk of zo meerijden om wat routes te leren kennen in die buurt.
Ik hoop dat er lezers zijn uit deze buurt. :toost:
dave s

Hoi Fastr

Het is heel moeilijk om nog te rijden hier in de buurt.
Ik ben ook van Maasmechelen. Maar ga ook altijd ergens anders rijden. Om mijn moto te testen dan rij ik al eens langs de maas. Daar kan je nog tot in Maaseik rijden. maar dan moet je ook al oppassen dat je niet door het natuurgebied rijd in Leut. Daar mee dat ik enduros ga rijden. Je kan ook gaan rijden in Genk op het crossterrein doe ik ook vaak.

grtjs Dave s
FastR

dave , zou er geen mooie route te bedenken zijn om bv vanaf opgrimbie via het bos naar het circuit van Genk te komen? en dan nog een naar het circuit van Neeroeteren of zo?
dave s

Dat is te doen om naar neeroeteren te rijden met de motor. Maar dan kom je weer in een deel van die natuurgebieden en dat is klote. Ik reed vroeger regelmatig met de moto naar neeroeteren naar mijn ouders. Het probleem is vooral dat jij daar later paseert dan een ander groepje rijders en dan heb je problemen wegens conterolen van politie. Heb dat al eens aan de hand gehad. Toen we achter de E max in Lankeer gingen rijden dat we bij de esso aan het tanken waren en de politie ons daar kwam lastig vallen. Maar ik zal eens vragen aan mijn maten waar ik altijd mee rij als je eens mee mag dan hoef ik ookniet meer alleen op te rijden

Grtjs Dave
FastR

ok super , laat maar iets weten
Plaats reactie